On-line: гостей 0. Всего: 0 [подробнее..]
Добро пожаловать на наш сайт

АвторСообщение
администратор


Сообщение: 427
Зарегистрирован: 22.09.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 27.04.15 13:20. Заголовок: Крос- похід 2015


Крос-похід 1-3 класу з елементами вибору та спасробіт.
Старт всіх команд загальний. Команди проходять етапи по черзі здачі карток. Відсидки на етапах не фіксуються, команда самостійно вирішує–чекати в черзі чи йти проходити інший етап. Дистанція складається з двох ділянок. Перша частина дистанції - пролог. Команда повинна взяти 6 КП з 9, які є на карті. Для цього команда може розбиватися на групи від 1 до 6 чоловік, кількість карток для відміток - від 1 до 6 (за бажанням команди). Після здачі карток (картки) команда в повному складі проходить етап «Підйом по схилу».
На другу частину дистанції допускаються тільки ті команди, які виконали завдання на першій частині (Взяли 6 КП і не зняті на «Підйомі»). На другій частині дистанції команди обирають будь-який порядок проходження етапів та будь-який варіант етапу (при наявності). Кожен варіант матиме свою бальну оцінку. Результат команди визначається за різницею суми набраних балів і штрафних балів. Результат може бути від’ємним як на конкретному етапі, так і на дистанції в цілому.
Номери етапів у переліку та на карті співпадають. Кількість етапів може бути зменшена.
Карта району змагань кольорова. Масштаб 1:15 000
Загальний оптимальний час 3,5 год., контрольний час 4 години.
Перелік етапів.
0. Підйом по схилу (етап пролога). ЗЧ – 12хв.
Етап обладнаний опорою зверху; контрольною лінією на початку та в кінці етапу. 4ППС. Для молодшої групи - суддівські перила. Довжина етапу до 30 м. Стрімкість схилу - 25°. Перший учасник команди піднімається із нижньою командною страховкою, використовуючи ППС, решта – із самостраховкою схоплюючим вузлом або іншим технічним пристроєм (які пройшли технічну комісію) по наведеним командою перилах. Транспортування вантажу для першого дозволяється.
Для команд молодшої групи підйом обладнано суддями.
1. КП орієнтування – 6б
1А. Спуск по схилу – 40б. ЗЧ – 10 хв. Довжина до 30м Етап обладнано на початку та в кінці КЛ та мотузкою спуску.
1Б. Спуск по схилу – 60б. ЗЧ – 10 хв. Довжина до 30м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями, ЗСК на початку.
1В. Спуск потерпілого з супроводжуючим 80б. ЗЧ – 14 хв. Довжина до 21м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями. Наверху 2 ВО, ЗСК. Учасник команди стає умовно «потерпілим» в момент початку роботи на етапі і перестає бути «потерпілим» в момент повного завершення проходження етапу. У потерпілого травма обох рук (може самостійно пересуватися). Дозволений паралельний спуск.
2. КП орієнтування – 6б
2А.Рух маятником по вірьовці 60б. ЗЧ – 15хв.
Довжина етапу до 20м. Відстань до опори до 15 м. На початку та в кінці етап обладнаний контрольними лініями та локальними петлями; закріпленою з цільової сторони етапу мотузкою (учасники повинні навести для себе перила). Після проходження етапу учасники повинні розв’язати закріплені перила з вихідної сторони (це входить у ЗЧ).
2Б. Крутопохила переправа вверх – 90б. ЗЧ – 18хв. Довжина до 21 м. Етап обладнано на початку контрольною лінією, 2 вантажними петлями, ЗСК. Вверху контрольна лінія та 2 ВО. Одинарні суддівські перила. Перший учасник піднімається по суддівській перильній мотузці з КС. Решта учасників команди переправляється із верхньою командною страховкою по наведеній подвійній (враховуючи суддівські перила) переправі.

3. КП орієнтування – 6б
3А. Колода через річку – 40б. ЗЧ – 10хв. Довжина колоди до 10м., відстань між опорами до 25м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями, суддівськими перилами. Колода укладена суддями.
3Б. Колода через річку – 60б. ЗЧ – 10хв. Довжина колоди до 10м., відстань між опорами до 25м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями, вантажними опорами у вигляді дерев діаметром до 50см. Колода укладена суддями.ПС для першого учасника команда організовує самостійно. Перший учасник команди переходить по колоді з командною страховкою, решта – по командним перилам з супроводженням.

4. КП орієнтування – 6б
4А. Переправа по мотузці з перилами через яр – 40б. ЗЧ – 18хв. Довжина до 20м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями, верхніми та нижніми перилами, опори для кріплення супроводження команда обирає довільно.
4Б. Переправа по мотузці з перилами через яр – 60б. ЗЧ – 18хв. Довжина до 20м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями, поліспастними опорами у вигляді дерев діаметром до 90см. Перший учасник команди переходить яр із командною страховкою по суддівським перилам, як по навісній переправі. Команда наводить нижню перильну (одинарну) мотузку, верхня наведена суддями. Решта учасників команди переправляється із супроводжуючою мотузкою та самостраховкою на верхній перильній мотузці.
4В. Переправа по мотузці з перилами через яр – 110б. ЗЧ – 18хв. Довжина до 20м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями, поліспастними опорами у вигляді дерев діаметром до 90см. Перший учасник команди переходить яр із командною страховкою. Команда наводить верхню і нижню перильні (одинарні) мотузки. Решта учасників команди переправляється із супроводжуючою мотузкою із самостраховкою на верхній перильній мотузці.

5. КП орієнтування – 6б.
5А. В’язання вузлів – 24б. ЗЧ – 1хв. Команда повинна зав’язати із власного обладнання по одному вузлу з кожної групи вузлів за вибором команди.
5Б. В’язання вузлів –60б. ЗЧ – 2хв. Команда повинна зав’язати із власного обладнання всі вузли з Настанов.


6. КП орієнтування – 6б.
6А. Навісна через яр – 40б. ЗЧ – 15хв. Довжина до 25 м. Етап обладнано початку та в кінці контрольними лініями, суддівською переправою.
6Б. Навісна через яр із наведенням верхньої командної страховки – 70б. ЗЧ – 15хв. Довжина до 25м. Етап обладнано початку та в кінці контрольними лініями, одинарною суддівською переправою, поліспастними опорами у вигляді петель. Перший учасник команди переходить яр із командною страховкою по суддівським перилам.
6В. Навісна переправа через яр із самонаведенням -100б. ЗЧ – 15хв. Довжина до 25м. Етап обладнано початку та в кінці контрольними лініями, поліспастними опорами у вигляді дерев діаметром до 90см. Перший учасник команди переходить яр із командною страховкою, решта – по наведеній командою подвійній перильній мотузці із супроводжуючою мотузкою.

7. КП орієнтування – 6б.
7А. Спуск по вертикальних перилах – 60б. ЗЧ – 15хв. Довжина до 20м. Етап обладнано на початку вантажними опорами у вигляді подвійних перил з контрольною лінією, 2 заглушеними карабінами, внизу контрольною лінією та вантажною опорою у вигляді петлі.
7Б. Спуск потерпілого - 90б. ЗЧ – 15хв. Довжина етапу до 20м. Етап обладнано вгорі вантажною опорою у вигляді 2 заглушених суддівських карабінів та подвійних перил, внизу 2 вантажними петлями та контрольною лінією. Команда здійснює спуск потерпілого із супроводжуючим. Решта учасників спускаються по командній перильній мотузці з використанням спускового пристрою та з верхньою командною страховкою.

8 КП орієнтування – 6б
8А. Вертикальний маятник – 20б. ЗЧ – 10хв. Відстань між опорами для кріплення транспортної мотузки до 20м. На початку та в кінці етапу контрольні лінії та локальні петлі. Етап обладнаний суддівським маятником.
8Б. Підйом лазанням - спуск по вертикальним перилам. Вартість двох етапів 130б. Проходження кожного фіксується окремо, тобто штрафи за заданий час виставляються за кожен етап окремо. ЗЧ- 18 хв. Довжина підйом до 9 м, дюльфера до 9 м. Наверху – умовний перевал. На початку етапу, наприкінці підйому і після дюльфера – ПС (вантажні петлі). Перед вертикальними перилами - дві заглушки. Між підетапами – перила самостраховки.

9 КП орієнтування – 6б.
9А. Траверс схилу – 40б. ЗЧ - 15 хв. Довжина до 30м. Обладнання: нижня обмежувальна лінія, КЛ на початку та в кінці,перила траверса.
9Б. Траверс схилу – 60б. ЗЧ – 15 хв.Довжина до 30м.
Обладнання: КЛ, ПС, ПСС з обох сторін, 7 ППС, нижня обмежувальна лінія; організація командних перил (горизонтальних). Учасники проходять етап на командній страховці або по наведеним перилам із самостраховкою коротким вусом . На перилах, закріплених з обох боків, проміжні гаки можна вищолкувати.

Орієнтування за лінією на карті 40б. Відмітка КП у картці олівцем або компостером. Довжина до 1200м
(етап можна проходити в звортньому напрямі).
Початок та кінець лінії на карті позначено літерами Л.


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
Ответов - 6 [только новые]





Сообщение: 275
Зарегистрирован: 19.01.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 06.05.15 03:13. Заголовок: Виправте будь-ласка...


Виправте будь-ласка.
1.Вартість етапів, згідно озвученого на семінарі: 2А – 60 балів.5Б – 60 балів.
2.Вкажіть травму потерпілого на етапі 7Б.
3. Довжина етапу 7А і 7Б буде 23 метри, як було сказано на семінарі?
4. Яка стрімкість спуску по схилу 1А, 1Б, 1В?
5. на етапі 1В, решта команди спускається спуском по схилу?
6. На етапі 7Б решта команди по вертикальних командних перилах з командною страховкою…..
7. чому вартість етапів 1Б і 7А однакова і 1В і 7Б, майже однакова?. Етапи 7А і 7Б на порядок складніше і довжина етапів довша (згідно озвученого на семінарі), ніж в етапах 1Б і 1В.


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 276
Зарегистрирован: 19.01.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 06.05.15 03:16. Заголовок: Розмістіть, будь-лас..


Розмістіть, будь-ласка, особисту техніку

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 293
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 07.05.15 08:03. Заголовок: oleg01121972 пишет: ..


oleg01121972 пишет:

 цитата:
2.Вкажіть травму потерпілого на етапі 7Б.
3. Довжина етапу 7А і 7Б буде 23 метри, як було сказано на семінарі?
4. Яка стрімкість спуску по схилу 1А, 1Б, 1В?
5. на етапі 1В, решта команди спускається спуском по схилу?
6. На етапі 7Б решта команди по вертикальних командних перилах з командною страховкою…..



2. Аналогічно етапу 1В
3. Так
Вартість етапів виправимо.
4. До 50 гр.
5. Так
6. Так

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 283
Зарегистрирован: 19.01.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 09.05.15 21:47. Заголовок: В Умовах вартість ет..


В Умовах вартість етапів 2А, 5Б виправили, а довжину 7а і 7б - ні. А Ваша відповідь: «Вартість етапів виправимо» - стосувалась уже виправлених, чи до мого запитання № 7? («чому вартість етапів 1Б і 7А однакова і 1В і 7Б, майже однакова?. Етапи 7А і 7Б на порядок складніше і довжина етапів довша (згідно озвученого на семінарі), ніж в етапах 1Б і 1В») ?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 285
Зарегистрирован: 19.01.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 10.05.15 21:20. Заголовок: На пролозі паралельн..


На пролозі паралельний підйом дозволений?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 297
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 11.05.15 20:04. Заголовок: oleg01121972 пишет: ..


oleg01121972 пишет:

 цитата:
На пролозі паралельний підйом дозволений?


Ні

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
Ответ:
1 2 3 4 5 6 7 8 9
большой шрифт малый шрифт надстрочный подстрочный заголовок большой заголовок видео с youtube.com картинка из интернета картинка с компьютера ссылка файл с компьютера русская клавиатура транслитератор  цитата  кавычки моноширинный шрифт моноширинный шрифт горизонтальная линия отступ точка LI бегущая строка оффтопик свернутый текст

показывать это сообщение только модераторам
не делать ссылки активными
Имя, пароль:      зарегистрироваться    
Тему читают:
- участник сейчас на форуме
- участник вне форума
Все даты в формате GMT  2 час. Хитов сегодня: 2
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет