On-line: гостей 0. Всего: 0 [подробнее..]
Добро пожаловать на наш сайт

АвторСообщение
администратор


Сообщение: 140
Зарегистрирован: 15.12.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 28.03.11 13:09. Заголовок: крос похід


Крос-похід з елементами вибору та елементами спасробіт.
Опис дистанції
Дистанція проходиться у заданому напрямку. Команда повинна побувати на всіх технічних етапах (пропуск тех. етапу – зняття з дистанції).

На всій дистанції встановлений контрольний час (КЧ) та оптимальний час (ОЧ). Перевищення КЧ – зняття з дистанції. По дистанції команда транспортує контрольний вантаж: коврик, вода не менше 0,5л, аптечка: валідол, йод (зеленка), перекис водню, вата, бинт, лейкопластир, наявність якого перевірятиметься на старті. На будь-якому етапі команда зобов’язана пред’явити аптечку за вимогою судді.
Кожен технічний етап має кілька варіантів проходження. Капітан до старту на етапі повідомляє судді обраний варіант, що фіксується в протоколі та карточці команди, після чого варіант проходження не можна змінювати.
Елементи спасробіт на етапах-є закритим завданням, яке додаткових (більше, ніж для дистанції) навичок та спорядження не потребує. Бали в опису етапів за виконане завдання спасробіт є додатковими до балів за проходження етапу. Якщо команда погоджується на виконання елементів спас робіт на етапі, завдання вона отримує в ході роботи на етапі.
Якщо команда прибула на етап, занятий іншою командою, вона має право на отримання «відсідки» лише після того, як оголосить варіант проходження. За проходження етапу команда отримує бали, що складаються з бальної оцінки обраного варіанту мінус штрафні бали, мінус бали за перевищення ЗЧ. Результат на етапі не може бути від’ємним.
Деякі етапи, можливо, будуть сумісними. В такому разі команда, яка вибрала відмітку КП, отримує бали тільки за один етап.
Підведення підсумків
Результат команди на дистанції визначається сумою набраних балів на технічних етапах, за КП орієнтування, мінус штрафні бали за перевищення ОЧ. При рівності результатів вище місце посідає команда, що має меншу суму технічних штрафів та балів за перевищення ЗЧ.

Опис етапів

1. Навісна переправа через воду (ЗЧ – 15 хв.):
Обладнання: контрольні лінії з обох берегів, суддівські перила переправи, на висхідному березі – заглушка, на цільвому – опора.
А(6): відмітка КП
Б(30): команда переправляється по суддівським перилам з транспортною мотузкою.
В (60):організація верхньої командної страховки (перила). Перший учасник переправляється на протилежний берег з жердиною, решта – по суддівських перилах з самостраховкою вусом до наведених командою верхніх перил та транспортною мотузкою.
Г(90): наведення переправи. Перший учасник переправляється на протилежний берег з жердиною, решта – по наведених командою перилах з верхньою суддівською та транспортною мотузкою.
Д(30) Елементи спас робіт


2. Спуск по схилу (2 ділянки) (ЗЧ – 15 хв.):
Обладнання: КЛ в началі та вкінці етапу, на початку та посередині – опора та ПС; суддівські перила для варіанту Б. Всім учасникам обов’язкова постановка на самостраховку в ПС на опорі посередині.
А(6): відмітка КП
Б(30):команда спускається по суддівським перилам без втрати страховки.
В(60):організація командних перил. Всі учасники долають етап по наведених командних перилах із самостраховкою схоплюючим вузлом без втрати страховки.
Г(40): Елементи спас робіт
3. Траверс схилу (ЗЧ – 12 хв.):
Обладнання: КЛ, ПС, ПСС з обох сторін, 7 ППС, нижня обмежувальна лінія; перила для варіанту Б.
А(6): відмітка КП
В(40): організація командних перил (горизонтальних Учасники проходять етап на командній страховці або по наведених перилах із самостраховкою коротким вусом .
Г(20): Елементи спас робіт
4. Медицина (ЗЧ – 5 хв.):
А(6): відмітка КП
Б(20): команді назначається потерпілий та симптоми травми. Взаємодія заборонена. Учасники записують свої дії на аркуші. Суддівство етапу – Методичка з медицини Шилової Н. І.
В(10): Елементи спас робіт
5. Підйом по схилу (ЗЧ – 15 хв.):
Обладнання: дві ділянки спуску, КЛ вначалі та вкінці етапу, зверху та посередині – опора; посередині ПС, ПСС, 6 ППС(по 3 на кожній ділянці); суддівські перила підйому для варіанта Б.
А(6): відмітка КП
Б(30):підйом по суддівських перилах – 2 ділянки. Перила закріплені жорстко.
В(60):наведення перил (2 ділянки).
Г(40): Елементи спас робіт

6. Підйом потерпілого з супроводжуючим (ЗЧ –15 хв.):
Обладнання : ПС вгорі.
А(6): відмітка КП
Б(30): Підйом потерпілого з супроводжуючим до 10 м., крутість схилу до 50 град.
В(10): Елементи спас робіт
7. Спуск потерпілого (ЗЧ –15 хв.):
Обладнання : ПС вгорі.
А(6): відмітка КП
Б(30): Спуск потерпілого 10 м.
В(10): Елементи спас робіт

8. В’язання нош та транспортування потерпілого (100 м) (ЗЧ – 12 хв.)
Обладнання: 2 довгих перекладини та 3 коротких.
А(6): відмітка КП.
Б(30): команда робить ноші будь-якого типу і транспортує потерпілого.
В(60): команда в’яже ноші по Кропфу і транспортує потерпілого.
Г(20): Елементи спас робіт
9. Транспортування потерпілого (ЗЧ 8 хв. (4х2хв))
А(6): відмітка КП.
Б(60): команда демонструє 4 різних способи транспортування (50 м) потерпілого (травма – перелом стегна)

10. В’язання вузлів (ЗЧ – 4хв.):
А(6): відмітка КП
Б(27): зав’язати 9 запропонованих суддями різних вузлів зі свого спорядження. Суддя перевіряє всі зав’язані вузли одночасно.
В(15): Елементи спас робіт
11. Залік з топографії (ЗЧ – 5 хв.):
А(6): відмітка КП
В(18): команда ділиться на 2 групи, кожна з яких отримує по 6 назв (намалювати) та 6 знаків(розшифрувати). Взаємодія заборонена.
В(18): Елементи спас робіт

12. Переправа по зруйнованому мосту (ЗЧ – 12 хв.):
Обладнання: КЛ та опори з обох сторін, зруйнований міст, ПС та ПСС на вихідному березі; суддівські перила для варіанту Б.
А(6): відмітка КП
Б(40):Самонаведення перил. Перший учасник переправляється на командній страховці, всі інші учасники - по перилах, наведених командою, з транспортною мотузкою.
В(20): Елементи спас робіт

13. Підйом по вертикальних перилах – спуск дюльфером (14 м) (ЗЧ – 14 хв.):
Обладнання: перила підйому, суддівська страховка, перила спуску, ПС та ПСС внизу (напочатку та вкінці); вгорі 2 ПС, ПСС, 2 заглушки на спуску.
А(6): відмітка КП
Б(60): проходження по суддівським перилам з організацією командних страховок. Всі крім першого піднімаються з командною страховкою, а перший з суддівською. Спуск для всіх учасників з верхньою командною страховкою.

14. Жердини (8 хв.)
Обладнання: 10 прольотів, 6 жердин.
А(6): відмітка КП.
Б(30): команда проходить етап за допомогою 6 жердин. Після проходження жердини повертаються на вихідне місце командою( це не входить до ЗЧ).
В(20): Елементи спас робіт


15. Орієнтування в заданому напрямку (за кожне КП + 6 б.)
Елементи спас робіт - 15
16. Орієнтування по лінії (за кожне КП + 6б.)
Елементи спас робіт - 15
17. Орієнтування по легенді(за кожне КП + 12 б., Елементи спас робіт - 10 )
Команда ділиться на 2 групи (3+3). Перша група получає карту з нанесеними КП та складає легенду. Друга група по легенді першої шукає КП.
Елементи спас робіт- 15
18. Орієнтування по маркеровці (за кожне правильно відмічене КП + 6 б.(за мінусом штрафних балів)
Елементи спас робіт- 15)



Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
Ответов - 13 [только новые]





Сообщение: 10
Зарегистрирован: 05.01.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 31.03.11 11:16. Заголовок: 1. Який кут нахилу с..


1. Який кут нахилу схилу на траверсі?
2. Як карається команда, якщо вона погодилася на виконання спасробіт, але з завданням не впоралася?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 30
Зарегистрирован: 11.10.09
Откуда: Украина, Врадиевка
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 04.04.11 20:39. Заголовок: Деякі етапи, можливо..



 цитата:
Деякі етапи, можливо, будуть сумісними. В такому разі команда, яка вибрала відмітку КП, отримує бали тільки за один етап.


А за інший отримує 0 балів і відмітку о проходженні, чи вважається, що команда не з'явилася на етап?
Вкажіть, будь ласка, можливі сумісні етапи. Якийсь «кіт у мішку»!
Дистанція по опису, з деякими змінами, похожа на минулорічну. Чи не можна вказати завчасно довжини етапів?


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 148
Зарегистрирован: 15.12.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 06.04.11 07:33. Заголовок: efimsu пишет: Чи не..


efimsu пишет:

 цитата:
Чи не можна забрати рекламу з форума?


На компі адміна цієї реклами не має

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 1
Зарегистрирован: 10.04.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 10.04.11 20:35. Заголовок: Зінкевич пишет: 1..


Зінкевич пишет:

 цитата:
1. Який кут нахилу схилу на траверсі?



реально - 40-45 градусов

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 32
Зарегистрирован: 11.10.09
Откуда: Украина, Врадиевка
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 11.04.11 11:48. Заголовок: 6. Підйом потерпілог..



 цитата:
6. Підйом потерпілого з супроводжуючим (ЗЧ –15 хв.):
Обладнання : ПС вгорі.


Опишіть детальніше умови проходження етапу.
• Чи вся команда повинна подолати етап, якщо так, то як проходе перший (де ПС знизу та ППС);
• Якщо ні, то як ділиться команда та її дії на етапі згідно Умов;

 цитата:
13. Підйом по вертикальних перилах – спуск дюльфером (14 м) (ЗЧ – 14 хв.):


Це довжина здвоєнного етапу?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 33
Зарегистрирован: 11.10.09
Откуда: Украина, Врадиевка
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 11.04.11 11:53. Заголовок: 12. Переправа по зру..



 цитата:
12. Переправа по зруйнованому мосту (ЗЧ – 12 хв.):
Обладнання: КЛ та опори з обох сторін, зруйнований міст, ПС та ПСС на вихідному березі; суддівські перила для варіанту Б.


Переправлятися як по колоді через яр?
Суддівські перила - це для першого учасника?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 2
Зарегистрирован: 10.04.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 11.04.11 16:44. Заголовок: efimsu пишет: Вкаж..


efimsu пишет:

 цитата:
Вкажіть, будь ласка, можливі сумісні етапи. Якийсь «кіт у мішку»!



Вы считаете, что кросс-поход - это тупая отработка "Условий..." ? Я не согласен. В походах часто приходится извлекать "котов из мешка". У нас кросс-поход. я описал все, с чем участники могут столкнуться на дистанции и не будет ничего сложнее, чем в "Условиях...". Умение принимать решения понадобится на варианте "спасработ". Я даю шанс сильным командам попробовать свои силы и заработать дополнительные (не маленькие) баллы. У остальных тоже не все будет гладко, но сложности будут в пределах класса.


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 3
Зарегистрирован: 10.04.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 11.04.11 16:51. Заголовок: Зінкевич пишет: 2..


Зінкевич пишет:

 цитата:
2. Як карається команда, якщо вона погодилася на виконання спасробіт, але з завданням не впоралася?



. Напряму ніяк не карається, але витрачає час етапу. Команда ризикує не вкластися в ЗЧ етапу зі всіма наслідками.


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 4
Зарегистрирован: 10.04.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 11.04.11 16:58. Заголовок: efimsu пишет: Переп..


efimsu пишет:

 цитата:
Переправлятися як по колоді через яр?
Суддівські перила - це для першого учасника?



Переправа по зруйнованому мосту.
Для "Б" - Суддівські перила для всіх
"В" - див."Умови ..."




Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 5
Зарегистрирован: 10.04.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 11.04.11 17:04. Заголовок: Довжина етапів:


Довжина етапів:
1. Навісна (яр 12 м.)
- «Б», «В» - 23 м
- «Г» - 20 м.
3. Траверс – до 20 м., до 50 град.
2. Спуск по схилу – 20+15, до 50 град.
5. Підйом по схилу – 20+15, до 50 град.
6. Підйом потерпілого з супроводжуючим - 10 м., 50 градусів.
7. Спуск потерпілого – 10 м., до 50 град.
8. Транспортування потерпілого на ношах – 100 м
9. Транспортування потерпілого – 4х50 м.
14. жердини – до 30 м.
12. Зруйнований міст - до 15 м.
13. Підйом-спуск по вертикальних перилах – 8 +8 м.


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 6
Зарегистрирован: 10.04.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 11.04.11 17:18. Заголовок: 7. Спуск потерпіло..


7. Спуск потерпілого з супроводжуючим.
Команда знаходиться зверху. Травма – перелом правої руки та лівої ноги.
Вся команда повинна подолати етап.
6. Підйом потерпілого з супроводжуючим.
Команда знаходиться знизу Перший - підйом з нижньою командною страховкою. Травма – перелом правої руки та лівої ноги.
Вся команда повинна подолати етап.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 7
Зарегистрирован: 10.04.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 11.04.11 17:20. Заголовок: efimsu пишет: Диста..


efimsu пишет:

 цитата:
Дистанція по опису, з деякими змінами, похожа на минулорічну.



Взята за основу, но другая.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 150
Зарегистрирован: 15.12.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 12.04.11 07:32. Заголовок: efimsu пишет: А за ..


efimsu пишет:

 цитата:
А за інший отримує 0 балів і відмітку о проходженні, чи вважається, що команда не з'явилася на етап?


Що за питання? Що значить не зявилась на єтап, просто не отримує балів за цей етап

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
Ответ:
1 2 3 4 5 6 7 8 9
большой шрифт малый шрифт надстрочный подстрочный заголовок большой заголовок видео с youtube.com картинка из интернета картинка с компьютера ссылка файл с компьютера русская клавиатура транслитератор  цитата  кавычки моноширинный шрифт моноширинный шрифт горизонтальная линия отступ точка LI бегущая строка оффтопик свернутый текст

показывать это сообщение только модераторам
не делать ссылки активными
Имя, пароль:      зарегистрироваться    
Тему читают:
- участник сейчас на форуме
- участник вне форума
Все даты в формате GMT  2 час. Хитов сегодня: 0
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет