Опис дистанції Є чотири варіанти проходження дистанції: 1-ий клас, 2-ий клас, 3-ій клас і 4-ій клас. Команди заявляються на кожну дистанцію не вище спортивних розрядів учасників. Всі потерпілі стають потерпілими при початку роботи команди на етапі і перестають бути потерпілими після того, як потерпілий закінчить роботу на етапі. Потерпілі обираються командою, зміна потерпілих на етапах не обов’язкова. Підведення підсумків В командному заліку спочатку посідають місця команди, що пройшли 4 клас, 3 клас, потім другий клас, а потім – перший. Після них ідуть ті, що не вклалися в КЧ. Команди, що не вклалися у якийсь із КЧ, КЧ стає ЗЧ і вони уходять на етап вузли. Команди, які пішли на скорочену дистанцію, посідають місця згідно заявленого класу (спочатку скорочена дистанція четвертого класу, потім третього, другого і потім – першого). Опис етапів 1 клас 1. Переправа по колоді (8 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, суддівські перила, опори для закріплення транспортної мотузки. ПКЧ 1 2. Вертикальний маятник (20 м між опорами для закріплення супроводжуючої вірьовки). Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, вірьовка маятника, опори для закріплення транспортної мотузки. 3. Жердини: Обладнання: 5 ділянок, 5 жердин, КЛ на початку та в кінці етапу. Після проходження етапу команда повертає жердини на вихідне місце. ПКЧ 2 4. Спуск по схилу с/н (20 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, заглушка. 5. Підйом по схилу: Обладнання: перила підйому, КЛ на початку та вкінці. ПКЧ 3 6. Вузли: команда в’яже всі вузли з переліку зі свого спорядження, діаметр будь-який. 2 клас 1. Спуск по схилу с/н (20 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, заглушка. Можливий паралельний спуск. 2. Навісна переправа (с/н верхньої страховки)(17 м). Обладнання: суддівські перила навісної, КЛ на початку та в кінці, опори для кріплення верхньої страховки та транспортної вірьовки. ПКЧ 1
3. Траверс схилу різнопохилий с/н (ділянки: пряма 6 м – вгору 11 м – вниз 16 м): Обладнання: 1 ППС; 1 заглушка, ПС та ПСС перед ділянкою спуску;КЛ, ПС та ПСС на початку та в кінці. Стрімкість схилу більше 50º. ПКЧ 2 4. Виготовлення носилок та транспортування потерпілого (до 100 м): Обладнання: 2 суддівські жердини. Команда виготовляє носилки будь-яким способом. Після транспортування потерпілого команда не розбирає носилки, а переправляє їх на наступному етапі без потерпілого. 5. Переправа по колоді (12 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, суддівські перила, опори для закріплення транспортної мотузки та перил. ПКЧ 3 6. Транспортування потерпілого на ношах(до 100 м): Потерпілий не міняється. В кінці етапу команда розбирає носилки. 7. Підйом по схилу с/н (25 м): Обладнання: 2 ППС; ПС, ПСС і КЛ на початку етапу; КЛ та опора в кінці. Можливий паралельний підйом. ПКЧ 4 8. Вузли: команда в’яже всі вузли з переліку зі свого спорядження, діаметр будь-який. 3 клас 1. Переправа по колоді с/н (8 м): Обладнання: колода, КЛ на початку та в кінці етапу, опори для закріплення транспортної мотузки та перил. ПКЧ 1 2. Вертикальний маятник. Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, вірьовка маятника, опори для закріплення транспортної мотузки. 3. Жердини: Обладнання: 5 ділянок, 5 жердин, КЛ на початку та в кінці етапу. Після проходження етапу команда повертає жердини на вихідне місце. ПКЧ 2 4. Спуск потерпілого з супроводжуючим (20 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, заглушка вантажна, ПС, ПСС зверху. Потерпілий з опіком ніг. Після спуску потерпілого команда спускається по наведеним нею перилам. 5. Підйом потерпілого з супроводжуючим (25 м): Обладнання: 2 ППС; ПС, ПСС, КЛ на початку та в кінці; опора зверху. Команда демонструє будь-який спосіб поліспаста. Потерпілий з опіком ніг. Всі учасники повинні піднятися вгору. ПКЧ 3 6. Вузли: команда в’яже всі вузли з переліку з основної вірьовки зі свого спорядження. 4 клас 1. Спуск потерпілого з супроводжуючим (20 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, заглушка вантажна, ПС та ПСС вгорі. Потерпілий з опіком ніг. Після спуску потерпілого команда спускається по наведеним нею перилам.
2. Навісна переправа с/н через воду(до 17 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці, опори для кріплення перил навісної та транспортної вірьовки, жердина. ПКЧ 1 3. Транспортування потерпілого по траверсу схилу (ділянки: пряма 6 м – вгору 11 м – вниз 16 м): Обладнання: 1 ППС; 1 заглушка, ПС та ПСС перед ділянкою спуску;КЛ, ПС та ПСС на початку та в кінці. Стрімкість схилу більше 50º. Травма потерпілого – опік обох рук. Вся команда переправляється по наведеним нею перилам. ПКЧ 2 4. Виготовлення носилок та транспортування потерпілого (до 100 м): Обладнання: 2 довгі та 3 короткі суддівські жердини. Команда виготовляє носилки по КРОПФУ. Після транспортування потерпілого команда не розбирає носилки, а переправляє їх на наступному етапі без потерпілого. 5. Переправа по колоді через яр с/н (12 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, опори для закріплення транспортної мотузки та перил, колода. ПКЧ 3 6. Транспортування потерпілого на ношах (до 100 м): Потерпілий не міняється. В кінці етапу команда розбирає носилки. 7. Підйом потерпілого з супроводжуючим (25 м): Обладнання: 2 ППС; ПС, ПСС і КЛ на початку та в кінці етапу; опора вгорі. Можливий паралельний підйом. Команда демонструє будь-який спосіб поліспаста. Потерпілий з опіком ніг. Всі учасники повинні піднятися вгору. ПКЧ 4 8. Вузли: команда в’яже всі вузли з переліку з основної вірьовки зі свого спорядження.
Отправлено: 18.04.11 20:14. Заголовок: на 4-м классе обязат..
на 4-м классе обязательно разбирать носилки после этапа 6 или это можно будет сделать позже? какая крутизна склона на этапах спуск и подъем пострадавшего с сопровождающим? ППС на траверсе - грузовая петля? какие требования к транспортировке пострадавшего по траверсу (этот этап не описан в Настановах)?
Сообщение: 36
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация:
-1
Отправлено: 24.04.11 18:25. Заголовок: dash пишет: на 4-м ..
dash пишет:
цитата:
на 4-м классе обязательно разбирать носилки после этапа 6 или это можно будет сделать позже? какая крутизна склона на этапах спуск и подъем пострадавшего с сопровождающим? ППС на траверсе - грузовая петля? какие требования к транспортировке пострадавшего по траверсу (этот этап не описан в Настановах)?
1. Носилки разбирать после этапа 6 обязательно. 2. Крутизна склона больше 50º 3. ППС на траверсе - грузовая петля. 4. Пострадавший не может работать руками, это единственное требование.
какие требования к транспортировке пострадавшего по траверсу (этот этап не описан в Настановах)?
Нина пишет:
цитата:
4. Пострадавший не может работать руками, это единственное требование.
вопрос был не о действиях пострадавшего, а о требованиях к транспортировке - в частности, к страховке пострадавшего. Этап в Настановах не описан и вариантов может быть несколько. Что хочет видеть на этапе начальник дистанции?
Нина пишет:
цитата:
какая крутизна склона на этапах спуск и подъем пострадавшего с сопровождающим?
Нина пишет:
цитата:
Крутизна склона больше 50º
Нина пишет:
цитата:
Остальные участники поднимаются по наведённым командой перилам. (подъём по склону)
ответы противоречат друг другу. В Настановах в описании этапа "Подъём по склону" говориться, что по перилам участники могут подниматься по склону крутизной меньше 50 градусов. Уточните, пожалуйста: свыше 50 градусов или можно по перилам и это подъем по склону, или после подъема пострадавшего склон начинает резко косить вниз?
Сообщение: 39
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация:
-1
Отправлено: 25.04.11 15:02. Заголовок: dash пишет: вопрос ..
dash пишет:
цитата:
вопрос был не о действиях пострадавшего, а о требованиях к транспортировке - в частности, к страховке пострадавшего. Этап в Настановах не описан и вариантов может быть несколько. Что хочет видеть на этапе начальник дистанции?
Транспортировку пострадавшего с обеспечением страховки.
5. Переправа по колоді (12 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, суддівські перила, опори для закріплення транспортної мотузки та перил.
2 класс: так надо наводить перила или все же по судейским? (если с самонаведением, то для чего судейские, если не секрет?)
и еще вопросик: на этапах с транспортировкой на носилках - пострадавший активный или пассивный, какая травма - надо ли его фиксировать, нужен ли сопровождающий?
Сообщение: 41
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация:
-1
Отправлено: 25.04.11 19:42. Заголовок: elena пишет: цитат..
elena пишет:
цитата:
цитата: 5. Переправа по колоді (12 м): Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, суддівські перила, опори для закріплення транспортної мотузки та перил.
2 класс: так надо наводить перила или все же по судейским? (если с самонаведением, то для чего судейские, если не секрет?)
и еще вопросик: на этапах с транспортировкой на носилках - пострадавший активный или пассивный, какая травма - надо ли его фиксировать, нужен ли сопровождающий?
Этап бревно 2 класса без самонаведения, это опечатка. На носилках пострадавший активный, травма лёгкая, фиксирование и сопровождение не нужны.
Отправлено: 27.04.11 18:19. Заголовок: dash пишет: Это по ..
dash пишет:
цитата:
Это по Настановам не могут, а по определению вполне реально
- это продукт сепуления. Сепуление - это процесс производства сепулек" С. Лем
Дарья Борисовна не умничайте, мы все знаем , что Вы знаток литературы и схоластики. По определению (дефиниции) в Настановах ППС єто исключительно локальные петли. Требования к страховке пострадавшего на траверсе, такие же как и к обычному участнику, он и во всем остальном обычный участник с травмированными руками, которыми не может работать, все остальное у него работает, дакже мозги, ( при их наличии).
Все даты в формате GMT
2 час. Хитов сегодня: 1
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет