Подача заявок - до 11.00 20травня. Жеребкування 17.05.2018 об 11:00. Місце та час проведення: Балабанівськийліс20травня 2018 року на кар’єріАльтусів (місцекомандноїтехнікиминулого року)
Показ дистанції о 10:00 20.05. 2018 року. Старт команд о 10:30 Описдистанції Дистанціяскладається з чотирьохваріантів. Варіантпроходженнядистанціїкомандизаявляють за власнимбажанням без врахуваннявіку тарозрядівучасниківкоманди. Підведенняпідсумківв командному залікуспочаткупосідаютьмісцякоманди, щопройшличетвертийваріантдистанції, потімті, щопройшлитретійваріант, потімдругий, перший, а потімкоманди, які не вклались у КЧ (згіднокількостіпройдених КЧ а потімваріанту). Команди, що не вклалися у якийсьіз КЧ, КЧ стає ЗЧ і вонифінішують. Кожна команда надаєсуддю. Не виготовленнясистеми «самоскиду», на етапах,деценеобхідно, розцінюється як порушення Умов. Не знятамотузка з етапівсамонаведеннямприготовійсистемісамоскиду – штраф «Вимушенепорушення Умов». Заявка. У заявціпотрібновказатиназвукоманди, варіантпроходженнядистанції. У заявці команд третього та четвертого варіантупроходженнятакожнеобхідновказатиучасника, який буде потерпілим на дистанції з третьогоетапу. Потерпілийпочинаючи з 3 етапу не змінюється. Описетапівдистанції 1 варіант: 1. Купини: КЛ з обохсторін. 2. Стрибок маятником: з транспортноюмотузкою, відстаньміж опорами 13 м, КЛ з обохсторінвірьовка маятника. 3. Спуск по схилу(стрімкістьсхилуменше 50º): 20 м, КЛ з обохсторін, зверху заглушка. ПКЧ1 20 4. Підйом по схилу: 20 м, КЛ з обохсторін, перила підйому. 5. Горизонтальний маятник: довжинаетапу 18 м, до опори 10 м, опора для наведення вірьовки для рук – дерево, КЛ з обохсторін,нижні перила маятника. ПКЧ2 30 6. Вузли: всівузли з Настановзісвогоспорядження, діаметрвірьовок будь-який.
2 варіант: 1. Спуск по схилу(стрімкістьсхилубільше 50º): 20 м, КЛ з обохсторін, зверху заглушка. 2. Траверс схилу: 20 м, усіділянкигоризонтальні, 3 ППС, КЛ та заглушки з обохсторін; транспортуваннявантажу для першого та останньогодозволено. ПКЧ1 20 3. Підйом по схилу: 20 м, КЛ з обохсторін, 2 ППС, зверху – опора, знизу ПС та ПСС, транспортування вантажу для першого дозволено. 4. Паралельнімотузки: довжинаетапу 20 м, до опори 16 м, перший переправляєтьсягоризонтальним маятником, КЛ з обохсторін, нижняперильнавірьовка, суддівські перила страховки для всіхучасників, опори - дерева. ПКЧ2 30 5. Підйомлазанням та спуск по вертикальних перилах: 10 м внизу ПС та ПСС, зверху перила самостраховки, дві заглушки, точка перевалу, суддівська страховка для першого, 2 ППС. ПКЧ3 40 6. Вузли: всівузли з Настановзісвогоспорядження, з основнихмотузококрімвузлівсхоплюючі та різнийдіаметр. 3 варіант: Примітки. Потерпілийвизначається один на всю дистанцію, післяподачі заявки команда не можезмінюватипотерпілого. Всінабутітравмипотерпілогозберігаються до фінішукоманди. Штрафи за порушення «допомогапотерпілого» виставляютьсяміжетапамитакож і зараховуються у наступнийетап. Зі старту команда розпочинає роботу в повномускладі. На цільовій ділянціетапу «Спуск по вертикальних перилах» визначений командою потерпілийотримує травму «опік рук» (коли його ноги встають на землю) і далі не можепрацювати руками. На етапі «Підйомпотерпілогоізсупроводжуючим» (як тількисупроводжуючийперетинаєконтрольнулінію на початку підйому) у потерпілогододається травма «опік стоп». На етапі «Транспортуванняпотерпілого у ношах» потерпілийзнаходиться у свідомості. Після того, як команда пройшладанийетап, потерпілийвтрачаєсвідомість і залишається таким до фінішукоманди. 1. Вузли: всівузли з настановзісвогоспорядження, з основнихмотузококрімвузлівсхоплюючі та різнийдіаметр. 2. Паралельнімотузки: 16 м, перший переправляється на команднійстраховці, опори – дерева, КЛ з обохсторін; транспортуваннявантажу для першого заборонено. У випадкурухуучасника по рельєфу, цевважаєтьсянебезпечним і переправа обов’язковоперенатягується. ПКЧ 1 20 3. Крутопохила переправа – спуск по вертикальних перилах: 18 м – 8 м, перший піднімається по дереву ізсуддівською та командною страховкою і кріпить перила крутопохилоїпереправи для інших, якіідуть з верхньою командною страховкою, КЛ на початку етапу, зверху перила самостраховки та дві заглушки. ПКЧ 2 40 4. Траверс схилу: 43 м, ділянки – пряма (12м) – пряма (10м) – пряма (6 м) – вниз (15 м), на початку,міжділянками та вкінцізнаходяться заглушки, КЛ з обохсторін; транспортуваннявантажу для першого дозволено. 5. Підйомпотерпілогоізсупроводжуючим: 20 м, 2 ППС; використаннядовгогополіспасту; усіінші члени командипіднімаються по схилу по наведеним перилам; на початку етапу КЛ, ПС та ПСС; в кінці – КЛ та дві заглушки; транспортуваннявантажу для першого дозволено. ПКЧ 3 55
4 варіант: Етапи 1-5 третього варіанту. 6. В’язання та транспортуванняжорстких нош: 100 м, двітовсті та 3 поперечніжердини, наповнення – будь-яке. 7. Навісна переправа через яр з транспортуванням нош: 30 м, перший переправляється через яр з командною страховкою, на початку та в кінціетапу КЛ та опори дерева. ПКЧ 4 1год.20 хв.
1.3-4 варіант: кріплення крутопохилої до дерева? На цьому ж етапі вгорі крутопохилої бажано мати ПС, або добавити ЗСК на дюльфер. 2. Хотілося б мати килимок для потерпілого після етапу "Підйом потерпілого з супроводжуючим" (4 варіант)
Отправлено: 16.05.18 20:45. Заголовок: Заявка команди «Ед..
Заявка команди «Едельвейс» для участі у відкритій першості МОЦТКЕ УМ з виду «Командна техніка», старша група, 4 варіант: 1.Толстяк Михайло, 1997, КМСУ. 2.Тримпол Олександр, 1998, КМСУ. 3.Ярошенко Роман, 1998, ІІ р-д. 4. Беспояско Вікторія, 2005, ІІІ р-д. 5.Луць Валентина, 2002, І р-д. 6. Никитюк Анна, 2005, ІІ р-д, «потерпіла». Заявка команди «Едельвейс» для участі у відкритій першості МОЦТКЕ УМ з виду «Крос-похід», молодша група, 1 варіант: 1.Пустовойтенко Сергій, 2004, ІІІ р-д. 2.Тищенко Володимир, 2005, ІІІ р-д. 3.Псаревський Олексій, 2005, 2 юн. 4.Соломяна Віталіна, 2006, 2 юн. 5.Степанова Анна, 2005, ІІ р-д. 6.Покотілова Діана, 2005, 1 юн. Судді Безпалий М.А., Колісніченко К.
1.3-4 варіант: кріплення крутопохилої до дерева? На цьому ж етапі вгорі крутопохилої бажано мати ПС, або добавити ЗСК на дюльфер. 2. Хотілося б мати килимок для потерпілого після етапу "Підйом потерпілого з супроводжуючим" (4 варіант)
1. Умовами передбачалось, що опори для кріплення крутопохилої переправи - дерева, зверху два ЗСК (вантажні опори). Проте, зверху буде третій ЗСК для кріплення переправи, щоб не було питань з висотою закріплення перил. Отож, на ВД опора - дерево, на ЦД вантажна опора у вигляді ЗСК. 2. Килимок буде на етапі в'язання нош.
Все даты в формате GMT
2 час. Хитов сегодня: 4
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет