On-line: гостей 0. Всего: 0 [подробнее..]
Добро пожаловать на наш сайт

АвторСообщение
администратор


Сообщение: 245
Зарегистрирован: 15.12.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 07.05.12 10:56. Заголовок: Командна смуга перешкод


Командна техніка
Жеребкування 17.05.2012 об 11:00
Показ дистанції о 9:00 20.05. 2012
Старт команд о 9:30
Місце проведення – Балабанівський ліс від звичайного місця змагань рухатись 300 м вздовж колишньої залізниці у південному напрямку
Опис дистанції
Є чотири варіанти проходження дистанції: 1-ий клас, 2-ий клас, 3-ій клас і 4-ій клас. Всі потерпілі стають потерпілими при початку роботи команди на етапі і перестають бути потерпілими після того, як потерпілий закінчить роботу на етапі. Потерпілі обираються командою, потерпілий на дистанції не змінюється.
Підведення підсумків
В командному заліку спочатку посідають місця команди, що пройшли 4 клас, 3 клас, потім другий клас, а потім – перший. Після них ідуть ті, що не вклалися в КЧ. Команди, що не вклалися у якийсь із КЧ, КЧ стає ЗЧ і вони уходять на етап вузли. Команди, які пішли на скорочену дистанцію, посідають місця згідно заявленого класу (спочатку скорочена дистанція четвертого класу, потім третього, другого і потім – першого).
Контрольний час:
1 клас:
ПКЧ 1-12 хв.
ПКЧ 2-20 хв.

2 клас
ПКЧ 1-10 хв.
ПКЧ 2-20 хв.
ПКЧ 3 37 хв.

3 клас
ПКЧ 1 8 хв.
ПКЧ 2 25 хв.
ПКЧ 3 35 хв.

4 клас
ПКЧ 1-16 хв.
ПКЧ 2-35 хв.
ПКЧ 3-45 хв.


Опис етапів
1 клас
1. Переправа по колоді (13 м):
Обладнання: колода, КЛ на початку та в кінці етапу, суддівські перила, опори для закріплення транспортної мотузки.
2. Спуск по схилу с/н (15 м):
Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, заглушка.
ПКЧ 1
3. Підйом по схилу:
Обладнання: перила підйому, КЛ на початку та в кінці.
4. Вертикальний маятник (20 між опорами для закріплення супроводжуючої вірьовки).
Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, вірьовка маятника, опори для закріплення транспортної мотузки.
ПКЧ 2
5. Вузли: команда в’яже всі вузли з переліку зі свого спорядження, діаметр будь-який.
2 клас
1. Спуск по схилу с/н (27 м):
Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, заглушка.
2. Підйом по схилу с/н (20 м):
Обладнання: 2 ППС; ПС, ПСС і КЛ на початку етапу; КЛ та опора в кінці.
Можливий паралельний підйом.
ПКЧ 1
3. Навісна переправа (с/н верхньої страховки)(21 м).
Обладнання: суддівські перила навісної, КЛ на початку та в кінці, опори для кріплення верхньої страховки та транспортної вірьовки.
ПКЧ 2
4. Горизонтальний маятник довжина етапу 12 м, відстань до опори 10 м)
Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, перильна вірьовка, опори для закріплення транспортної мотузки.
5. Траверс схилу різнопохилий с/н (ділянки: вгору 14 м – вниз 13 м – вгору 13 м):
Обладнання: 3 ППС; 3 заглушки (на початку кожного з прольотів);КЛ на початку та в кінці етапу; ПС та ПСС вкінці. Стрімкість схилу менше 50º.
ПКЧ 3
6. Вузли: команда в’яже всі вузли з переліку зі свого спорядження, діаметр будь-який.
3 клас
1. Надання медичної допомоги: перелом передпліччя обох рук.
Усі матеріали для надання допомоги – командні. Команда повинна продемонструвати надання медичної допомоги на потерпілому, якого обирає сама. В такому стані потерпілий рушає далі по дистанції. Надання допомоги буде судитись за методичкою Шилової Н.І.
2. Спуск потерпілого з супроводжуючим (15 м):
Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, заглушка вантажна, ПС, ПСС зверху.
Потерпілий з травмою перелом передпліччя обох рук. Після спуску потерпілого команда спускається по наведеним нею перилам.
ПКЧ 1
3. Підйом по схилу с/н з потерпілим(20 м):
Обладнання: 2 ППС; ПС, ПСС і КЛ на початку етапу; КЛ та опора в кінці.
Можливий паралельний підйом. Потерпілий з минулого етапу залишається, але у нього вже травма однієї руки. Після проходження даного етапу потерпілий зовсім одужає.
4. Підйом по вертикальних перилах (10 м).
Обладнання: суддівська страховка для першого учасника, ПСС та ПС внизу та вгорі, внизу безпечна ділянка, перила підйому.
ПКЧ 2
5. Спуск по вертикальним перилам с/н (12 м).
Обладнання: ПС та ПСС внизу та вгорі, внизу безпечна ділянка, зверху заглушка.
6. Переправа по колоді с/н (13 м):
Обладнання: колода, КЛ на початку та в кінці етапу, опори для закріплення транспортної мотузки та перил.
ПКЧ 3
7. Вузли: команда в’яже всі вузли з переліку з основної вірьовки зі свого спорядження.


4 клас
1. Надання медичної допомоги: перелом передпліччя обох рук.
Усі матеріали для надання допомоги – командні. Команда повинна продемонструвати надання медичної допомоги на потерпілому, якого обирає сама. В такому стані потерпілий рушає далі по дистанції. Надання допомоги буде судитись за методичкою Шилової Н.І.
2. Спуск потерпілого з супроводжуючим (27 м):
Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, заглушка вантажна, ПС, ПСС зверху.
Потерпілий з травмою перелом передпліччя обох рук. Після спуску потерпілого команда спускається по наведеним нею перилам.
3. Виготовлення носилок та транспортування потерпілого (до 200 м):
Обладнання: 2 суддівські жердини. Команда виготовляє жорсткі носилки. Потерпілий активний (у свідомості). Після транспортування потерпілого команда може не розбирати носилки і транспортує їх далі по дистанції.
ПКЧ 1
4. Підйом по схилу с/н з потерпілим(20 м):
Обладнання: 2 ППС; ПС, ПСС і КЛ на початку етапу; КЛ та опора в кінці.
Можливий паралельний підйом. Потерпілий з минулого етапу залишається, але у нього вже травма однієї руки.
5. Навісна переправа с/н через яр з транспортуванням потерпілого на носилках ( 21 м):
Обладнання: КЛ на початку та в кінці, опори для кріплення перил навісної та транспортної вірьовки. Потерпілий пасивний. Після проходження даного етапу потерпілий зовсім одужає.
ПКЧ 2
6. Траверс схилу різнопохилий с/н (ділянки: вгору 14 м – вниз 13 м – вгору 13 м):
Обладнання: 3 ППС; 3 заглушки (на початку кожного з прольотів);КЛ на початку та в кінці етапу; ПС та ПСС вкінці. Стрімкість схилу менше 50º.
ПКЧ 3
7. Вузли: команда в’яже всі вузли з переліку з основної вірьовки зі свого спорядження.
1)Етап Надання медичної допомоги на 3 та 4 класах є виносним. Час відсікається окремо від дистанції та сумується до часу проходження.
2)3 клас підйом по схилу з потерпілим - вимог до способу підйому не має. 4 клас - підйом потерпілого будь-яким видом поліспасту.
3) Команди, які залишили на дистанції більше 3 основних вірьовок знімаються за технічну непідготовленість.


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
Ответов - 54 , стр: 1 2 3 All [только новые]


администратор


Сообщение: 168
Зарегистрирован: 22.09.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 07.05.12 20:20. Заголовок: Досвід попереднього ..


Досвід попереднього туру показує, що після заочного вибору класу дистанції(без показу )команди стають заручниками сумління начальника дистанції, тому прошу начальника дистанції виміряти всі показники дистанції з точністю до 1 м і точно вказати стримкість схилу

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 169
Зарегистрирован: 22.09.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 07.05.12 20:32. Заголовок: також повідомьте, бу..


також повідомьте, будь-ласка, значення контрольних часів, враховуючи що до туру менше 2 тижнів

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 63
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 08.05.12 08:18. Заголовок: trovlad пишет: Досв..


trovlad пишет:

 цитата:
Досвід попереднього туру показує, що після заочного вибору класу дистанції(без показу )команди стають заручниками сумління начальника дистанції, тому прошу начальника дистанції виміряти всі показники дистанції з точністю до 1 м і точно вказати стримкість схилу


Всі довжини етапів вказані точно до метру.
Стрімкість схилу на всіх етапах менше 50 градусів.
Контрольний час буде повідомлено 9 травня.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 35
Зарегистрирован: 19.01.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 08.05.12 20:11. Заголовок: Якщо медицина на 3 к..


Якщо медицина на 3 класі виносний, тоді учасник з травмою буде проходити перший етап: колоду, як потерпілий?
Паралельний спуск по схилу дозволений?
Чи дозволено першому транспортувати груз на підйомі по схилу?


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 25
Зарегистрирован: 12.12.10
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 09.05.12 14:44. Заголовок: 1.ПС в кінці траверс..


1.ПС в кінці траверсу грузовий?
2.Чи будуть, крім жердин, для виготовлення носилок ще й поперечини?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 65
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 09.05.12 17:13. Заголовок: Нина пишет: Якщо ме..


Нина пишет:

 цитата:
Якщо медицина на 3 класі виносний, тоді учасник з травмою буде проходити перший етап: колоду, як потерпілий?
Паралельний спуск по схилу дозволений?
Чи дозволено першому транспортувати груз на підйомі по схилу?


1) Умови змінилися, колода вже останній етап.
2) На всіх підйомах та спусках із самонаведенням дозволено паралельний підйом і спуск.
3) Ні

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 66
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 09.05.12 17:15. Заголовок: oleg01121972 пишет: ..


oleg01121972 пишет:

 цитата:
1.ПС в кінці траверсу грузовий?
2.Чи будуть, крім жердин, для виготовлення носилок ще й поперечини?


1) Так.
2) Так.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 170
Зарегистрирован: 22.09.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 09.05.12 17:20. Заголовок: 4клас 1.траверс -вим..


4клас 1.траверс -вимоги до долання ділянку спуск для першого і останього
2.Можливість транспортування вантажу на цьомуж етапі
3.Не вистачає ПС та ПСС на етапі навісна переправа
4. Чи можливе використання мінітрекшена для фіксації поліспаса

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 67
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 09.05.12 17:49. Заголовок: 1. Рух на командній ..


1. Рух на командній страховці з вантажем заборонено. Для останнього учасника на ділянці спуску потрібний антимаятниковий пристрій.
2. Уже відповіла.
3. ПС та ПСС на цьому етапі організовує команда.
4. Можливе.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 171
Зарегистрирован: 22.09.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 09.05.12 19:25. Заголовок: Нина пишет: Для ост..


Нина пишет:

 цитата:
Для останнього учасника на ділянці спуску потрібний антимаятниковий пристрій.


Тобто перший і останній на спуску можуть йти тільки на страховці?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 26
Зарегистрирован: 12.12.10
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 09.05.12 19:47. Заголовок: Обіцяли оголосити КЧ..


Обіцяли оголосити КЧ 9 травня...

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 68
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 09.05.12 20:44. Заголовок: Нина пишет: Тобто п..


Нина пишет:

 цитата:
Тобто перший і останній на спуску можуть йти тільки на страховці?


Можуть на страховці, а останній може і по перилам.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 69
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 09.05.12 21:04. Заголовок: Всіх вітаю з днем пе..


Всіх вітаю з днем перемоги!
Контрольний час:
1 клас:
ПКЧ 1-12 хв.
ПКЧ 2-20 хв.

2 клас
ПКЧ 1-10 хв.
ПКЧ 2-20 хв.
ПКЧ 3 37 хв.

3 клас
ПКЧ 1 8 хв.
ПКЧ 2 25 хв.
ПКЧ 3 35 хв.

4 клас
ПКЧ 1-16 хв.
ПКЧ 2-35 хв.
ПКЧ 3-45 хв.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 105
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 12.05.12 13:02. Заголовок: 1.На этапе "наве..


1.На этапе "навесная переправа", 2 класс, первому на переправе необходима КС или только транспортная? 2.Примерная высота крепления судейской навесной?
3. Есть ли ограничения по высоте крепления фала?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 106
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 12.05.12 13:08. Заголовок: 1. Наэтапе "разн..


1. Наэтапе "разнонаклонный траверс", 2 и 4 класс, где расположены 3 ППС (при наличии 3 пролетов)?
2. В начале этапа, СС команды организовывают сами или можно для этого использовать заглушку?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 107
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 12.05.12 13:27. Заголовок: 1. На дистанции 4 кл..


1. На дистанции 4 класса при передвижении между этапами может ли пострадавший двигаться самостоятельно? Что-либо переносить? Выполнять какую-либо работу?
2. На этапе "спуск пострадавшего с сопровождающим" может ли пострадавший передвигаться самостоятельно?
3. Нужен ли сопровождающий при транспортировке носилок, сколько транспортирующих участников?
4. На этапе "подъем по склону" пострадавший "активный"?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 108
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 12.05.12 15:44. Заголовок: На этапе "разно..


На этапе "разнонаклонный траверс", 4 класс, антимаятник нужен последнему уч-ку только на участке спуска?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 70
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 12.05.12 16:17. Заголовок: Нина пишет: 1.На эт..


Нина пишет:

 цитата:
1.На этапе "навесная переправа", 2 класс, первому на переправе необходима КС или только транспортная? 2.Примерная высота крепления судейской навесной?
3. Есть ли ограничения по высоте крепления фала?


1. Только транспортная
2. примерно - так как была навесная на личной технике 2 класса.
3. Не ниже судейских перил навесной. Выше ограничения нет.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 71
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 12.05.12 16:21. Заголовок: martynov_serg пишет:..


martynov_serg пишет:

 цитата:
1. Наэтапе "разнонаклонный траверс", 2 и 4 класс, где расположены 3 ППС (при наличии 3 пролетов)?
2. В начале этапа, СС команды организовывают сами или можно для этого использовать заглушку?


1. По середине каждого из пролётов.
2. На этапе траверс в начале и в конце этапа обещаны ПС и ПСС. А в середине этапа - заглушки.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 72
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 12.05.12 16:26. Заголовок: martynov_serg пишет:..


martynov_serg пишет:

 цитата:
На этапе "разнонаклонный траверс", 4 класс, антимаятник нужен последнему уч-ку только на участке спуска?


Да


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 73
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 12.05.12 16:39. Заголовок: martynov_serg пишет:..


martynov_serg пишет:

 цитата:
1. На дистанции 4 класса при передвижении между этапами может ли пострадавший двигаться самостоятельно? Что-либо переносить? Выполнять какую-либо работу?
2. На этапе "спуск пострадавшего с сопровождающим" может ли пострадавший передвигаться самостоятельно?
3. Нужен ли сопровождающий при транспортировке носилок, сколько транспортирующих участников?
4. На этапе "подъем по склону" пострадавший "активный"?


1.Пострадавший самостоятельно двигаться может( у него только травма рук).Что-либо переносить пострадавший не может (злой вы, издеваетесь над раненными). Выполнять работу, не мешающую его травме не запрещается.
2. Нет
3. Сопровождающий не нужен, количество транспортирующих смотрите в настановах.
4. Да.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 109
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 12.05.12 21:16. Заголовок: на етапе подъем пост..


на етапе подъем пострадавшего по склону вверху етапа будут-ли петли для организации полиспаста, или команда организует все сама? нужна ли пострадавшему командная страховка или транспортной веревки + полиспаст достаточно?
на узлах схватывающие и узлы для разного диаметра тоже вязать из основной веревки?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 27
Зарегистрирован: 12.12.10
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 13.05.12 13:52. Заголовок: 1.Чи дозволяється лі..


1.Чи дозволяється лідирування на етапі "Вузли"?
2.У потерпілого на 4 класі перелом закритий чи відкритий?
3.Все ж таки потерпілий на етапі "Спуск" може рухатись поруч з супроводжуючим?
4.Якщо траверс схилу різнопохилий наведено здвоєною мотузкою, чи буде судитися двоє учасників на різних ділянках траверсу і на одній ділянці траверсу?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 74
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 13.05.12 14:55. Заголовок: Нина пишет: на етап..


Нина пишет:

 цитата:
на етапе подъем пострадавшего по склону вверху етапа будут-ли петли для организации полиспаста, или команда организует все сама? нужна ли пострадавшему командная страховка или транспортной веревки + полиспаст достаточно?
на узлах схватывающие и узлы для разного диаметра тоже вязать из основной веревки?


1) Команда организовывает сама.
2) Нужна.


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 75
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 13.05.12 15:04. Заголовок: martynov_serg пишет:..


martynov_serg пишет:

 цитата:
1.Чи дозволяється лідирування на етапі "Вузли"?
2.У потерпілого на 4 класі перелом закритий чи відкритий?
3.Все ж таки потерпілий на етапі "Спуск" може рухатись поруч з супроводжуючим?
4.Якщо траверс схилу різнопохилий наведено здвоєною мотузкою, чи буде судитися двоє учасників на різних ділянках траверсу і на одній ділянці траверсу?


1) Так.
2) Закритий.
3) Я вже відповідала на це питання Сергію Володимировичу. Я своє рішення не змінила - НІ!
4) Не можна.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 110
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 13.05.12 16:01. Заголовок: НикАндр пишет: 4.Як..


НикАндр пишет:

 цитата:
4.Якщо траверс схилу різнопохилий наведено здвоєною мотузкою, чи буде судитися двоє учасників на різних ділянках траверсу і на одній ділянці траверсу?



Нина пишет:

 цитата:
4) Не можна.


БОЛЬШАЯ просьба прояснить, что спрашивали и что ответили. А то чего-то непонятно...(((

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 111
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 13.05.12 16:07. Заголовок: martynov_serg пишет:..


martynov_serg пишет:

 цитата:
на узлах схватывающие и узлы для разного диаметра тоже вязать из основной веревки?


А можно все-таки прояснить и эту ситуацию?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 28
Зарегистрирован: 12.12.10
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 13.05.12 16:34. Заголовок: Ще раз запитую, якщо..


Ще раз запитую, якщо траверс наведено подвійною мотузкою, то чи можуть учасники одночасно рухатись по різним ділянкам траверсу, не отримуючи при цьому штрафи?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 76
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 13.05.12 17:45. Заголовок: martynov_serg пишет:..


martynov_serg пишет:

 цитата:
Ще раз запитую, якщо траверс наведено подвійною мотузкою, то чи можуть учасники одночасно рухатись по різним ділянкам траверсу, не отримуючи при цьому штрафи?


На одного учасника - одна вірьовка. Якщо будуть подвоєні перила, то один учасник може іти по одній вірьовці, а інший - по другій. Якщо вони окажуться навіть на різних прольотах, але на одній вірьовці - це буде штраф два учасника на перилах. Пристібатись до перил траверсу потрібно окремо.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 77
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 13.05.12 17:57. Заголовок: martynov_serg пишет:..


martynov_serg пишет:

 цитата:
martynov_serg пишет:
цитата:
на узлах схватывающие и узлы для разного диаметра тоже вязать из основной веревки?




А можно все-таки прояснить и эту ситуацию?


Я смотрю вы, Сергей Владимирович, перенимаете оригинальные вопросы у районов. Проясняю вопрос - в данных группах узлов можно использовать верёвочки меньшего диаметра.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 251
Зарегистрирован: 15.12.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 14.05.12 14:42. Заголовок: Ніна Ігорівна, все о..


Ніна Ігорівна, все обладнання для проходження етапів необхідно щоб було судівським НА ВСІХ класах дистанції. Внесіть будь-ласка корективи в Умови

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 29
Зарегистрирован: 12.12.10
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 14.05.12 20:06. Заголовок: Чи можна використову..


Чи можна використовувати вузол Бахмана для фіксації поліспаса?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 78
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 16.05.12 13:54. Заголовок: nikturcentr пишет: ..


nikturcentr пишет:

 цитата:
Чи можна використовувати вузол Бахмана для фіксації поліспаса?


Можна.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 79
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 16.05.12 13:56. Заголовок: Заявка команди «Альт..


Заявка команди «Альтус» для участі у відкритій першості МОЦТКЕ УМ з «Командна смуга перешкод»(молодша група) на 2 клас:
1. Гроза Єгор 2000 ІІІ
2. Миропольцев Олексій 1999 ІІ
3. Гавриленко Катерина 1998 ІІІ
4. Семенюк Вадим 2001 Ію
5. Луценко Ксенія 2000 Ію
6.Мєрєнкова Альбіна 2001 ІІю

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 30
Зарегистрирован: 12.12.10
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 16.05.12 16:54. Заголовок: Заявка команди «Ед..


Заявка команди «Едельвейс» для участі у відкритій першості МОЦТКЕ УМ з виду «Командна смуга перешкод», група «Б», 2 клас
1.Тимофеєва Марина, 1998, І р-д, 715,
2.Лихач Ганна, 1998, ІІ р-д, 714,
3.Дубіненко Анжеліка, 1998, ІІ р-д, 713,
4.Андрєєва Юлія, 1999, ІІІ р-д, 720,
5.Бісаренко Анастасія, 1999, 2 юн., 722,
6.Скляренко Вікторія, 2000, 1 юн., 723

Заявка команди «Едельвейс» для участі у відкритій першості МОЦТКЕ УМ з виду «Командна смуга перешкод», група «А», 4 клас
1.Бондаренко Дмитро, 1994, КМСУ, 220,
2.Колісніченко Костянтин, 1995, І р-д, 229,
3.Толстяк Михайло, 1997, І р-д , 222,
4.Васильєв Михайло, 1997, І р-д, 223,
5.Покрас Ілона, 1997, ІІ р-д , 711,
6.Райчук Єлізавета, 1996, ІІ р-д, 712


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 80
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 16.05.12 17:55. Заголовок: УВАГА ПРАЦІВНИКАМ ЦЕ..


УВАГА ПРАЦІВНИКАМ ЦЕНТРУ ТУРИЗМУ. ВСІХ ВАС УРОЧИСТО ЗАПРОШУЄМО ДО СУДДІВСТВА НА ЗМАГАННЯХ:
1 класс:
маятник - Овсянникова О. В.;
2 - 4 класс:
підйом - Гладка О.В. + Баранова О.В.
навісна переправа - Мартинов С.В. + Беспалий М.А.
цирк - Мезінов О.А.
траверс - Булавинець М. О. +Сечко С.В.


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Не зарегистрирован
Зарегистрирован: 01.01.70
ссылка на сообщение  Отправлено: 16.05.12 19:56. Заголовок: Заявка "Навигато..


Заявка "Навигатор-ст" МОЦТКЕУМ 2кл
Бойченко Олександр 1996 І
Дячук Стас 1998 Ію
Марущенко Влад 1999 ІІю
Постовітюк Максим 1997 ІІІю
Копайгора Діана 1997 ІІ
Осіпова Наталя 1996 ІІІ

Заявка "Навігатор-мл" ПТУ 1кл
Камнєв Ігор 1998 ІІю
Федчунов Олександр 2000 ІІю
Горбов Володимир 1999 б/р
Шихов Влад 1999 ІІІю
Федчунова Анастасія ІІю
Брюханова Ольга 2000 б/р

Тренер Баранова О.В.


Спасибо: 0 
Цитата Ответить



Сообщение: 4
Зарегистрирован: 19.01.12
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 17.05.12 07:31. Заголовок: Заявка "Радуга &..


Заявка "Радуга " командна техніка ( група А ) 2 клас

1. Стуканов Олег 1996 ІІІ 120
2. Ліпінський Олег 1997 ІІ-ю 123
3. Шкребтій Микола 1997 І-ю 134
4. Ільїна Христина 1997 ІІ-ю 624
5. Шуть Оксана 1997 ІІ-ю 639


Заявка "Радуга " командна техніка ( група Б ) 2 клас

1.Пахомова Анастасія 1999 ІІІ, 636
2. Шулюк Вікторія 1999 ІІ-ю, 637
3.Горун Олександр 2000 ІІ-ю, 129
4. Бернацька Валерія 2000 ІІ-ю, 631
5. Чорна Ніна 2000 ІІ-ю, 630
6. Воронкін Вадим 2001, ІІ-ю 136




Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 36
Зарегистрирован: 19.01.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 17.05.12 07:42. Заголовок: Заявка команди «Мери..


Заявка команди «Меридіан» Жовтневого ЦПР для участі у відкритій першості МОЦТКЕ УМ з «Командна смуга перешкод»:
«Меридіан – 1». Група «А» - 3клас
1. Пилипенко Андрій, 1995, ІІІ, № 284
2. Решетняк Євген, 1997, ІІІ., № 262
3. Діхтяренко Геннадій, 1994. ІІІ, №300
4. Решетнік Анастасія 1994, І, №744
5. Меметова Лейла 1996, ІІІ, №741
6. Цой Лариса, 1996, І, № 740
«Меридіан – 2» ». Група «А» - 3клас
1. Сердега Сергій 1995, ІІІ. №265
2. Маринець Максим 1994, ІІІ, №270
3. Батильчук Андрій, 1995,ІІІ №269
4. Плахтирь Анастасія 1996, І, № 742
5. Таращенко Вікторія 1996, ІІІ, № 756
6. Буркевиич Катерина, 1997, ІІІ, № 743
«Меридіан ». Група «Б» - 1клас
1. Кондратюк Володимир, 99, І юн. №274
2. Таточенко Олександр , 98, ІІІ, №272
3. Кириленко Андрій 1999, б/р, № 283
4. Шинкарук Андрій, 2001, ІІІ юн
5. Орлова Наталія. 1998,ІІІ. № 746
6. Коваль Ірина, 2000, 1юн., № 748


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 72
Зарегистрирован: 11.01.10
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 17.05.12 09:12. Заголовок: Юрий Миколайович, а ..


Юрий Миколайович, а ви впевнени, що в команді "Радуга" старша 5 учасників?
Також бажала би побачити підтвердження виконання ІІ юнацького розряду Горуна Олександра, Бернацької Валерії, Чорній Ніни

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 73
Зарегистрирован: 11.01.10
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 17.05.12 10:08. Заголовок: Протокол жеребкуванн..


Протокол жеребкування
№ з/п команда клас стартовий номер
18 Мерідіан-1 (мл) 1 1
1 Сєвєрянє (мл) 1 2
6 Десант-1 (мл) 1 3
15 Навігатор-ПТУ (мл) 1 4
11 Десант-1 (ст) 1 5
12 Оболтусята-1 (мл) 2 1
9 Радуга-1 (ст) 2 2
5 Альтус-1 (мл) 2 3
3 Едельвейс-1 (мл) 2 4
17 Навігатор (ст) 2 5
16 Радуга-1 (мл) 2 6
19 Мерідіан-2(ст) 3 1
7 Мерідіан-1 (ст) 3 2
13 Оболтусята-1 (ст) 4 1
8 Крок (ст) 4 2
4 Едельвейс-1 (ст) 4 3


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 112
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 17.05.12 10:11. Заголовок: Нина пишет: УВАГА П..


Нина пишет:

 цитата:
УВАГА ПРАЦІВНИКАМ ЦЕНТРУ ТУРИЗМУ. ВСІХ ВАС УРОЧИСТО ЗАПРОШУЄМО ДО СУДДІВСТВА НА ЗМАГАННЯХ


А что, гадкие "працівники Центру Туризму" когда-то нагло уклонялись от судейства соревнований???!!! К ногтю таких! Наказать!!!!

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 37
Зарегистрирован: 19.01.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 17.05.12 10:34. Заголовок: Спуск по вертикальни..


Спуск по вертикальним перлам і підйом по вертикальним перилам будуть мати один спільний ПС (заглушку), чи буде ПС для підйому і заглушка для спуску. А то останій рік на всіх туровських змаганнях був тільки спільний ПС (заглушка). В обладнані спуску відсутня ще одна заглушка.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 253
Зарегистрирован: 15.12.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 17.05.12 11:52. Заголовок: oleg01121972 пишет: ..


oleg01121972 пишет:

 цитата:
В обладнані спуску відсутня ще одна заглушка.


Добавимо.
Ніна Ігорівна, не побачив реакції на мої зауваження по обладнанню етапів

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 254
Зарегистрирован: 15.12.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 17.05.12 11:53. Заголовок: martynov_serg пишет:..


martynov_serg пишет:

 цитата:
А что, гадкие "працівники Центру Туризму" когда-то нагло уклонялись от судейства соревнований???!!! К ногтю таких! Наказать!!!!


Вам написали де судити, щоб Ви підготувалися до суддівства етапів.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 81
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 17.05.12 19:02. Заголовок: oleg01121972 пишет: ..


oleg01121972 пишет:

 цитата:
Спуск по вертикальним перлам і підйом по вертикальним перилам будуть мати один спільний ПС (заглушку), чи буде ПС для підйому і заглушка для спуску. А то останій рік на всіх туровських змаганнях був тільки спільний ПС (заглушка). В обладнані спуску відсутня ще одна заглушка.


На підйомі буде ПС (локальний) для командної страховки, а на спуску - 2 заглушки (одна з них для страховки). Між етапами перила самостраховки, вони не в одній точці.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 82
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 17.05.12 19:04. Заголовок: 4 клас: На етапі нав..


4 клас:
На етапі навісна переправа ПС та ПСС з обох сторін суддівські.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 173
Зарегистрирован: 22.09.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 17.05.12 21:02. Заголовок: Нина пишет: 4 клас:..


Нина пишет:

 цитата:
4 клас:
На етапі навісна переправа ПС та ПСС з обох сторін суддівські.


На цільовому березі не треба ПС., а ось на підйомі не вистачає для поліспасу і страховки та самостраховки

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 10
Зарегистрирован: 01.02.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 17.05.12 21:58. Заголовок: В обладнанні етапу к..


В обладнанні етапу колода невистачає ПС, ПСС на цільовому березі. І ще одне на етапі підйом потерпілого на 3 класі, чи потрібна командна страховка або достатньо тільки перильної мотузки?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 83
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 18.05.12 06:10. Заголовок: Koka пишет: В облад..


Koka пишет:

 цитата:
В обладнанні етапу колода невистачає ПС, ПСС на цільовому березі. І ще одне на етапі підйом потерпілого на 3 класі, чи потрібна командна страховка або достатньо тільки перильної мотузки?


ПС ПСС на цільовому березі буде суддівське.
Достатньо тільки перильної.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 84
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 18.05.12 06:13. Заголовок: trovlad пишет: На ц..


trovlad пишет:

 цитата:
На цільовому березі не треба ПС., а ось на підйомі не вистачає для поліспасу і страховки та самостраховки


Зверху ПС,ПСС та заглушка для поліспаса.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 5
Зарегистрирован: 19.01.12
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 18.05.12 07:02. Заголовок: вибачаюсь за технічн..


вибачаюсь за технічну помилку, учасник команди "Радуга" група А Кашеваров Артем. 2-ю

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 11
Зарегистрирован: 01.02.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 18.05.12 19:13. Заголовок: Нина пишет: Нина п..


Нина пишет:
[quote]` Нина пишет:

 цитата:
Koka пишет:

цитата:
В обладнанні етапу колода невистачає ПС, ПСС на цільовому березі. І ще одне на етапі підйом потерпілого на 3 класі, чи потрібна командна страховка або достатньо тільки перильної мотузки?


ПС ПСС на цільовому березі буде суддівське.
Достатньо тільки перильної.



Як я правильно зрозумів це стосуеться і потерпілого?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 85
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 19.05.12 19:27. Заголовок: Так..


Так

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
Ответов - 54 , стр: 1 2 3 All [только новые]
Ответ:
1 2 3 4 5 6 7 8 9
большой шрифт малый шрифт надстрочный подстрочный заголовок большой заголовок видео с youtube.com картинка из интернета картинка с компьютера ссылка файл с компьютера русская клавиатура транслитератор  цитата  кавычки моноширинный шрифт моноширинный шрифт горизонтальная линия отступ точка LI бегущая строка оффтопик свернутый текст

показывать это сообщение только модераторам
не делать ссылки активными
Имя, пароль:      зарегистрироваться    
Тему читают:
- участник сейчас на форуме
- участник вне форума
Все даты в формате GMT  2 час. Хитов сегодня: 4
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет