On-line: гостей 0. Всего: 0 [подробнее..]
Добро пожаловать на наш сайт

АвторСообщение
администратор


Сообщение: 247
Зарегистрирован: 15.12.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 14.05.12 12:59. Заголовок: Крос2012


Дистанція проходиться у заданому напрямку. Команда повинна побувати на всіх технічних етапах (пропуск технічного етапу – зняття з дистанції).
На всій дистанції встановлений контрольний час (КЧ) та оптимальний час (ОЧ). Перевищення КЧ – зняття з дистанції. По дистанції команда транспортує контрольний вантаж: коврик, вода не менше 2 л, аптечка: валідол, йод (зеленка), перекис водню, вата, бинт, лейкопластир, наявність якого перевірятиметься на старті. На будь-якому етапі команда зобов’язана пред’явити аптечку за вимогою судді.
Кожен технічний етап має кілька варіантів проходження. Капітан до старту на етапі повідомляє судді обраний варіант, що фіксується в протоколі та картці команди, після чого варіант проходження не можна змінювати.
Спецзавдання на етапах-є закритим завданням, яке додаткових (більше, ніж для КТМ) навичок та спорядження не потребує. Бали в опису етапів за виконане спецзавдання є додатковими до балів за проходження етапу. Якщо команда погоджується на виконання спецзавдання на етапі, завдання вона отримує в ході роботи на етапі.
Елементи спасробіт на етапах - є закритим завданням, яке додаткових (більше, ніж для дистанції) навичок та спорядження не потребує. Бали в опису етапів за виконане завдання спасробіт - є додатковими до балів за проходження етапу. Якщо команда погоджується на виконання елементів спасробіт на етапі, завдання вона отримує в ході роботи на етапі.
Якщо команда прибула на етап, занятий іншою командою, вона отримує «відсідку». Після звільнення етапу заданий час включається автоматично. За проходження етапу команда отримує бали, що складаються з бальної оцінки обраного варіанту - мінус штрафні бали, мінус бали за перевищення ЗЧ. Результат на етапі не може бути від’ємним.
Служба дистанції залишає за собою право корегування етапів в сторону спрощення.
Деякі етапи, можливо, будуть сумісними. В такому разі команда, яка вибрала відмітку КП, отримує бали тільки за один етап.
Підведення підсумків
Результат команди на дистанції визначається сумою набраних балів на технічних етапах, за КП орієнтування, мінус штрафні бали за перевищення ОЧ. При рівності результатів вище місце посідає команда, що має меншу суму технічних штрафів та балів за перевищення ЗЧ.
Опис етапів
1. Навісна переправа через воду (ЗЧ – 15 хв.):
Обладнання: контрольні лінії з обох берегів, суддівські перила переправи, на вихідному березі – заглушка, на цільвому – опора.
А(6): відмітка КП
Б(30): команда переправляється по здвоєним суддівським перилам з транспортною мотузкою (до 23 м).
В (60): організація верхньої командної страховки (перила) чи подвоєння суддівських перил своїми. Перший учасник переправляється на протилежний берег з жердиною, решта – по суддівським перилам з самостраховкою вусом до наведених командою верхніх перил та транспортною мотузкою (до 23 м).
Г(90): наведення переправи. Перший учасник переправляється на протилежний берег з жердиною, решта – по наведеним командою здвоєним та транспортною мотузкою (до 20 м).
Д(30) Спецзавдання.
2. Спуск по схилу (2 ділянки 20+15 м, стримкість до 50) (ЗЧ – 15 хв.):
Обладнання: КЛ на початку та вкінці етапу, на початку та посередині – опора та ПС; суддівські перила для варіанту Б. Всім учасникам обов’язкова постановка на самостраховку в ПС на опорі посередині.
А(6): відмітка КП
Б(30): команда спускається по суддівським перилам без втрати страховки.
В(60): організація командних перил. Всі учасники долають етап по наведеним командним перилам із самостраховкою схоплюючим вузлом без втрати страховки.
Г(40): Спецзавдання.
3. Траверс схилу (20м, стримкість до 50) (ЗЧ – 12 хв.):
Обладнання: КЛ, ПС, ПСС з обох сторін, 7 ППС, нижня обмежувальна лінія; перила для варіанту Б.
А(6): відмітка КП
В(40): організація командних перил (горизонтальних). Учасники проходять етап на командній страховці або по наведеним перилам із самостраховкою коротким вусом . Проміжні гаки можна вищолкувати.
Г(20): Спецзавдання.
4. Медицина (ЗЧ – 5 хв.):
А(6): відмітка КП
Б(20): команді назначається потерпілий та симптоми травми. Взаємодія заборонена. Учасники записують свої дії на аркуші. Суддівство етапу – Методичка з медицини Шилової Н. І.
В(10): Спецзавдання.
5. Підйом по схилу (20+15 м., стримкість до 50) (ЗЧ – 15 хв.):
Обладнання: дві ділянки підйому, КЛ на початку та вкінці етапу, зверху та посередині – опора; посередині ПС, ПСС, 6 ППС (по 3 на кожній ділянці); суддівські перила підйому для варіанта Б. Паралельний підйом заборонено. Рух з вантажем 1 учасника дозволено.
А(6): відмітка КП
Б(30): підйом по суддівським перилам – 2 ділянки. Перила закріплені жорстко.
В(60): наведення перил (2 ділянки).
Г(40): Спецзавдання.
6. Підйом потерпілого з супроводжуючим (стримкість до 50) (ЗЧ –15 хв.):
Обладнання : ПС вгорі. Умови - команда знаходиться зверху. Травма – перелом правої руки та лівої ноги.
А(6): відмітка КП
Б(30): Підйом потерпілого з супроводжуючим до 10 м, крутизна схилу до 50º. Поліспаст обов’язковий.
7. Спуск потерпілого (ЗЧ –15 хв.):
Обладнання : ПС вгорі. Умови - команда знаходиться зверху. Травма – перелом правої руки та лівої ноги.
А(6): відмітка КП
Б(30): Спуск потерпілого 10 м. стрімкість схилу до 50. Всі спускаються вниз.
8. В’язання нош та транспортування потерпілого (100 м) (ЗЧ – 12 хв.)
Обладнання: 2-ві довгі перекладини та 3-ри короткі. «Потерпілого» (втрата свідомості) вибирає команда.

А(6): відмітка КП.
Б(30): команда робить ноші будь-якого типу і транспортує потерпілого.
В(60): команда в’яже ноші по Кропфу і транспортує потерпілого.
Г(20): Спецзавдання.
9. Транспортування потерпілого (ЗЧ – 4 способи по 2 хв.)
Один спосіб – 15 балів.
А(6): відмітка КП.
Б(60): команда демонструє 4 різних способи транспортування (50 м) потерпілого (травма – перелом двох стоп).
10. В’язання вузлів (ЗЧ – 4 хв.):
А(6): відмітка КП
Б(27): зав’язати 9 запропонованих суддями різних вузлів зі свого спорядження. Суддя перевіряє всі зав’язані вузли одночасно.
В(15): Спецзавдання.
11. Залік з топографії (ЗЧ – 5 хв.):
А(6): відмітка КП
В(18): команда ділиться на 2 групи, кожна з яких отримує по 6 назв (намалювати кольоровими олівцями) та 6 знаків (розшифрувати). Взаємодія заборонена.
12. Переправа по зруйнованому мосту через річку (ЗЧ – 12 хв.):
Обладнання: КЛ та опори з обох сторін, зруйнований міст, ПС та ПСС на вихідному березі; суддівські перила для варіанту Б.
А(6): відмітка КП
Б (20): по суддівських перилах
В (40): Самонаведення перил. Перший учасник переправляється на командній страховці, всі інші учасники - по перилах, наведеними командою, з транспортною мотузкою.
Г (20): Спецзавдання.
13. Жердини (8 хв.)
Обладнання: 10 прольотів, 6 жердин.
А(6): відмітка КП.
Б(30): команда проходить етап за допомогою 6 жердин. Після проходження жердини повертаються на вихідне місце командою (це не входить до ЗЧ).
В(20): Спецзавдання.
14. Орієнтування в заданому напрямку (за кожне КП + 6 б.)
Спецзавдання - 5
15. Орієнтування по лінії (за кожне КП + 6 б.)
Спецзавдання - 5
16. Орієнтування по легенді(за кожне КП + 12 б., Спецзавдання - 5)
Команда ділиться на 2 групи (3+3). Перша група отримує карту з нанесеними КП та складає легенду. Друга група по легенді першої шукає КП.
17. Орієнтування по маркеровці (за кожне правильно відмічене КП + 6 б
Спецзавдання - 5



Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
Ответов - 4 [только новые]





Сообщение: 38
Зарегистрирован: 11.10.09
Откуда: Украина, Врадиевка
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 17.05.12 18:11. Заголовок: Якщо команда погоджу..


Якщо команда погоджується на спецзавдання і не виконує його, то додаткові бали не враховуються, чи стають штрафними?
1. На етапі №2 «Спуск по схилу» ПС на опорі посередині вантажний?
2. На етапі №3 «Траверс схилу» які ПС та ППС (ВО чи ЛО)?
3. На етапах №6 та №7 ПС буде у вигляді петлі, чи перил (наче замало одного ПС)?



Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 6
Зарегистрирован: 19.01.12
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 24.05.12 10:46. Заголовок: 12. Переправа по зруйнованому мосту через річку (ЗЧ – 12 хв.): Обладнання: КЛ та опори з обох сторін


опишите, пожалуйста, оборудование "зруйнованого моста"

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 255
Зарегистрирован: 15.12.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 28.05.12 08:35. Заголовок: efimsu пишет: Якщо ..


efimsu пишет:

 цитата:
Якщо команда погоджується на спецзавдання і не виконує його, то додаткові бали не враховуються, чи стають штрафними?
1. На етапі №2 «Спуск по схилу» ПС на опорі посередині вантажний?
2. На етапі №3 «Траверс схилу» які ПС та ППС (ВО чи ЛО)?
3. На етапах №6 та №7 ПС буде у вигляді петлі, чи перил (наче замало одного ПС)?



Спецзавдання-частина етапу. Якщо команда погоджується на спецзавдання і не виконує його, команда не проходить етап.
1. Так.
2. Згідно настанов.
3. Петля та сдвоєні перила.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 256
Зарегистрирован: 15.12.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 28.05.12 08:42. Заголовок: Alexandrkryuch пишет..


Alexandrkryuch пишет:

 цитата:
опишите, пожалуйста, оборудование "зруйнованого моста"



Суддівське обладнання - дивись "Умови...", мост - 2-3 зв'язані колоди.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
Ответ:
1 2 3 4 5 6 7 8 9
большой шрифт малый шрифт надстрочный подстрочный заголовок большой заголовок видео с youtube.com картинка из интернета картинка с компьютера ссылка файл с компьютера русская клавиатура транслитератор  цитата  кавычки моноширинный шрифт моноширинный шрифт горизонтальная линия отступ точка LI бегущая строка оффтопик свернутый текст

показывать это сообщение только модераторам
не делать ссылки активными
Имя, пароль:      зарегистрироваться    
Тему читают:
- участник сейчас на форуме
- участник вне форума
Все даты в формате GMT  2 час. Хитов сегодня: 0
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет