Опис дистанції Є чотири варіанти проходження дистанції для команд обох вікових груп: 1-ий клас, 2-ий клас, 3-ій клас і 4-ій клас. Команди можуть вибрати дистанцію відповідно спортивній кваліфікації та віку своїх учасників: Загальні положення За день до змагань команда повинна подати технічну заявку, вказавши варіанти проходження дистанції. Підведення підсумків Спочатку посідають місця команди, що пройшли 4 клас, 3 клас, потім другий клас, а потім – перший. Команди, що не вклалися в КЧ на будь-якій дистанції займають однакове останнє місце. I клас. Перед стартом команди проходять виносний етап «В’язання вузлів». Контрольний час етапу – 30 секунд. Команда повинна зав’язати максимальну кількість вузлів з Правил. Штрафні бали за помилки та незав’язані вузли додаються до штрафних балів, одержаних на дистанції. Із старту команда у повному складі проходить етапи 1 – 9. Після етапу 3 – ПКЧ -1. По закінченню етапу 5 - ПКЧ – 2. Лідирування дозволено по всій дистанції, окрім етапу 9.
Перелік етапів: 1. Купини
2.Гаті К-ть проміжних опор – 4, к-ть жердин – 5.
3.Навісна переправа через яр. Довжина етапу до 25 м. Обладнання: суддівська переправа і верхня перильна страховка, КЛ з двох сторін, опори.
ПКЧ – 1
4. Підйом лазанням. Довжина етапу – до 10 м. Обладнання: суддівська страховка, ПС в кінці етапу
5. Спуск по вертикальних перилах. Довжина етапу – до 10 м. Обладнання: ПС на початку етапу, суддівська страховка, перила спуску
ПКЧ – 2
6.Колода. Довжина етапу – до 20 м, довжина колоди – до 8м. Обладнання – суддівські перила, опори, КЛ з двох сторін.
7. Виготовлення носилок. Обладнання: дві жердини. Наповнення – будь-яке.
8.Транспортування потерпілого. Довжина етапу до 150 м. Команда транспортує в носилках учасника (по вибору команди) по заданому коридору.
7.Розпалювання багаття Фініш по перепалу нитки. Папір суддівський. Сірники /звичайні/ і дрова командні. Заборонено використовування легкозаймистих речовин, соломи, трави, листя, хвої. Кожний сірник, понад 3-х, - 1 б штрафу. II клас.
Перед стартом команди проходять виносний етап «В’язання вузлів». Контрольний час етапу – 30 секунд. Команда повинна зав’язати максимальну кількість вузлів з Правил. Штрафні бали за помилки та незав’язані вузли добавляються до штрафних балів, одержаних на дистанції. Із старту команда у повному складі проходить етапи 1 – 9. Після етапу 3 – ПКЧ -1. По закінченню етапу 5 - ПКЧ – 2. Лідирування дозволено по всій дистанції, окрім етапу 9.
Перелік етапів: 1. Купини
2.Гаті К-ть проміжних опор – 4, к-ть жердин – 5.
3.Навісна переправа через яр. Довжина етапу до 25 м. Обладнання: суддівська переправа і верхня перильна страховка, КЛ з двох сторін, опори.
ПКЧ – 1
4. Підйом лазанням. Довжина етапу – до 10 м. Обладнання: суддівська страховка для першого учасника, ПС та ПСС на початку етапу; три ППС; ПС та локальна петля в кінці етапу
5. Спуск по вертикальних перилах. Довжина етапу – до 10 м. Обладнання: ПС та заглушка на початку етапу, ПС та ПСС в кінці етапу.
ПКЧ – 2
6.Колода. Довжина етапу – до 20 м, довжина колоди – до 8м. Обладнання – опори, КЛ з двох сторін.
7. Виготовлення носилок. Обладнання: дві жердини, три поперечини. Наповнення – будь-яке.
8.Транспортування потерпілого. Довжина етапу до 100 м. Команда транспортує в носилках учасника (по вибору команди) по заданому коридору. 3 клас.Перед стартом команди проходять виносний етап «В’язання носилок» (по Кропфу). Обладнання для носилок – командне. Час етапу добавляється до часу проходження дистанції (без урахування ПКЧ та КЧ). Із старту команда у повному складі долає етапи № 1-7. На першому етапі носилки використовуються в якості контрольного вантажу. Лідирування дозволено по всій дистанції.
2. Навісна переправа через яр. Довжина етапу – до 25 м. Етап обладнаний КЛ, ПС, ПСС на початковій, КЛ на цільовій стороні, одинарними поручнями переправи. Необхідна організація командного фала (кріплення за опори). Перший учасник йде по суддівській переправі з КС. Команда переправляє в носилках суддівського потерпілого («чурка»).
3. Крутопохила переправа вгору. Довжина переправи – до 20 м. Обладнання: одинарна суддівська переправа; КЛ, ПС та ПСС на початку етапу; ПСС та дві локальні петлі в кінці етапу. Кріплення командних перил – за опору. Перший учасник йде по суддівській переправі.
4. Спуск по вертикальних перилах. Довжина етапу – до 10 м. Обладнання: ПСС, дві заглушки на початку етапу, ПСС та ПС в кінці етапу.
5. Підйом лазанням. Довжина етапу – до 10 м. Обладнання: суддівська страховка для першого учасника, ПС та ПСС на початку етапу; три ППС; ПС та локальна петля в кінці етапу
6. Крутопохила переправа вниз. Довжина етапу – до 20 м. Обладнання: ПСС та дві локальні петлі на початку етапу; одинарні суддівські перила; ПС та ПСС в кінці етапу. Кріплення командних перил за опори. Перший учасник спускається дюльфером , потім на КС йде до цільового берега.
7. Колода через яр. Довжина етапу – до 20 м, довжина колоди – до 8м. Обладнання: КЛ, ПС, ПСС на початку, КЛ в кінці етапу. Кріплення перил за опори. 4 клас Перед стартом команди проходять виносний етап «В’язання носилок» (по Кропфу). Обладнання для носилок – командне. Час етапу добавляється до часу проходження дистанції . Із старту команда у повному складі долає етапи № 1-7. На першому етапі носилки використовуються в якості контрольного вантажу. Лідирування дозволено по всій дистанції.
2. Навісна переправа через яр. Довжина етапу – до 25 м. Етап обладнаний КЛ, ПС, ПСС на початку та в кінці. Кріплення перил – за опори. Команда переправляє в носилках потерпілого (по вибору команди).
3. Крутопохила переправа вгору. Довжина переправи – до 20 м. Обладнання: КЛ, ПС, ПСС та заглушка на початку етапу; ПСС, дві локальні та вантажна петлі в кінці етапу. Перший учасник йде з КС до суддівських вертикальних перил та піднімається по ним до цільового берега переправи (довжина вертикальних перил – 25 м).
4. Спуск по вертикальних перилах. Довжина етапу – до 10 м. Обладнання: ПСС, дві заглушки на початку етапу, ПСС та ПС в кінці етапу.
5. Підйом лазанням. Довжина етапу – до 10 м. Обладнання: суддівська страховка для першого учасника, ПС та ПСС на початку етапу; три ППС; ПС та локальна петля в кінці етапу
6. Крутопохила переправа вниз. Довжина етапу – до 20 м. Обладнання: ПСС, дві заглушки на початку етапу; ПС, ПСС та вантажна петля в кінці етапу. Перший учасник спускається дюльфером , потім на КС йде до цільового берега.
7. Колода через яр. Довжина етапу – до 20 м, довжина колоди – до 8м. Обладнання: КЛ, ПС, ПСС та колода на початку, КЛ в кінці етапу. Кріплення перил за опори. ЗАБОРОНЕНО кидати колоду .
1). 3 клас. навісна. КС через карабін? В кінці етапу чи можна використовувати командну петлю для КСС? 2). 4 клас. Треба наводити здвоєні перила на 2,3,6 етапах?
Підведення підсумків: При розкладі, що одна команда буде знята на ПКЧ 1 четвертого класу, а друга буде знята на КЧ першого класу то ці команди займуть однакове останнє місце?
1). 3 клас. навісна. КС через карабін? В кінці етапу чи можна використовувати командну петлю для КСС? 2). 4 клас. Треба наводити здвоєні перила на 2,3,6 етапах?
1. КС на навісній переправі - згідно Настанов. Можна використовувати командну петлю для КС (але навіщо вам КС?!) 2. Згідно Настанов на всіх навісних переправах потрібні подвійні перила.
Все даты в формате GMT
2 час. Хитов сегодня: 1
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет