On-line: гостей 0. Всего: 0 [подробнее..]
Добро пожаловать на наш сайт

АвторСообщение
администратор


Сообщение: 290
Зарегистрирован: 15.12.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 13.02.13 15:26. Заголовок: Естафета звязок13


Тур відкритої Першості Центру з виду: “ Естафета зв’язок” Старша та молодша групи.

Жеребкування -14.03 о 11.00

Місце та час проведення: Балабанівський ліс 17 березня 2013 року

Умови проходження дистанції.
Є 3 варіанти проходження дистанції 1-3 рівня складності. Команда на жеребкуванні заявляє рівень складності дистанції на якому виступає (не залежно від розрядів). Команда розбивається на 3 зв'язки (не менше 2 учасників у кожній) відповідно трьом дистанціям орієнтування. Всі зв’язки однієї команди повинні виступати на дистанціях одного рівня. Суддівство згідно “Правил”, взяття чужого КП - 6 балів.
На старті команда отримує картку (транспортування по дистанції – проблеми команди), в яку виставляються штрафи і у який відмічаються КП. Після проходження свого етапу зв'язка здає картку і біжить оціночне коло (приблизно 100 м). Після цього їй оголошують кількість штрафних кіл, що вона повинна відбігати і потім передати естафету наступній зв'язці. Штрафні кола визначаються за наступним принципом:
 до 10 балів штрафів включно за 1 бал – 1 коло;
 при перевищенні 10 балів –зв’язка стоїть на фініші не передаючи естафету час , відповідний отриманому штрафу мінус 10 балів, які вона відбігає
 при перевищенні 70 балів зв’язка з дистанції знімається за технічну непідготовленість.
Якщо команда не згодна з виставленим штрафом, вона може не відбігати кола, попередивши бригаду фінішу і подати протест (діє пункт Правил про заставу – 5 гривня.). Команда, в якій зв'язка не відбігала кола і не подала протест із дистанції знімається. У випадку повного чи часткового відхилення “Протесту”, ці кола відбігає остання зв'язка. Остання зв'язка в команді відбігає кола в будь-якому випадку, але її фініш фіксується після кожного кола, на який буде подаватися “Протест” (за заявкою зв'язки).
Старт команд на дистанцію одного рівня одночасний і може бути суміщений зі стартом команд іншого рівня.. Зі старту всі зв’язки незалежно від дистанції в’яжуть по 6 вузлів(по 1 з кожної групи вузлів з Настанов )зі свого спорядження з основних мотузок не менше 10 м довжиною. Можна використовувати зв’язаний на етапі вузол для в’язання іншого. До дальшого проходження дистанції допускаються тільки зв’язки які зав’язали всі вузли, якщо суддя вузол не зарахував його можна спробувати в'язати ще, інакше зняття за технічну не підготовленість.
Порядок етапів:
 1група команд: заданка1, заданка2, лінія;
 2 група команд – заданка2, лінія,заданка1;
 3 група команд – лінія, заданка1, заданка2.
Технічні етапи в кожному рівні розбиті на 3 групи. Зв’язка може вибирати, який з етапів 1та 3 групи проходити (всі етапи цих груп знаходяться в полі зору), але так щоб в підсумку команда пройшла всі 9 етапів. Етапи 2 групи прив’язані до певного виду орієнтування (буде повідомлено на жеребкуванні). В першій групі етапів по 2 гілки на кожному етапі, в другій-третій одна-дві, відсічок часу не передбачено, старт на етапі по черзі відповідно до здачі судді картки зв’язки. Заданий час на кожному етапі 15 хв. На етап естафети з.ч.1 год.20хв., на всю дистанцію 3год.30 хв.
На етапах траверс схилу та підйом по схилу транспортування вантажу на учаснику дозволяється. Крутизна схилу на етапі траверс схилу – більше 60°. Ділянки перед лазанням, вертикальним та після дюльферу - безпечні.

3 рівень
Старт –10.00
1а. Рух маятником по вірьовці.
1б Навісна переправа.
1в Траверс.
2а Спуск потерпілого
2б Підйом по схилу
2в. Вузли
3а. Підйом потерпілого - спуск дюльфером
3б вертикальний - дюльфер
3в Крутопохила переправа - дюльфер
Умови проходження етапів та їх обладнання.
1а. Довжина етапу до 20м. Відстань до опори до 15 м. На початку та в кінці етапу контрольні лінії. Етап обладнаний закріпленою з протилежної сторони етапу мотузкою (учасники повинні навести для себе перила), по якій учасники переходять з наведеним самостійно маятником зі своєю транспортною мотузкою. Після проходження етапу учасники повинні розв’язати закріплені з вихідної сторони етапу перила. Це входить у час проходження етапу.

1б. Довжина до 20м На початку та в кінці етапу локальна петля та контрольні лінії. Етап обладнаний одинарною мотузкою переправи, по якій учасники переходять зі своєю транспортною мотузкою. Та наводять перила страховки.

1в Траверс різнопохилий. Контрольні лінії ,ПС, ПСС на початку та в кінці етапу, дві проміжних заглушки між під етапами. Довжина етапу до 25м. Ділянки траверсу: підйом – спуск – підйом. На ділянках підйому по 1 ППС.

2а Етап обладнаний перилами самостраховки, заглушкою, петлею зверху і контрольною лінією наприкінці етапу. Довжина етапу до 20 м. Етап проходиться за аналогією « Спуск потерпілого”, крім здвоєної мотузки і командної страховки. Потерпілий (ПЕРЕЛОМ ОБОХ РУК) стає таким після початку роботи на етапі, перестає після закінчення роботи на етапі Другий спускається по спортивному.

2б Контрольні лінії, ПС та ПСС на початку та в кінці етапу, 3 ППС. Довжина етапу до 20 м.

2в. Зв’язка повинна зав’язати усі вузли для зв’язування вірьовок зі свого спорядження.

3а. Перший учасник та потерпілий забезпечується суддівською страховкою. 1 учасник піднімається вільним лазанням, організує поліспаст будь-якої системи, демонструють підйом потерпілого, нижня страховка для нього не потрібна. Потерпілий (ПЕРЕЛОМ ОБОХ рук) стає таким після початку роботи на етапі, перестає після постановки на самостраховку вгорі етапу. Внизу постановка потерпілого на самостраховку не вимагається. Етап обладнаний на початку та кінці етапу ПС, ПСС та 2 заглушки вгорі.

3б Довжина етапу до 13 м. Етап обладнаний суддівськими перилами підйому, суддівською страховкою для першого. Зверху та знизу ПС, ПСС. Заглушка зверху.

3в Довжина крутопохилої до 20 м, дюльфера до 8 м. На початку етапу, наприкінці крутопохилої і перед дюльфером – ПС. Між підетапами – перила самостраховки і дві заглушки . На початку етапу та в кінці етапу петля самостраховки. Зверху закріплена вірьвка. Учасники повинні за допомогою цієї вірьовки навести собі крутопохилу переправу.Після спуску дюльфером учасники повинні розв’язати крутопохилу переправу. Це входить у час проходження етапу.

2 Рівень

1а. Рух маятником по вірьовці
1б Навісна переправа
1 в Траверс.
2а Спуск по схилу
2б Підйом по схилу
2в Вузли
3а Підйом лазанням – спуск дюльфером.
3б Паралельні перила.
3в спуск – траверс
1а Довжина етапу до 20м. Відстань до опори до 15 м. На початку та в кінці етапу контрольні лінії. Етап обладнаний мотузкою, по якій учасники переходять з наведеним самостійно маятником зі своєю транспортною мотузкою.

1б Довжина до 20м Етап обладнаний подвоєною мотузкою переправи, по якій учасники переходять зі своєю транспортною мотузкою.

1в Контрольні лінії ,ПС, ПСС. на початку та в кінці етапу, три проміжних гака. Довжина етапу до 25м. Всі ділянки горизонтальні.

2а Етап обладнаний заглушкою, контрольною лінією наприкінці та на початку етапу. Довжина етапу до 20 м.

2б Контрольні лінії, ПС та ПСС на початку та в кінці етапу, 3 ППС. Довжина етапу до 20 м.

2в Зв’язка повинна зав’язати усі вузли для зв’язування вірьовок зі свого спорядження.

3а 1 учасник піднімається вільним лазанням з суддівською страховкою та нижньою командною. Етап обладнаний ПС, ПСС угорі та внизу, 1 заглушка вгорі, 2 ППС.

3б Довжина до 12м. Етап обладнаний нижньою поручневою мотузкою; КЛ та опори на початку і наприкінці етапу,. Команда перекидає кінець мотузки судді, який закріплює його карабінною удавкою і наводить верхню мотузку. Учасники долають етап зі своєю транспортною мотузкою.

3в Довжина спуску до 20,траверсу до 20 м, 4 проміжні гаки на траверсі. В кінці та між підетапами ПС, ПСС.

1 Рівень
Старт –
Час старту буде оголошено 4 березня
1а. Рух маятником по вірьовці.
1б Навісна переправа.
1в Траверс схилу.
2а Спуск по схилу.
2б Підйом по схилу.
2в Вузли (умови як на другому та третьому рівнях)
3а Стрибок маятником.
3б Паралельні перила.
3в Спуск – траверс.
Всі етапи організовані суддями.
Підведення підсумків.
Підсумки визначаються в кожній віковій групі окремо. Результат команди це час проходження трьох дистанцій Вище місце посідають команди,що пройшли дистанцію більш високого рівня. Команди що зняті з етапів, посідають місця після тих, хто пройшов всю дистанцію. Серед таких команд місця розподіляються згідно( по порядку) кількості знять, потім рівня , потім часу проходження.


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
Ответов - 97 , стр: 1 2 3 4 5 All [только новые]





Сообщение: 143
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 14.02.13 11:37. Заголовок: nikturcentr пишет: ..


nikturcentr пишет:

 цитата:
3а. Перший учасник та потерпілий забезпечується суддівською страховкою. 1 учасник піднімається вільним лазанням, організує поліспаст будь-якої системи, демонструють підйом потерпілого, нижня страховка для нього не потрібна.


Мабуть, малася на увазі верхня страховка?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 1
Зарегистрирован: 14.02.13
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 14.02.13 22:07. Заголовок: Можно ли парашютиком..


Можно ли парашютиком спускаться на траверсе?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 189
Зарегистрирован: 22.09.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 15.02.13 09:33. Заголовок: martynov_serg пишет:..


martynov_serg пишет:
[quote]` martynov_serg пишет:

 цитата:
 цитата:3а. Перший учасник та потерпілий забезпечується суддівською страховкою. 1 учасник піднімається вільним лазанням, організує поліспаст будь-якої системи, демонструють підйом потерпілого, нижня страховка для нього не потрібна. Мабуть, малася на увазі верхня страховка?


Мався на увазі перший учасник

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 3
Зарегистрирован: 14.02.13
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 15.02.13 21:21. Заголовок: Длина этапа


3а. Підйом потерпілого - спуск дюльфером. Не указанна длина этапа.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 66
Зарегистрирован: 19.01.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 16.02.13 14:58. Заголовок: На дистанції 3 класу..


На дистанції 3 рівня, етап 1б - перила страховки потрібні для другого учасника.
На дистанції 3 рівня (3б) в обладнанні етапу не вистачає ще 1 заглушки та 2 рівня (3а) - не вистачає або 1 заглушки, або перил спуску .

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 102
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 16.02.13 20:33. Заголовок: Fin пишет: 3а. Підй..


Fin пишет:

 цитата:
3а. Підйом потерпілого - спуск дюльфером. Не указанна длина этапа.


до 12 м.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 103
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 17.02.13 16:50. Заголовок: oleg01121972 пишет: ..


oleg01121972 пишет:

 цитата:
На дистанції 3 рівня, етап 1б - перила страховки потрібні для другого учасника. На дистанції 3 рівня (3б) в обладнанні етапу не вистачає ще 1 заглушки та 2 рівня (3а) - не вистачає або 1 заглушки, або перил спуску .


Так для другого.
Заглушки для дюльферу, ПС зверху будуть у вигляді заглушених карабінів.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 20
Зарегистрирован: 29.12.10
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 22.02.13 18:44. Заголовок: Чи потрібна транспор..


Чи потрібна транспортна мотузка на дистанціі 1-гокласу? Дякую.


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 104
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 23.02.13 18:28. Заголовок: Зинкевич пишет: Чи ..


Зинкевич пишет:

 цитата:
Чи потрібна транспортна мотузка на дистанціі 1-гокласу? Дякую.


Потрібна

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 144
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 24.02.13 01:39. Заголовок: "Стартові" в..


"Стартові" вузли будуть судитися по правилам етапу "Вузли" чи буде оцінюватися лише правильність зав’язування?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 105
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 24.02.13 17:28. Заголовок: martynov_serg пишет:..


martynov_serg пишет:

 цитата:
"Стартові" вузли будуть судитися по правилам етапу "Вузли" чи буде оцінюватися лише правильність зав’язування?


Читайте уважніше умови.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 106
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 24.02.13 17:29. Заголовок: Lera пишет: Можно л..


Lera пишет:

 цитата:
Можно ли парашютиком спускаться на траверсе?


Можно.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 107
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 24.02.13 17:30. Заголовок: Увага до представник..


Увага до представників: ЗІ СТАРТУ КОЖЕН УЧАСНИК ЗІ ЗВ'ЯЗКИ ПОВИНЕН ЗАВ'ЯЗАТИ ПО ОДНОМУ ВУЗЛУ З КОЖНОЇ ГРУПИ ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО ВИСТУПУ НА ДИСТАНЦІЇ.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 291
Зарегистрирован: 15.12.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 25.02.13 08:32. Заголовок: Нина пишет: martyno..


Нина пишет:

 цитата:
martynov_serg пишет:

 цитата:
"Стартові" вузли будуть судитися по правилам етапу "Вузли" чи буде оцінюватися лише правильність зав’язування?


Читайте уважніше умови


Або формулюйте чіткіше питання- учасники отримують штрафи за помилки при вязці вузлів, (і можуть рухатись далі по дистанції)а також і за незавязаний вузол ( і повинні його перевязати інакше на дистанцію не стартують).

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 145
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 26.02.13 14:07. Заголовок: Нина пишет: Lera п..


Нина пишет:

 цитата:

Lera пишет:

цитата:
Можно ли парашютиком спускаться на траверсе?


Можно.



Це суперечить Настановам.


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 146
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 26.02.13 14:13. Заголовок: На етапі "Підйом..


На етапі "Підйом потерпілого - спуск дюльфером" (3 рівень) суддівську страховку потерпілому встібує суддя чи сам потерпілий?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 108
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 26.02.13 20:33. Заголовок: martynov_serg пишет:..


martynov_serg пишет:

 цитата:
На етапі "Підйом потерпілого - спуск дюльфером" (3 рівень) суддівську страховку потерпілому встібує суддя чи сам потерпілий?


Потерпілий

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 21
Зарегистрирован: 29.12.10
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 27.02.13 00:12. Заголовок: " Зі старту всі ..


" Зі старту всі зв’язки не залежно від дистанції в’яжуть по 6 вузлів(по 1 з кожної групи вузлів з Настанов )зі свого спорядження з основних мотузок не менше 10 м довжиною".
- у кожного учасника повинна бути своя мотузка?
- якою мотузкою в"язати вузли з груп схоплюючі та для зв"язування мотузок різноі товщини?
- вузли кожного учасника зв"язки можуть бути одинакові?
- можна залишити мотузки з вузлами на старті? ( приготування мотузки для роботи на дистанціі займе час роботи на етапі)

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 109
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 27.02.13 07:41. Заголовок: Зинкевич пишет: ..


Зинкевич пишет:

 цитата:
" Зі старту всі зв’язки не залежно від дистанції в’яжуть по 6 вузлів(по 1 з кожної групи вузлів з Настанов )зі свого спорядження з основних мотузок не менше 10 м довжиною". - у кожного учасника повинна бути своя мотузка? - якою мотузкою в"язати вузли з груп схоплюючі та для зв"язування мотузок різноі товщини? - вузли кожного учасника зв"язки можуть бути одинакові? - можна залишити мотузки з вузлами на старті? ( приготування мотузки для роботи на дистанціі займе час роботи на етапі)


1. Ні.
2. діаметр 6.
3. можуть
4. не можна, вірьовки з вузлами зв'язка обов'язково забирає з собою на дистанцію.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 292
Зарегистрирован: 15.12.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 27.02.13 13:48. Заголовок: Нина пишет: " З..


Нина пишет:

 цитата:
" Зі старту всі зв’язки не залежно від дистанції в’яжуть по 6 вузлів(по 1 з кожної групи вузлів з Настанов )зі свого спорядження з основних мотузок не менше 10 м довжиною". - у кожного учасника повинна бути своя мотузка? - якою мотузкою в"язати вузли з груп схоплюючі та для зв"язування мотузок різноі товщини? - вузли кожного учасника зв"язки можуть бути одинакові? - можна залишити мотузки з вузлами на старті? ( приготування мотузки для роботи на дистанціі займе час роботи на етапі)



1. Ні.

Команда вяжевузли з основних мотузок не менше 10 м, тобто передбачалось шо це мотузки з якими вона працює на дистанціі

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
Ответов - 97 , стр: 1 2 3 4 5 All [только новые]
Ответ:
1 2 3 4 5 6 7 8 9
большой шрифт малый шрифт надстрочный подстрочный заголовок большой заголовок видео с youtube.com картинка из интернета картинка с компьютера ссылка файл с компьютера русская клавиатура транслитератор  цитата  кавычки моноширинный шрифт моноширинный шрифт горизонтальная линия отступ точка LI бегущая строка оффтопик свернутый текст

показывать это сообщение только модераторам
не делать ссылки активными
Имя, пароль:      зарегистрироваться    
Тему читают:
- участник сейчас на форуме
- участник вне форума
Все даты в формате GMT  2 час. Хитов сегодня: 0
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет