On-line: гостей 0. Всего: 0 [подробнее..]
Добро пожаловать на наш сайт

АвторСообщение
администратор


Сообщение: 330
Зарегистрирован: 22.09.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 17.03.14 14:48. Заголовок: крос-похід


Тур відкритої Першості Центру з виду: “ Крос-похід»”. Старша та молодша групи.
Подача заявок - 10.04 о 11.00
Місце та час проведення: Балабанівський ліс 13 квітня 2014 року
Старт обох вікових груп о 10.00 .
Умови проходження дистанції.
Старт команд загальний. За 10 хв. до старту команда отримує карту та картки. Етапи команди проходять по черзі здачі карток. Відсидки на етапах не фіксуються, команда сама вирішую чи стояти в черзі чи йти проходити інший етап. Дистанція складається з двох ділянок. Перша ділянка - пролог. Команда повинна взяти 6 кп з 8, які є на карті. Для цього команда може розбиватися на групи від 1 до 6 чоловік, кількість карток для відміток від 1 до 6 за бажанням команди. Після здачі карток (картки) команда в повному складі проходить етап «Спуск схилом». (Для старшої групи самонаведення, для молодшої організований суддями КЧ 10 хвилин). Команди, які планують проходити тільки етапи орієнтування, етап Спуску не проходять.
Друга частина дистанції, на яку допускаються тільки ті команди, які виконали завдання на першій частині (Взяли 6 кп і не зняті на Спуску)- дистанція з вибором шляху проходження і варіантів проходження етапу.( на деяких етапах). При цьому кожен варіант матиме свою бальну оцінку.
Є ОБОВЯЗКОВИХ 2 ЕТАПИ (або блоків етапів), які ПОВИННА ПРОЙТИ команда - один з них Навісна (етап №6), а інший команди взнають не пізніше двох днів до жеребкування. Варіант проходження цих етапів (блоків) має бути вказаний в заявці (змінювати після подачі заявки – НЕ МОЖНА). Всі інші етапи команда проходить за бажанням в будь-якому порядку.
Спецзавдання на етапах-є закритим завданням, яке додаткових (більше, ніж для КТМ) навичок та спорядження не потребує. Бали в опису етапів за виконане спецзавдання є додатковими до балів за проходження етапу. Якщо команда погоджується на виконання спецзавдання на етапі, завдання вона отримує в ході роботи на етапі.

Результат команди визначається за різницею суми набраних балів і штрафних балів.( Команди які не пройшли пролог, а також ті що порушили контрольний час посідають одне останнє місце.)
Карта району змагань кольорова. Масштаб 1:100000. Загальний оптимальний час 3.30 год. Контрольний час 4години.
Перелік можливих етапів.

1. 1.КП орієнтування – 6б
1.2. Підйом по схилу – 40б. ЗЧ – 10хв. Довжина до 30м Етап обладнано на початку та в кінці КЛ та мотузкою підйому
1.3.Підйом по схилу – 60б. ЗЧ – 10хв. Довжина до 30м, кількість ППС до 4. Етап обладнано на початку та в кінці вантажними опорами у вигляді подвійних перил з контрольними лініями та по 2 вантажні петлі. Перший учасник команди підіймається із нижньою командною страховкою використовуючи ППС, решта – із самостраховкою схолюючим вузлом або іншим технічним пристроєм, (які пройшли технічну комісію) по наведених командою перилах. Транспортування вантажу для першого дозволяється.
1.4. Підйом потерпілого з супроводжуючим 120б. ЗЧ – 12хв. Довжина до 19м, кількість ППС до 5. Етап обладнано на початку та в кінці вантажними опорами у вигляді подвійних перил з контрольними лініями та по 2 вантажні петлі. Перший учасник команди підіймається із верхньою суддівською та нижньою командною страховкою використовуючи ППС, решта – із верхньою командною страховкою. Учасник команди стає умовно «потерпілим» в момент початку роботи на етапі і перестає бути «потерпілим» в момент повного завершення проходження етапу. У потерпілого травма обох рук (Але сам пересуватися не може). Обов’язкова умова - підйом КОРОТКИМ поліспастом.
1.5. Спецзавдання -20 балів.

2.1. КП орієнтування – 6б
2.2..Крутопохила переправа вниз – 100б. ЗЧ – 15хв. Довжина до 22м. Етап обладнано на початку вантажними опорами у вигляді подвійних перил з контрольною лінією та 2 вантажними петлями, поліспастними опорами у вигляді двох подвійних заглушених карабіни, внизу контрольна лінія та опора дерево діаметром до 30см. Перший учасник спускаються по наведеній перильній мотузці з використанням спускового пристрою та з верхньою командною страховкою. Решта учасників команди переправляється із верхньою командною страховкою по наведеній подвійній перильній мотузці. Останній учасник додатково забезпечується супроводжуючою мотузкою.
2.3. Спецзавдання – 40 балів.
3. 1.КП орієнтування – 6б
3.2.Колода через річку – 40б. ЗЧ – 10хв. Довжина колоди до 10м., відстань між опорами до 25м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями,перилами через перешкоду. Колода укладена суддями
3/3 Колода через річку – 60б. ЗЧ – 10хв. Довжина колоди до 10м., відстань між опорами до 25м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями, поліспастними опорами у вигляді дерев діаметром до 50см. Колода укладена суддями Перший учасник команди переходить по колоді із командною страховкою, решта – по наведеній командою перильній мотузці із супроводжуючою мотузкою.
3.4. Спецзавдання – 30 балів.

4.1. КП орієнтування – 6б
4. 2 Переправа по мотузці з перилами через яр – 40б. ЗЧ – 15хв. Довжина до 20м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями, верхніми та нижніми перилами, опори для кріплення супроводження команда обирає довільно.
4.3.Переправа по мотузці з перилами через яр – 60б. ЗЧ – 15хв. Довжина до 20м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями, поліспастними опорами у вигляді дерев діаметром до 100см. Перший учасник команди переходить яр із командною страховкою (пункт страховки для першого учасника команда організовує самостійно). Команда наводить нижню перильну (одинарну) мотузку, верхня наведена суддями. Решта учасників команди переправляється із супроводжуючою мотузкою із самостраховкою на верхній перильній мотузці.
4.4.Переправа по мотузці з перилами через яр – 110б. ЗЧ – 15хв. Довжина до 20м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями, поліспастними опорами у вигляді дерев діаметром до 100см. Перший учасник команди переходить яр із командною страховкою (пункт страховки для першого учасника команда організовує самостійно). Команда наводить верхню і нижню перильні (одинарні) мотузки. Решта учасників команди переправляється із супроводжуючою мотузкою із самостраховкою на верхній перильній мотузці.
4.5. Спецзавдання – 30балів.
5. 1.КП орієнтування – 6б
5.2.В’язання вузлів – 24б. ЗЧ – 1хв. Команда повинна зав’язати із власного обладнання по одному вузлу з кожної групи вузлів за вибором команди.
5.3.В’язання вузлів – 40б. ЗЧ – 2хв. Команда повинна зав’язати із власного обладнання всі вузли з Настанов.
5.4. Спецзавдання – 15 балів.

6.1. КП орієнтування – 6б
6.2.Навісна через яр – 40б. ЗЧ – 15хв. Довжина до 20 м. Етап обладнано початку та в кінці контрольними лініями, суддівською переправою.
6.3.Навісна через яр – 90б. ЗЧ – 15хв. Довжина 32м. Етап обладнано початку та в кінці контрольними лініями, поліспастними опорами у вигляді дерев діаметром до 90см. Перший учасник команди переходить яр із командною страховкою (пункт страховки для першого учасника команда організовує самостійно), решта – по наведеній командою подвійній перильній мотузці із супроводжуючою мотузкою.
6.4. Навісна переправа через яр -130б. ЗЧ – 15хв. Довжина 32м. Етап обладнано початку та в кінці контрольними лініями, поліспастними опорами у вигляді дерев діаметром до 90см.Килимок Перший учасник команди переходить яр із командною страховкою (пункт страховки для першого учасника команда організовує самостійно), решта – по наведеній командою подвійній перильній мотузці із супроводжуючою мотузкою. Потерпілий (за вибором команди) є «постраждалим» від початку і до кінця роботи команди на даному етапі (травма важка, перепраава в коконі).
6.5. Спецзавдання – 20балів.

7.1. КП орієнтування – 6б
7.2. Спуск по схилу - 40 балів. ЗЧ – 10хв.
Етап обладнаний перилами самостраховки, заглушкою, петлею зверху і контрольною лінією наприкінці етапу. Довжина етапу до 30 м.
7.3.Спуск по вертикальних перилах – 60б. ЗЧ – 10хв. Довжина до 20м. Етап обладнано на початку вантажними опорами у вигляді подвійних перил з контрольною лінією, 2 вантажними петлями і 2 заглушеними карабінами, внизу контрольною лінією та вантажною опорою у вигляді дерева діаметром до 30см.
7.4.Спуск потерпілого. 90 б ЗЧ – 12хв. Довжина етапу до 20м. Етап обладнано вгорі вантажною опорою у вигляді 2 заглушених суддівських карабінів та подвійних перил., внизу 2 вантажними петлями та контрольною лінією. Команда здійснює спуск потерпілого із супроводжуючим. Решта учасників спускаються по наведеній перильній мотузці з використанням спускового пристрою та з верхньою командною страховкою.
7.5. Спецзавдання – 40 балів

8.1. КП орієнтування – 6б
8.2. . Рух маятником по вірьовці 40 балів. ЗЧ – 10хв.
Довжина етапу до 20м. Відстань до опори до 15 м. На початку та в кінці етапу контрольні лінії та локальні петлі. Етап обладнаний закріпленою з протилежної сторони етапу мотузкою (учасники повинні навести для себе перила), по якій учасники переходять з наведеним самостійно маятником зі своєю транспортною мотузкою. Після проходження етапу учасники повинні розв’язати закріплені з вихідної
8.3. Крутопохила вверх - Спуск по вертикальним перилам Вартість двох етапів 140 балів. Проходження кожного фіксується окремо, тобто штрафи за заданий час виставляються за кожен етап окремо ЗЧ- 15 хв.
Довжина крутопохилої до 20 м, дюльфера до 8 м. На початку етапу, наприкінці крутопохилої і перед дюльфером – ПС. перед вертикальними перилами - дві заглушки. Між підетапами – перила самостраховки. На початку етапу та в кінці етапу петля самостраховки. Перший піднімається лазанням. Транспортування вантажу йому заборонено.
8.4. Спецзавдання. – 15б.
9. 1. КП орієнтування – 6б
9.2. Вертикальний маятник - 20 балів. ЗЧ – 10хв. Відстань між опорами до 20м. На початку та в кінці етапу контрольні лінії та локальні петлі. Етап обладнаний також суддівським маятником. Транспортна мотузка для всіх учасників обов’язкова.
9.3.Підйом лазанням - Спуск по вертикальним перилам. Вартість двох етапів 120 балів. Проходження кожного фіксується окремо, тобто штрафи за заданий час виставляються за кожен етап окремо ЗЧ- 12 хв. Довжина підйом до 9 м, дюльфера до 9 м. На початку етапу, наприкінці підйому і після дюльфером – ПС. перед вертикальними перилами - дві заглушки. Між підетапами – перила самостраховки.
9.4. Спецзавдання – 40б.
10.1. КП Орієнтування – 6 б.
10.2. Траверс схилу (ЗЧ – 12 хв.) – 40 балів: Довжина до 25м. Обладнання: нижня обмежувальна лінія. КЛ,перила
10.3. Траверс схилу (ЗЧ – 12 хв.) – 60 балів: Довжина до 30м.
Обладнання: КЛ, ПС, ПСС з обох сторін, 7 ППС, нижня обмежувальна лінія; організація командних перил (горизонтальних). Учасники проходять етап на командній страховці або по наведеним перилам із самостраховкою коротким вусом . Проміжні гаки можна вищолкувати.
10.4. Спецзавдання – 20 балів.

Орієнтування за лінією на карті 30б. Відмітка КП у картці олівцем або компостером. Довжина до 1000м

Орієнтування за маркеровкою 30 б. КП 2, на початку та в кінці тумби КП з олівцями для відмітки другого КП маркеровки (етап можна проходити в звортньому напрямі (Відмітка на карті олівцем НАСТУПНОГО КП) . Довжина до 1000 м
Обидва етапи орієнтування (лінія та маркування) починаються зі спільного КП і закінчуються в іншому спільному КП
Позитівні бали команда отримує тільки в випадку якщо етап подолав хоча б один учасник/бали за етап та загальні можуть бути відємними КП 9 на пролозі це етап Спуск. На основній дистанціії початок та кінець лінії та маркування позначено літерами МЛ


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
Ответов - 60 , стр: 1 2 3 All [только новые]





Сообщение: 86
Настроение: +
Зарегистрирован: 06.10.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 30.03.14 00:24. Заголовок: "Не буду зайвог..


"Не буду зайвого
писати.... без супроводжуючого. А все інше
згідно Настонов."...просьба внимательно читать вопрос, прежде, чем отвечать...я Вам процитировала, что в Настановах написано - согласно Условий...может хоть за неделю до старта вы все-таки объясните свои требования к переправе пострадавшего???

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 333
Зарегистрирован: 22.09.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 30.03.14 21:00. Заголовок: Відповіді в самих ум..


Відповіді в самих умовах виділено червоними коліром

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 205
Зарегистрирован: 19.01.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 30.03.14 21:09. Заголовок: Нина пишет: 1. Нас..


Нина пишет:

 цитата:

1. Насколько точны длины этапов?
2. Подъём и спуск пострадавшего с сопровождающим будет осуществляться по рельефу или по вертикальным участкам?

1. Майже точні до метра, які виділені червоним. Деякі інші, можуть бути скоректовані в сторону зменшення, але не в значну міру (все залежить від судів на етапах та наявного обладнання для обладнання даного етапу). Але ми всі з вами постараємося, щоб довжини відповідали заявленим в Умовах. (навісна 6.4. теж 32м.)
2. По рельєфу


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 246
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 01.04.14 13:53. Заголовок: 1. Що є фінішем етап..


1. Що є фінішем етапу 1.4?
2. У команд, що не йдуть технічні варіанти етапів, заданка чи вибір? (сподіваюсь, їм не потрібні каски?))))
3. Чи є можливість на початку та кінці етапу 9.3 організовувати одночасну страховку для двох учасників?
4. Яка відстань від ПС до КЛ наприкінці етапу 1.4?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 334
Зарегистрирован: 22.09.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 01.04.14 22:34. Заголовок: martynov_serg пишет:..


martynov_serg пишет:

 цитата:
1. Що є фінішем етапу 1.4?

4. Яка відстань від ПС до КЛ наприкінці етапу 1.4?


Настанови читати не пробували?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 206
Зарегистрирован: 19.01.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 02.04.14 06:28. Заголовок: martynov_serg пишет:..


martynov_serg пишет:

 цитата:

1. Що є фінішем етапу 1.4?
2. У команд, що не йдуть технічні варіанти етапів, заданка чи вибір? (сподіваюсь, їм не потрібні каски?))))
3. Чи є можливість на початку та кінці етапу 9.3 організовувати одночасну страховку для двох учасників?
4. Яка відстань від ПС до КЛ наприкінці етапу 1.4?


1. На деякі запитання Ви отримаєте відповіді з Настанов.
2. Як і для всіх команд, якій йдуть технічні варіанти етапів, що до касок, можна й без них удосконалювати орієнтування (але тільки тим командам, які не йдуть технічні варіанти етапів - це стосується і Прологу.).
3. Мабуть ні.
4. не менше 2 м.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 247
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 02.04.14 22:18. Заголовок: oleg01121972 пишет: ..


oleg01121972 пишет:

 цитата:
3. Мабуть ні.


"Мабуть ні" чи "ні"?
Якщо "ні", чи може команда організувати свій ПС на суддівській опорі?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 308
Зарегистрирован: 15.12.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 03.04.14 13:12. Заголовок: martynov_serg пишет:..


martynov_serg пишет:

 цитата:
oleg01121972 пишет:

цитата:
3. Мабуть ні.


"Мабуть ні" чи "ні"?
Якщо "ні", чи може команда організувати свій ПС на суддівській опорі?


Коректно це питання мало б сформульоване так-"Як обладнано ПС на початку та в кінці етапу, і чому не має ПСС в цих місцях

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 207
Зарегистрирован: 19.01.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 03.04.14 20:16. Заголовок: martynov_serg пишет:..


martynov_serg пишет:

 цитата:
"Мабуть ні" чи "ні"?
Якщо "ні", чи може команда організувати свій ПС на суддівській опорі?

ПС - ні, А ПСС - команда організовує свій. (На деяких етапах команди самі організовують і ПС і ПСС, але на цьому етапі значна висота, тож ПС - тільки суддівські, а командні ПСС на початку і кінцю етапу)


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 248
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 03.04.14 21:54. Заголовок: Добре, спробую переф..


1.Добре, спробую переформулювати. Чи може команда на початку та в кінці етапу 9.3 використовувати суддівський ПС для одночасної страховки 2 (двох) учасників?
2. Чи можуть команди молодшої групи на етапі "спуск по схилу" використовувати для спуска свої перила?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 335
Зарегистрирован: 22.09.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 04.04.14 09:05. Заголовок: oleg01121972 пишет: ..


oleg01121972 пишет:

 цитата:
С - ні, А ПСС - команда організовує свій. (На деяких етапах команди самі організовують і ПС і ПСС, але на цьому етапі значна висота, тож ПС - тільки суддівські, а командні ПСС на початку і кінцю етапу)




martynov_serg пишет:

 цитата:
1.Добре, спробую переформулювати. Чи може команда на початку та в кінці етапу 9.3 використовувати суддівський ПС для одночасної страховки 2 (двох) учасників?


Два філософа- Ви можете один спитати , а другий відповісти ПС- одинарна петля чи подвійна?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 87
Настроение: +
Зарегистрирован: 06.10.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 05.04.14 18:23. Заголовок: Какие карты (пролог ..


Какие карты (пролог и дистанция) будут выдаваться командам (издания прошлых лет или т.н. "русаловские")?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 208
Зарегистрирован: 19.01.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 05.04.14 19:12. Заголовок: trovlad пишет: Два ..


trovlad пишет:

 цитата:
Два філософа- Ви можете один спитати , а другий відповісти ПС- одинарна петля чи подвійна?

Як питають, так відповідаю. ПС - подвійна.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 209
Зарегистрирован: 19.01.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 05.04.14 19:20. Заголовок: elena пишет: Какие..


elena пишет:

 цитата:

Какие карты (пролог и дистанция) будут выдаваться командам (издания прошлых лет или т.н. "русаловские")?

РУСАЛовські, но б/у

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 210
Зарегистрирован: 19.01.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 05.04.14 19:22. Заголовок: martynov_serg пишет:..


martynov_serg пишет:

 цитата:
2. Чи можуть команди молодшої групи на етапі "спуск по схилу" використовувати для спуска свої перила?

На пролозі - ні, на етапі 7.2 - так

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 3
Зарегистрирован: 11.03.14
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 05.04.14 19:30. Заголовок: На етапі 8.3 можна б..


На етапі 8.3 можна буде здьоргувати кротопохилу в кінці дюльферу чи обов'язково зверху?
На етапі 7.4 чи буде суддівська страховка для потерпілого ?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 211
Зарегистрирован: 19.01.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 05.04.14 19:45. Заголовок: Lusynetc A.S. пишет:..


Lusynetc A.S. пишет:

 цитата:

На етапі 8.3 можна буде здьоргувати кротопохилу в кінці дюльферу чи обов'язково зверху?
На етапі 7.4 чи буде суддівська страховка для потерпілого ?

1. Де хочете, але всі мотузки повині пройти через перевал 2. Ні

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 169
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 07.04.14 14:40. Заголовок: Большая просьба выло..


Большая просьба выложить список судей и этапов, которые они судят

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 212
Зарегистрирован: 19.01.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 08.04.14 06:51. Заголовок: Другий обовязковий е..


Другий обовязковий етап №4 (Переправа по мотузці з перилами через яр)

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 214
Зарегистрирован: 11.01.10
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 08.04.14 09:49. Заголовок: Список суддів по ета..


Список суддів по етапах:
Спуск Пролог – випуск на основну частину – Трощенко В.О.
1. Підйом по схилу – Овсянікова О.В.
2. Крутопохила вниз - Шилова Н.І.
3. Колода через річку – Безпалий М.А.
4. Паралелі - Левченко І.О., Мезінов О.А
5. Вузли – Брагін А.Л.
6. Навісна - Єльніков М.М., Іванов М.А.
7. Спуск по схилу – Мартинов С.В.
8. Круто похила верх – дюльфер - Гладка О.В.
9. Лазання – дюльфер – Зайкін О.В.
Вертикальний маятник – Панченко В.М.
10. Траверс – Вагіна Ю.В.
Як бачете суддів катастрофічно не вистачає, тому просимо залучати адекватних туристів до суддівства. З місцем свого етапу, та спецзавданням на етап можна ознайомитися, починаючи з п’ятниці в Центрі. Судді, які не встигли ознайомитися з місцем свого етапу і спецзавданням до неділі – збираються на 8.30 на старті.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
Ответов - 60 , стр: 1 2 3 All [только новые]
Ответ:
1 2 3 4 5 6 7 8 9
большой шрифт малый шрифт надстрочный подстрочный заголовок большой заголовок видео с youtube.com картинка из интернета картинка с компьютера ссылка файл с компьютера русская клавиатура транслитератор  цитата  кавычки моноширинный шрифт моноширинный шрифт горизонтальная линия отступ точка LI бегущая строка оффтопик свернутый текст

показывать это сообщение только модераторам
не делать ссылки активными
Имя, пароль:      зарегистрироваться    
Тему читают:
- участник сейчас на форуме
- участник вне форума
Все даты в формате GMT  2 час. Хитов сегодня: 0
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет