Командна техніка Жеребкування 17.05.2012 об 11:00 Показ дистанції о 9:00 20.05. 2012 Старт команд о 9:30 Місце проведення – Балабанівський ліс від звичайного місця змагань рухатись 300 м вздовж колишньої залізниці у південному напрямку Опис дистанції Є чотири варіанти проходження дистанції: 1-ий клас, 2-ий клас, 3-ій клас і 4-ій клас. Всі потерпілі стають потерпілими при початку роботи команди на етапі і перестають бути потерпілими після того, як потерпілий закінчить роботу на етапі. Потерпілі обираються командою, потерпілий на дистанції не змінюється. Підведення підсумків В командному заліку спочатку посідають місця команди, що пройшли 4 клас, 3 клас, потім другий клас, а потім – перший. Після них ідуть ті, що не вклалися в КЧ. Команди, що не вклалися у якийсь із КЧ, КЧ стає ЗЧ і вони уходять на етап вузли. Команди, які пішли на скорочену дистанцію, посідають місця згідно заявленого класу (спочатку скорочена дистанція четвертого класу, потім третього, другого і потім – першого). Контрольний час: 1 клас: ПКЧ 1-12 хв. ПКЧ 2-20 хв.
2 клас ПКЧ 1-10 хв. ПКЧ 2-20 хв. ПКЧ 3 37 хв.
3 клас ПКЧ 1 8 хв. ПКЧ 2 25 хв. ПКЧ 3 35 хв.
4 клас ПКЧ 1-16 хв. ПКЧ 2-35 хв. ПКЧ 3-45 хв.
Опис етапів 1 клас 1. Переправа по колоді (13 м): Обладнання: колода, КЛ на початку та в кінці етапу, суддівські перила, опори для закріплення транспортної мотузки. 2. Спуск по схилу с/н (15 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, заглушка. ПКЧ 1 3. Підйом по схилу: Обладнання: перила підйому, КЛ на початку та в кінці. 4. Вертикальний маятник (20 між опорами для закріплення супроводжуючої вірьовки). Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, вірьовка маятника, опори для закріплення транспортної мотузки. ПКЧ 2 5. Вузли: команда в’яже всі вузли з переліку зі свого спорядження, діаметр будь-який. 2 клас 1. Спуск по схилу с/н (27 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, заглушка. 2. Підйом по схилу с/н (20 м): Обладнання: 2 ППС; ПС, ПСС і КЛ на початку етапу; КЛ та опора в кінці. Можливий паралельний підйом. ПКЧ 1 3. Навісна переправа (с/н верхньої страховки)(21 м). Обладнання: суддівські перила навісної, КЛ на початку та в кінці, опори для кріплення верхньої страховки та транспортної вірьовки. ПКЧ 2 4. Горизонтальний маятник довжина етапу 12 м, відстань до опори 10 м) Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, перильна вірьовка, опори для закріплення транспортної мотузки. 5. Траверс схилу різнопохилий с/н (ділянки: вгору 14 м – вниз 13 м – вгору 13 м): Обладнання: 3 ППС; 3 заглушки (на початку кожного з прольотів);КЛ на початку та в кінці етапу; ПС та ПСС вкінці. Стрімкість схилу менше 50º. ПКЧ 3 6. Вузли: команда в’яже всі вузли з переліку зі свого спорядження, діаметр будь-який. 3 клас 1. Надання медичної допомоги: перелом передпліччя обох рук. Усі матеріали для надання допомоги – командні. Команда повинна продемонструвати надання медичної допомоги на потерпілому, якого обирає сама. В такому стані потерпілий рушає далі по дистанції. Надання допомоги буде судитись за методичкою Шилової Н.І. 2. Спуск потерпілого з супроводжуючим (15 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, заглушка вантажна, ПС, ПСС зверху. Потерпілий з травмою перелом передпліччя обох рук. Після спуску потерпілого команда спускається по наведеним нею перилам. ПКЧ 1 3. Підйом по схилу с/н з потерпілим(20 м): Обладнання: 2 ППС; ПС, ПСС і КЛ на початку етапу; КЛ та опора в кінці. Можливий паралельний підйом. Потерпілий з минулого етапу залишається, але у нього вже травма однієї руки. Після проходження даного етапу потерпілий зовсім одужає. 4. Підйом по вертикальних перилах (10 м). Обладнання: суддівська страховка для першого учасника, ПСС та ПС внизу та вгорі, внизу безпечна ділянка, перила підйому. ПКЧ 2 5. Спуск по вертикальним перилам с/н (12 м). Обладнання: ПС та ПСС внизу та вгорі, внизу безпечна ділянка, зверху заглушка. 6. Переправа по колоді с/н (13 м): Обладнання: колода, КЛ на початку та в кінці етапу, опори для закріплення транспортної мотузки та перил. ПКЧ 3 7. Вузли: команда в’яже всі вузли з переліку з основної вірьовки зі свого спорядження.
4 клас 1. Надання медичної допомоги: перелом передпліччя обох рук. Усі матеріали для надання допомоги – командні. Команда повинна продемонструвати надання медичної допомоги на потерпілому, якого обирає сама. В такому стані потерпілий рушає далі по дистанції. Надання допомоги буде судитись за методичкою Шилової Н.І. 2. Спуск потерпілого з супроводжуючим (27 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, заглушка вантажна, ПС, ПСС зверху. Потерпілий з травмою перелом передпліччя обох рук. Після спуску потерпілого команда спускається по наведеним нею перилам. 3. Виготовлення носилок та транспортування потерпілого (до 200 м): Обладнання: 2 суддівські жердини. Команда виготовляє жорсткі носилки. Потерпілий активний (у свідомості). Після транспортування потерпілого команда може не розбирати носилки і транспортує їх далі по дистанції. ПКЧ 1 4. Підйом по схилу с/н з потерпілим(20 м): Обладнання: 2 ППС; ПС, ПСС і КЛ на початку етапу; КЛ та опора в кінці. Можливий паралельний підйом. Потерпілий з минулого етапу залишається, але у нього вже травма однієї руки. 5. Навісна переправа с/н через яр з транспортуванням потерпілого на носилках ( 21 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці, опори для кріплення перил навісної та транспортної вірьовки. Потерпілий пасивний. Після проходження даного етапу потерпілий зовсім одужає. ПКЧ 2 6. Траверс схилу різнопохилий с/н (ділянки: вгору 14 м – вниз 13 м – вгору 13 м): Обладнання: 3 ППС; 3 заглушки (на початку кожного з прольотів);КЛ на початку та в кінці етапу; ПС та ПСС вкінці. Стрімкість схилу менше 50º. ПКЧ 3 7. Вузли: команда в’яже всі вузли з переліку з основної вірьовки зі свого спорядження. 1)Етап Надання медичної допомоги на 3 та 4 класах є виносним. Час відсікається окремо від дистанції та сумується до часу проходження. 2)3 клас підйом по схилу з потерпілим - вимог до способу підйому не має. 4 клас - підйом потерпілого будь-яким видом поліспасту. 3) Команди, які залишили на дистанції більше 3 основних вірьовок знімаються за технічну непідготовленість.
Отправлено: 07.05.12 20:20. Заголовок: Досвід попереднього ..
Досвід попереднього туру показує, що після заочного вибору класу дистанції(без показу )команди стають заручниками сумління начальника дистанції, тому прошу начальника дистанції виміряти всі показники дистанції з точністю до 1 м і точно вказати стримкість схилу
Досвід попереднього туру показує, що після заочного вибору класу дистанції(без показу )команди стають заручниками сумління начальника дистанції, тому прошу начальника дистанції виміряти всі показники дистанції з точністю до 1 м і точно вказати стримкість схилу
Всі довжини етапів вказані точно до метру. Стрімкість схилу на всіх етапах менше 50 градусів. Контрольний час буде повідомлено 9 травня.
Отправлено: 08.05.12 20:11. Заголовок: Якщо медицина на 3 к..
Якщо медицина на 3 класі виносний, тоді учасник з травмою буде проходити перший етап: колоду, як потерпілий? Паралельний спуск по схилу дозволений? Чи дозволено першому транспортувати груз на підйомі по схилу?
Сообщение: 65
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация:
-1
Отправлено: 09.05.12 17:13. Заголовок: Нина пишет: Якщо ме..
Нина пишет:
цитата:
Якщо медицина на 3 класі виносний, тоді учасник з травмою буде проходити перший етап: колоду, як потерпілий? Паралельний спуск по схилу дозволений? Чи дозволено першому транспортувати груз на підйомі по схилу?
1) Умови змінилися, колода вже останній етап. 2) На всіх підйомах та спусках із самонаведенням дозволено паралельний підйом і спуск. 3) Ні
4клас 1.траверс -вимоги до долання ділянку спуск для першого і останього 2.Можливість транспортування вантажу на цьомуж етапі 3.Не вистачає ПС та ПСС на етапі навісна переправа 4. Чи можливе використання мінітрекшена для фіксації поліспаса
Сообщение: 67
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация:
-1
Отправлено: 09.05.12 17:49. Заголовок: 1. Рух на командній ..
1. Рух на командній страховці з вантажем заборонено. Для останнього учасника на ділянці спуску потрібний антимаятниковий пристрій. 2. Уже відповіла. 3. ПС та ПСС на цьому етапі організовує команда. 4. Можливе.
Сообщение: 105
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация:
0
Отправлено: 12.05.12 13:02. Заголовок: 1.На этапе "наве..
1.На этапе "навесная переправа", 2 класс, первому на переправе необходима КС или только транспортная? 2.Примерная высота крепления судейской навесной? 3. Есть ли ограничения по высоте крепления фала?
1. Наэтапе "разнонаклонный траверс", 2 и 4 класс, где расположены 3 ППС (при наличии 3 пролетов)? 2. В начале этапа, СС команды организовывают сами или можно для этого использовать заглушку?
Сообщение: 107
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация:
0
Отправлено: 12.05.12 13:27. Заголовок: 1. На дистанции 4 кл..
1. На дистанции 4 класса при передвижении между этапами может ли пострадавший двигаться самостоятельно? Что-либо переносить? Выполнять какую-либо работу? 2. На этапе "спуск пострадавшего с сопровождающим" может ли пострадавший передвигаться самостоятельно? 3. Нужен ли сопровождающий при транспортировке носилок, сколько транспортирующих участников? 4. На этапе "подъем по склону" пострадавший "активный"?
1.На этапе "навесная переправа", 2 класс, первому на переправе необходима КС или только транспортная? 2.Примерная высота крепления судейской навесной? 3. Есть ли ограничения по высоте крепления фала?
1. Только транспортная 2. примерно - так как была навесная на личной технике 2 класса. 3. Не ниже судейских перил навесной. Выше ограничения нет.
1. Наэтапе "разнонаклонный траверс", 2 и 4 класс, где расположены 3 ППС (при наличии 3 пролетов)? 2. В начале этапа, СС команды организовывают сами или можно для этого использовать заглушку?
1. По середине каждого из пролётов. 2. На этапе траверс в начале и в конце этапа обещаны ПС и ПСС. А в середине этапа - заглушки.
1. На дистанции 4 класса при передвижении между этапами может ли пострадавший двигаться самостоятельно? Что-либо переносить? Выполнять какую-либо работу? 2. На этапе "спуск пострадавшего с сопровождающим" может ли пострадавший передвигаться самостоятельно? 3. Нужен ли сопровождающий при транспортировке носилок, сколько транспортирующих участников? 4. На этапе "подъем по склону" пострадавший "активный"?
1.Пострадавший самостоятельно двигаться может( у него только травма рук).Что-либо переносить пострадавший не может (злой вы, издеваетесь над раненными). Выполнять работу, не мешающую его травме не запрещается. 2. Нет 3. Сопровождающий не нужен, количество транспортирующих смотрите в настановах. 4. Да.
Сообщение: 109
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация:
0
Отправлено: 12.05.12 21:16. Заголовок: на етапе подъем пост..
на етапе подъем пострадавшего по склону вверху етапа будут-ли петли для организации полиспаста, или команда организует все сама? нужна ли пострадавшему командная страховка или транспортной веревки + полиспаст достаточно? на узлах схватывающие и узлы для разного диаметра тоже вязать из основной веревки?
1.Чи дозволяється лідирування на етапі "Вузли"? 2.У потерпілого на 4 класі перелом закритий чи відкритий? 3.Все ж таки потерпілий на етапі "Спуск" може рухатись поруч з супроводжуючим? 4.Якщо траверс схилу різнопохилий наведено здвоєною мотузкою, чи буде судитися двоє учасників на різних ділянках траверсу і на одній ділянці траверсу?
Сообщение: 74
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация:
-1
Отправлено: 13.05.12 14:55. Заголовок: Нина пишет: на етап..
Нина пишет:
цитата:
на етапе подъем пострадавшего по склону вверху етапа будут-ли петли для организации полиспаста, или команда организует все сама? нужна ли пострадавшему командная страховка или транспортной веревки + полиспаст достаточно? на узлах схватывающие и узлы для разного диаметра тоже вязать из основной веревки?
1.Чи дозволяється лідирування на етапі "Вузли"? 2.У потерпілого на 4 класі перелом закритий чи відкритий? 3.Все ж таки потерпілий на етапі "Спуск" може рухатись поруч з супроводжуючим? 4.Якщо траверс схилу різнопохилий наведено здвоєною мотузкою, чи буде судитися двоє учасників на різних ділянках траверсу і на одній ділянці траверсу?
1) Так. 2) Закритий. 3) Я вже відповідала на це питання Сергію Володимировичу. Я своє рішення не змінила - НІ! 4) Не можна.
Отправлено: 13.05.12 16:34. Заголовок: Ще раз запитую, якщо..
Ще раз запитую, якщо траверс наведено подвійною мотузкою, то чи можуть учасники одночасно рухатись по різним ділянкам траверсу, не отримуючи при цьому штрафи?
Ще раз запитую, якщо траверс наведено подвійною мотузкою, то чи можуть учасники одночасно рухатись по різним ділянкам траверсу, не отримуючи при цьому штрафи?
На одного учасника - одна вірьовка. Якщо будуть подвоєні перила, то один учасник може іти по одній вірьовці, а інший - по другій. Якщо вони окажуться навіть на різних прольотах, але на одній вірьовці - це буде штраф два учасника на перилах. Пристібатись до перил траверсу потрібно окремо.
martynov_serg пишет: цитата: на узлах схватывающие и узлы для разного диаметра тоже вязать из основной веревки?
А можно все-таки прояснить и эту ситуацию?
Я смотрю вы, Сергей Владимирович, перенимаете оригинальные вопросы у районов. Проясняю вопрос - в данных группах узлов можно использовать верёвочки меньшего диаметра.
Сообщение: 79
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация:
-1
Отправлено: 16.05.12 13:56. Заголовок: Заявка команди «Альт..
Заявка команди «Альтус» для участі у відкритій першості МОЦТКЕ УМ з «Командна смуга перешкод»(молодша група) на 2 клас: 1. Гроза Єгор 2000 ІІІ 2. Миропольцев Олексій 1999 ІІ 3. Гавриленко Катерина 1998 ІІІ 4. Семенюк Вадим 2001 Ію 5. Луценко Ксенія 2000 Ію 6.Мєрєнкова Альбіна 2001 ІІю
Отправлено: 16.05.12 16:54. Заголовок: Заявка команди «Ед..
Заявка команди «Едельвейс» для участі у відкритій першості МОЦТКЕ УМ з виду «Командна смуга перешкод», група «Б», 2 клас 1.Тимофеєва Марина, 1998, І р-д, 715, 2.Лихач Ганна, 1998, ІІ р-д, 714, 3.Дубіненко Анжеліка, 1998, ІІ р-д, 713, 4.Андрєєва Юлія, 1999, ІІІ р-д, 720, 5.Бісаренко Анастасія, 1999, 2 юн., 722, 6.Скляренко Вікторія, 2000, 1 юн., 723
Заявка команди «Едельвейс» для участі у відкритій першості МОЦТКЕ УМ з виду «Командна смуга перешкод», група «А», 4 клас 1.Бондаренко Дмитро, 1994, КМСУ, 220, 2.Колісніченко Костянтин, 1995, І р-д, 229, 3.Толстяк Михайло, 1997, І р-д , 222, 4.Васильєв Михайло, 1997, І р-д, 223, 5.Покрас Ілона, 1997, ІІ р-д , 711, 6.Райчук Єлізавета, 1996, ІІ р-д, 712
Отправлено: 17.05.12 09:12. Заголовок: Юрий Миколайович, а ..
Юрий Миколайович, а ви впевнени, що в команді "Радуга" старша 5 учасників? Також бажала би побачити підтвердження виконання ІІ юнацького розряду Горуна Олександра, Бернацької Валерії, Чорній Ніни
Отправлено: 17.05.12 10:34. Заголовок: Спуск по вертикальни..
Спуск по вертикальним перлам і підйом по вертикальним перилам будуть мати один спільний ПС (заглушку), чи буде ПС для підйому і заглушка для спуску. А то останій рік на всіх туровських змаганнях був тільки спільний ПС (заглушка). В обладнані спуску відсутня ще одна заглушка.
Спуск по вертикальним перлам і підйом по вертикальним перилам будуть мати один спільний ПС (заглушку), чи буде ПС для підйому і заглушка для спуску. А то останій рік на всіх туровських змаганнях був тільки спільний ПС (заглушка). В обладнані спуску відсутня ще одна заглушка.
На підйомі буде ПС (локальний) для командної страховки, а на спуску - 2 заглушки (одна з них для страховки). Між етапами перила самостраховки, вони не в одній точці.
Сообщение: 10
Зарегистрирован: 01.02.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация:
0
Отправлено: 17.05.12 21:58. Заголовок: В обладнанні етапу к..
В обладнанні етапу колода невистачає ПС, ПСС на цільовому березі. І ще одне на етапі підйом потерпілого на 3 класі, чи потрібна командна страховка або достатньо тільки перильної мотузки?
Сообщение: 83
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация:
-1
Отправлено: 18.05.12 06:10. Заголовок: Koka пишет: В облад..
Koka пишет:
цитата:
В обладнанні етапу колода невистачає ПС, ПСС на цільовому березі. І ще одне на етапі підйом потерпілого на 3 класі, чи потрібна командна страховка або достатньо тільки перильної мотузки?
ПС ПСС на цільовому березі буде суддівське. Достатньо тільки перильної.
цитата: В обладнанні етапу колода невистачає ПС, ПСС на цільовому березі. І ще одне на етапі підйом потерпілого на 3 класі, чи потрібна командна страховка або достатньо тільки перильної мотузки?
ПС ПСС на цільовому березі буде суддівське. Достатньо тільки перильної.
Як я правильно зрозумів це стосуеться і потерпілого?
Все даты в формате GMT
2 час. Хитов сегодня: 4
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет