27 січня 2018 року. ЗОШ № 42. Жеребкування 24 січня в 11.00. У заявці від кожної команди повинен бути вказаний дорослий суддя. Показ дистанції о 9.00. Старт першої команди о 9:30. Вхід в зал тільки у змінному взутті. Загальні положення. Зв’язки можуть складатися з двох або трьох учасників. Уся дистанція складається з двох частин. Усі зв’язки стартують спочатку на першій частині. Вона складається з 5 етапів, два з яких у вигляді блоків етапів. Старт на кожен етап окремий. Етапи проходять у заданому порядку. КЧ на кожному етапі/блоку етапів 2 хв 30 с. Час не перехід між етапами 30 секунд. Після завершення роботи на етапі/блоку етапів зв’язка може починати готуватися до наступного етапу, але перейти на ВД наступного етапу можна тілько по завершенню КЧ на етапі, який вона пройшла до цього (аби не заважати зв’язкам які ще працюють на етапах). Зв’язка стартує на кожному наступному етапі за умови проходження попереднього. Якщо зв’язка пройшла всі етапи першої частини та отримала менше 30 штрафних балів – вона може стартувати на другій. Старт другої частини після того, як всі зв’язки фінішують на першій. Друга частина побудована по такому ж принципу як і перша, КЧ на етапі 3 хвилини, 1 хвилина на перехід. Спорядження можна міняти тільки між двома частинами: на окремій частині дистанції, першій чи другій, учасники працюють з одним спорядженням, залишене спорядження між етапами однієї частини, буде вважатися втраченим. Виконання системи «самоскиду» є обов’язковим. КЧ на етапах/ блоках етапів фіксується по закінченню руху на етапі. Підведення підсумків. Результат зв’язки - сума часу проходження пройдених етапів та КЧ всіх не пройдених етапів, а також сума штрафних балів, включаючи штрафи за всі не пройдені етапи. Командний результат – сума балів зв'язок команди, де бали зворотно пропорційні зайнятим місцям.( за 1 місце зв’язка отримує кількість балів, яка дорівнює кількості зв'язок, що стартували) 1 частина: Етап 1. Вузли. 10 будь-яких вузлів з Регламенту зі свого спорядження. Діаметр мотузок довільний. Можна використовувати один вузол для в’язання іншого. Етап 2 – (Блок) Скельний траверс. 10 м. Обладнання: ПС на ВД та ЦД, суддівські горизонтальні перила траверсу (кріплення жорсткі) на ДП. До старту учасники стають на самострах. + Переправа по вірьовці з перилами. 12 м. Обладнання: ПС та КЛ на ВД та ЦД, ДП - суддівські перила. Етап 3 – (Блок) Колода. 12 м Обладнання: КЛ, ПС на ВД та ЦД, суддівська перильна мотузка на ДП. + Рух по жердинах. Обладнання: КЛ на ВД та ЦД, 2 жердини. ДП- 4 прольоти. Етап 4. Навісна переправа. 12 м. Обладнання: ПС та КД на ВД та ЦД ; ДП – суддівські перила; Етап 5. Колода. 12 м. Обладнання: КЛ, ПС на ВД та ЦД, ДП - суддівська перильна мотузка закріплена тільки на ВД. Перший рухається з КС. Перила на ЦД потрібно розкріпити до виходу КЧ. Рух з вантажем першому заборонений
2 частина: 1.Підйом лазінням. 6 м. Обладнання: на ВД та ЦД – ПС , ДП – 2 ППС, обмежувальні лінії, СС для першого учасника. Можна кріпити опорну мотузку для другого учасника. 2. Скельний траверс. Обладнання: на ВД та ЦД – ПС, ЗСК; ДП – 2 ППС, СП (обов’язкові для учасників, що ідуть на командній страховці). Рух з вантажем на командній страховці заборонено 3. Крутопохила переправа вниз. Обладнання: ВД – ПС, ЗСК; ДП – СП, ЦД – ПС, КЛ. 4. Переправа по вірьовці з перилами. 12 м. Обладнання: ПС та КЛ на ВД та ЦД, ДП - верхні суддівські перила. Перший переходить як по навісній переправі з транспортною мотузкою.
Отправлено: 21.01.19 08:37. Заголовок: Фінішем на 1 етапі д..
Фінішем на 1 етапі другої частини - Підйом лазінням- є підняття усієї мотузки(мотузок) вище рівня ніг учасників. (Після переходу на ВД траверсу мотузки знов можна скинути вниз)
Ну і? Дуже жаль, що тренери майстри спорту не відрізняють момент фіксації контрольного часу,і час фінішу на етапі. КЧ могли взагалі встановити по першому учаснику, але фініш від цього не зміниться і він може бути тільки коли команда закінчить роботу на етапі(і це стосується всіх етапів без виключення, але на всіх інших етапах закінчення роботи чітко зрозуміле, а на цьому ні, тому добавили опис, коли саме закінчується робота на цьому етапі, вважаєйте, що це фінішна лінія для спорядження-п. 3.1.2- вчіть матеріальну частину))))
Отправлено: 23.01.19 18:44. Заголовок: Так я розумію, навіщ..
Так я розумію, навіщо було придумано, закінченням руху на етапі №1 другої частини, що б ще підняли мотузку вище ніг…. Але якщо одна зв’язка пройшла етап згідно Регламенту, але не встигла підняти мотузки, то вона що знята – чи тільки втрата мотузок? А ось інша зв’язка не встигла пройти етап згідно Регламенту – не вже буде одинаків штраф і не допуск до другого етапу цих двох зв'язок????
Все даты в формате GMT
2 час. Хитов сегодня: 3
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет