Крос-похід з елементами вибору Загальні положення У заявці команда повідомляє варіант проходження етапу навісна та жердини. На дистанції є обов’язкове КП, його пропуск – зняття з дистанції. Опис дистанції Дистанція проходиться у заданому напрямку. Команда повинна побувати на всіх технічних етапах (пропуск тех. етапу – зняття з дистанції). На всій дистанції встановлений контрольний час (КЧ) та оптимальний час (ОЧ). Перевищення КЧ – зняття з дистанції. По дистанції команда транспортує контрольний вантаж: вода не менше 0,5л, аптечка: валідол, йод (зеленка), перекис водню, вата, бинт, лейкопластир, наявність якого перевірятиметься на старті. На будь-якому етапі команда зобов’язана пред’явити аптечку за вимогою судді. Кожен технічний етап має кілька варіантів проходження. Капітан до старту на етапі повідомляє судді обраний варіант, що фіксується в протоколі та карточці команди, після чого варіант проходження не можна змінювати. Якщо команда прибула на етап, занятий іншою командою, вона має право на отримання «відсідки» лише після того, як оголосить варіант проходження. За проходження етапу команда отримує бали, що складаються з бальної оцінки обраного варіанту мінус штрафні бали, мінус бали за перевищення ЗЧ. Результат на етапі не може бути від’ємним. Підведення підсумків Результат команди на дистанції визначається сумою набраних балів на технічних етапах, за КП орієнтування, мінус штрафні бали за перевищення ОЧ. При рівності результатів вище місце посідає команда, що має меншу суму технічних штрафів та балів за перевищення ЗЧ.
Опис етапів
1. Навісна переправа через воду (ЗЧ – 15 хв.): Обладнання: контрольні лінії з обох берегів, суддівські перила переправи, на висхідному березі – заглушка, на цільвому – опора. А(6): відмітка КП Б(36): команда переправляється по суддівським перилам з транспортною мотузкою. В (56):організація верхньої командної страховки (перила). Перший учасник переправляється на протилежний берег з жердиною, решта – по суддівських перилах з самостраховкою вусом до наведених командою верхніх перил та транспортною мотузкою. Г(80): наведення переправи. Перший учасник переправляється на протилежний берег з жердиною, решта – по наведених командою перилах з верхньою суддівською та транспортною мотузкою. Д(110) наведення переправи, виготовлення кокона та транспортування потерпілого. Команда своїми силами та зі свого спорядження організовує переправу всіх учасників та потерпілого на протилежний берег річки (обов’язкове наведення подвійної переправи). Потерпілий (за вибором команди) є «постраждалим» від початку і до кінця роботи команди на даному етапі (травма важка). Перший учасник переправляється на протилежний берег з жердиною.
2. Спуск по схилу (2 ділянки) (ЗЧ – 12 хв.): Обладнання: КЛ в началі та вкінці етапу, на початку та посередині – опора та ПСС; суддівські перила для варіанту Б. А(6): відмітка КП Б(36):команда спускається по суддівським перилам без втрати страховки. В(56):організація командних перил. Всі учасники долають етап по наведених командних перилах із самостраховкою схоплюючим вузлом без втрати страховки. Г(100):спуск потерпілого з супроводжуючим. Команда демонструє спуск потерпілого з супроводжуючим на обох ділянках і спускається по наведеним перилам. Обов’язкова зміна потерпілого та супроводжуючого на другій ділянці. Травма у потерпілого – опік обох ніг. 3. Траверс схилу (ЗЧ – 10 хв.): Обладнання: КЛ, ПС, ПСС з обох сторін, 7 ППС, нижня обмежувальна лынія; перила для варіанту Б. А(6): відмітка КП Б(36): команда проходить по суддівських перилах (кріплення м’яке) В(56): організація командних перил (горизонтальних Учасники проходять етап на командній страховці або по наведених перилах із самостраховкою коротким вусом . Г(90): транспортування потерпілого з супроводжуючим. Команда транспортує потерпілого з супроводжуючим по наведеним подвоєним перилам і проходить етап сама. Страховка для потерпілого з обох сторін. Травма потерпілого – опік роговиці очей.
4. Медицина (ЗЧ – 5 хв.): А(6): відмітка КП Б(56): команда ділиться на 3 зв’язки. У кожній з них по жеребу визначається потерпілий та його травма. Взаємодія заборонена. Учасники записують свої дії на аркуші. Суддівство етапу – Методичка з медицини Шилової Н. І.
5. Підйом по схилу (ЗЧ – 15 хв.): Обладнання: дві ділянки спуску, КЛ вначалі та вкінці етапу, зверху та посередині – опора; посередині ПС, ПСС, 6 ППС(по 3 на кожній ділянці); суддівські перила підйому для варіанта Б. А(6): відмітка КП Б(30):підйом по суддівських перилах – 2 ділянки. Перила закріплені жорстко. В(56):наведення перил (2 ділянки).
6. В’язання вузлів (ЗЧ – 8 хв.): А(6): відмітка КП Б(36):зав’язати всі вузли зі свого спорядження. Дозволяється розв’язувати вузли після перевірки судді. Дозволяється використовувати один вузол для в’язки іншого, зав’язувати на одній мотузці кілька вузлів тощо. В(56):зав’язати всі вузли зі свого спорядження. Всі вузли, крім схоплюючих, необхідно зав’язати з основної мотузки. Дозволяється розв’язувати вузли після перевірки судді. Дозволяється використовувати один вузол для в’язки іншого, зав’язувати на одній мотузці кілька вузлів тощо.
7. Залік з топографії (ЗЧ – 5 хв.): А(6): відмітка КП Б(26): на карті позначено 6 знаків, до яких треба написати назву, та дано 6 назв, до яких треба намалювати знаки. В(56): команда ділиться на 3 зв’язки, кожна з яких отримує по 6 знаків(розшифрувати) і 6 назв (намалювати). Взаємодія заборонена.
8. Переправа по колоді (ЗЧ – 12 хв.): Обладнання: КЛ та опори з обох сторін, колода, ПС та ПСС на вихідному березі; суддівські перила для варіанту Б. А(6): відмітка КП Б(36):Організація транспортної. Всі учасники переправляються із самостраховкою коротким вусом до суддівських перилах та транспортною мотузкою. В(56):Самонаведення перил. Перший учасник переправляється на командній страховці, всі інші учасники - по перилах, наведених командою, з транспортною мотузкою.
9. Підйом по вертикальних перилах – спуск дюльфером (14 м) (ЗЧ – 18 хв.): Обладнання: перила підйому, суддівська страховка, перила спуску, ПС та ПСС внизу (напочатку та вкінці); вгорі 2 ПС, ПСС, 2 заглушки на спуску. А(6): відмітка КП Б(66): проходження по суддівським перилам з організацією командних страховок. Всі крім першого піднімаються з командною страховкою, а перший з суддівською. Спуск для всіх учасників з верхньою командною страховкою. В(130)Організація перил вертикального підйому та спуску дюльфером. Перший підіймається по суддівських перилах з суддівською страховкою, всі інші – по командних перилах з верхньою командною страховкою. Спуск для всіх учасників по наведеним перилам з верхньою командною страховкою.
10. Жердини (8 хв.) Обладнання: 10 прольотів, 6 жердин. А(6): відмітка КП. Б(56): команда проходить етап за допомогою 6 жердин. Після проходження жердини повертаються на вихідне місце командою( це не входить до ЗЧ). А(6): відмітка КП. Б(36): команда робить ноші будь-якого типу і транспортує потерпілого. В(66): команда в’яже ноші по Кропфу і транспортує потерпілого.
11. В’язання нош та транспортування потерпілого (400 м) (ЗЧ – 10 хв.) Обладнання: 2 довгих перекладини та 3 коротких.
12. Орієнтування в заданому напрямку (за кожне КП + 6 б.) 13. Орієнтування по лінії (за кожне КП + 6б.) 14. Орієнтування по легенді (за кожне КП + 6 б.) 15. Орієнтування по маркеровці (за кожне КП + 6 б.)
Пожалуйста, объясните. Как я понял, «Кросс-поход» проводится по аналогии с остальными дистанциями (на одной дистанции есть варианты этапов для разных классов «дистанции»). Тогда как разделена дистанция по протяженности и количеству этапов для тех же классов? На «кросс-поход» не влияет квалификация участников? Не противоречит ли это Правилам?
Отправлено: 15.04.10 10:34. Заголовок: Не противоречит, пос..
Не противоречит, поскольку команда сама выбирает сколько этапов она проходит как технические, а сколько просто отмечает как КП. Протяженность дистанции для всех классов указана не меньше, а верхней границы нет
1. Навісна переправа через воду. Варіант (Д). Чи дозволяється використовувати командні петлі? 2. Спуск по схилу. Варіант (Г). Обладнання: петлі суддівські чи командні?. 3. Траверс схилу. Варіант (В). Для 2-5 учасників є обовязковим використання всіх ППС? Варіант (Г). Подвоєні перила наводяться в окремі карабіни?
1. Навісна переправа через воду. Варіант (Д). Чи дозволяється використовувати командні петлі? 2. Спуск по схилу. Варіант (Г). Обладнання: петлі суддівські чи командні?. 3. Траверс схилу. Варіант (В). Для 2-5 учасників є обовязковим використання всіх ППС? Варіант (Г). Подвоєні перила наводяться в окремі карабіни?
1. Навісна(Д) - Так. 2. Петлі командні. 3. Не обов'язково. 4. В окремі карабіни.
Все даты в формате GMT
2 час. Хитов сегодня: 6
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет