On-line: гостей 0. Всего: 0 [подробнее..]
Добро пожаловать на наш сайт

АвторСообщение
администратор


Сообщение: 312
Зарегистрирован: 15.12.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 30.09.14 08:15. Заголовок: крос-похід


Крос-похід 1-3 класу з елементами вибору та спасробіт.
Старт всіх команд загальний. Команди проходять етапи по черзі здачі карток. Відсидки на етапах не фіксуються, команда самостійно вирішує–чекати в черзі чи йти проходити інший етап. Дистанція складається з двох ділянок. Перша частина дистанції - пролог. Команда повинна взяти 6 КП з 9, які є на карті. Для цього команда може розбиватися на групи від 1 до 6 чоловік, кількість карток для відміток - від 1 до 6 (за бажанням команди). Після здачі карток (картки) команда в повному складі проходить етап «Спуск по схилу».
На другу частину дистанції допускаються тільки ті команди, які виконали завдання на першій частині (Взяли 6 КП і не зняті на «Спуску»). На другій частині дистанції команди обирають будь-який порядок проходження етапів та будь-який варіант етапу (при наявності). Кожен варіант матиме свою бальну оцінку. Результат команди визначається за різницею суми набраних балів і штрафних балів. Результат може бути від’ємним як на конкретному етапі, так і на дистанції в цілому.
Номери етапів у переліку та на карті співпадають. Кількість етапів може бути зменшена.
Карта району змагань кольорова. Масштаб 1:15 000
Загальний оптимальний час 3,5 год., контрольний час 4 години.
Перелік етапів.
0. Спуск по схилу (етап пролога). ЗЧ – 10хв.
Етап обладнаний заглушкою, петлею зверху; контрольною лінією на початку та в кінці етапу. Для молодшої групи - суддівські перила. Довжина етапу до 30 м.
1. КП орієнтування – 6б
1А. Підйом по схилу – 40б. ЗЧ – 12 хв. Довжина до 30м Етап обладнано на початку та в кінці КЛ та мотузкою підйому
1Б. Підйом по схилу – 60б. ЗЧ – 12 хв. Довжина до 30м, кількість ППС до 4. Етап обладнано на початку та в кінці вантажними опорами у вигляді подвійних перил з контрольними лініями та по 2 вантажні петлі. Перший учасник команди підіймається із нижньою командною страховкою, використовуючи ППС, решта – із самостраховкою схоплюючим вузлом або іншим технічним пристроєм (які пройшли технічну комісію) по наведеним командою перилах. Транспортування вантажу для першого дозволяється.
1В. Підйом потерпілого з супроводжуючим 90б. ЗЧ – 14 хв. Довжина до 21м, кількість ППС до 5. Етап обладнано на початку та в кінці вантажними опорами у вигляді подвійних перил з контрольними лініями та по 2 вантажні петлі. Перший учасник команди підіймається із верхньою суддівською та нижньою командною страховкою використовуючи ППС, решта – із верхньою командною страховкою. Учасник команди стає умовно «потерпілим» в момент початку роботи на етапі і перестає бути «потерпілим» в момент повного завершення проходження етапу. У потерпілого травма обох рук (але самостійно пересуватися не може). Обов’язкова умова - підйом потерпілого з супроводжуючим за допомогою поліспаста.

2. КП орієнтування – 6б
2А.Рух маятником по вірьовці40б. ЗЧ – 15хв.
Довжина етапу до 20м. Відстань до опори до 15 м. На початку та в кінці етап обладнаний контрольними лініями та локальними петлями; закріпленою з цільової сторони етапу мотузкою (учасники повинні навести для себе перила). Після проходження етапу учасники повинні розв’язати закріплені перила з вихідної сторони (це входить у ЗЧ).
2Б. Крутопохила переправа вниз – 110б. ЗЧ – 18хв. Довжина до 21 м. Етап обладнано на початку вантажними опорами у вигляді подвійних перил з контрольною лінією та 2 вантажними петлями, поліспастними опорами у вигляді двох заглушених карабінів, внизу контрольна лінія та опора дерево діаметром до 30см. Перший учасник спускається по наведеній перильній мотузці з використанням спускового пристрою та з верхньою командною страховкою. Решта учасників команди переправляється із верхньою командною страховкою по наведеній подвійній перильній мотузці. Останній учасник додатково забезпечується супроводжуючою мотузкою.

3. КП орієнтування – 6б
3А. Колода через річку – 40б. ЗЧ – 10хв. Довжина колоди до 10м., відстань між опорами до 25м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями, суддівськими перилами. Колода укладена суддями.
3Б. Колода через річку – 60б. ЗЧ – 10хв. Довжина колоди до 10м., відстань між опорами до 25м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями, вантажними опорами у вигляді дерев діаметром до 50см. Колода укладена суддями.ПС для першого учасника команда організовує самостійно. Перший учасник команди переходить по колоді з командною страховкою, решта – по командним перилам з супроводженням.

4. КП орієнтування – 6б
4А. Переправа по мотузці з перилами через яр – 40б. ЗЧ – 18хв. Довжина до 20м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями, верхніми та нижніми перилами, опори для кріплення супроводження команда обирає довільно.
4Б. Переправа по мотузці з перилами через яр – 60б. ЗЧ – 18хв. Довжина до 20м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями, поліспастними опорами у вигляді дерев діаметром до 90см. Перший учасник команди переходить яр із командною страховкою по суддівським перилам, як по навісній переправі. Команда наводить нижню перильну (одинарну) мотузку, верхня наведена суддями. Решта учасників команди переправляється із супроводжуючою мотузкою та самостраховкою на верхній перильній мотузці.
4В. Переправа по мотузці з перилами через яр – 110б. ЗЧ – 18хв. Довжина до 20м. Етап обладнано на початку та в кінці контрольними лініями, поліспастними опорами у вигляді дерев діаметром до 90см. Перший учасник команди переходить яр із командною страховкою. Команда наводить верхню і нижню перильні (одинарні) мотузки. Решта учасників команди переправляється із супроводжуючою мотузкою із самостраховкою на верхній перильній мотузці.

5. КП орієнтування – 6б.
5А. В’язання вузлів – 24б. ЗЧ – 1хв. Команда повинна зав’язати із власного обладнання по одному вузлу з кожної групи вузлів за вибором команди.
5Б. В’язання вузлів – 40б. ЗЧ – 2хв. Команда повинна зав’язати із власного обладнання всі вузли з Настанов.


6. КП орієнтування – 6б.
6А. Навісна через яр – 40б. ЗЧ – 15хв. Довжина до 25 м. Етап обладнано початку та в кінці контрольними лініями, суддівською переправою.
6Б. Навісна через яр із наведенням верхньої командної страховки – 70б. ЗЧ – 15хв. Довжина до 25м. Етап обладнано початку та в кінці контрольними лініями, одинарною суддівською переправою, поліспастними опорами у вигляді петель. Перший учасник команди переходить яр із командною страховкою по суддівським перилам.
6В. Навісна переправа через яр із самонаведенням -100б. ЗЧ – 15хв. Довжина до 25м. Етап обладнано початку та в кінці контрольними лініями, поліспастними опорами у вигляді дерев діаметром до 90см. Перший учасник команди переходить яр із командною страховкою, решта – по наведеній командою подвійній перильній мотузці із супроводжуючою мотузкою.

7. КП орієнтування – 6б.
7А. Спуск по вертикальних перилах – 60б. ЗЧ – 15хв. Довжина до 20м. Етап обладнано на початку вантажними опорами у вигляді подвійних перил з контрольною лінією, 2 заглушеними карабінами, внизу контрольною лінією та вантажною опорою у вигляді петлі.
7Б. Спуск потерпілого - 90б. ЗЧ – 15хв. Довжина етапу до 20м. Етап обладнано вгорі вантажною опорою у вигляді 2 заглушених суддівських карабінів та подвійних перил, внизу 2 вантажними петлями та контрольною лінією. Команда здійснює спуск потерпілого із супроводжуючим. Решта учасників спускаються по командній перильній мотузці з використанням спускового пристрою та з верхньою командною страховкою.

8 КП орієнтування – 6б
8А. Вертикальний маятник – 20б. ЗЧ – 10хв. Відстань між опорами для кріплення транспортної мотузки до 20м. На початку та в кінці етапу контрольні лінії та локальні петлі. Етап обладнаний суддівським маятником.
8Б. Підйом лазанням - спуск по вертикальним перилам. Вартість двох етапів 130б. Проходження кожного фіксується окремо, тобто штрафи за заданий час виставляються за кожен етап окремо. ЗЧ- 18 хв. Довжина підйом до 9 м, дюльфера до 9 м. Наверху – умовний перевал. На початку етапу, наприкінці підйому і після дюльфера – ПС (вантажні петлі). Перед вертикальними перилами - дві заглушки. Між підетапами – перила самостраховки.

9 КП орієнтування – 6б.
9А. Траверс схилу – 40б. ЗЧ - 15 хв. Довжина до 30м. Обладнання: нижня обмежувальна лінія, КЛ на початку та в кінці,перила траверса.
9Б. Траверс схилу – 60б. ЗЧ – 15 хв.Довжина до 30м.
Обладнання: КЛ, ПС, ПСС з обох сторін, 7 ППС, нижня обмежувальна лінія; організація командних перил (горизонтальних). Учасники проходять етап на командній страховці або по наведеним перилам із самостраховкою коротким вусом . На перилах, закріплених з обох боків, проміжні гаки можна вищолкувати.

Орієнтування за лінією на карті 30б. Відмітка КП у картці олівцем або компостером. Довжина до 1200м
Орієнтування за маркеровкою 40 б. 2КП, на початку та в кінці тумби КП з олівцями для відмітки останнього КП маркеровки (етап можна проходити в звортньому напрямі (Відмітка на карті олівцем НАСТУПНОГО КП) . Довжина до 1200 м
Обидва етапи орієнтування (лінія та маркування) починаються зі спільного КП і закінчуються в іншому спільному КП. Початок та кінець лінії та маркування на карті позначено літерами МЛ.






Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
Новых ответов нет


Ответ:
1 2 3 4 5 6 7 8 9
большой шрифт малый шрифт надстрочный подстрочный заголовок большой заголовок видео с youtube.com картинка из интернета картинка с компьютера ссылка файл с компьютера русская клавиатура транслитератор  цитата  кавычки моноширинный шрифт моноширинный шрифт горизонтальная линия отступ точка LI бегущая строка оффтопик свернутый текст

показывать это сообщение только модераторам
не делать ссылки активными
Имя, пароль:      зарегистрироваться    
Тему читают:
- участник сейчас на форуме
- участник вне форума
Все даты в формате GMT  2 час. Хитов сегодня: 1
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет