Отправлено: 25.12.10 12:46. Заголовок: Смуга перешкод, зв'язки, старша група
Зв’язочна техніка групи А ЗОШ №42 23.01.11 Частково примусове жеребкування 20.01.11 об 11.00 Загальні положення. Показ дистанції о 9.00, старт першої команди о 9.30. Учасники, представники, судді та вболівальники допускаються в спортивний зал при наявності змінного взуття! Команда довільно ділиться на три зв'язки. Склад зв'язок не змінюється, будь-яка взаємодія між зв'язками на дистанції заборонена. Команди в неповному складі будуть примусово обєднанні з такими ж. Дистанція складається з двох частин, може бути пройдена чотирма варіантами (від першого класу до четвертого, клас дистанції для кожної зв'язки вказується в заявці). Перша частина дистанції - кругова з довільними місцями старту. Старт загальний для всієї команди. Для зв'язок, що виступають у 1 класі, досить пройти два будь-яких блока етапів (підйом - спуск) з трьох. Для зв'язок, виступаючих у 2-4 класі, необхідно пройти повне коло. Для всіх зв'язок на круговій частині буде встановлено ЗЧ. По закінченню кругової частини зв'язки, які виступають на 2-4 класах, переходять в «зону очікування» свого класу і по звільненню етапів стартують на лінійній частині дистанцій свого класу. На лінійній частині дистанцій 2-4 класу буде встановлено КЧ. Контрольний вантаж на зв’язку – 10 кг. Розподілення по учасникам – довільне. Підведення підсумків Місця серед зв'язок, які повністю пройшли дистанцію, розподіляються згідно складності пройденого варіанту. Зв'язки, що в межах ЗЧ кругової частини не пройшли хоча б один блок етапів (підйом-спуск), знімаються за технічну непідготовленість і місця не отримують. Зв'язки, що не уклалися в КЧ лінійної частини дистанцій 2-4 класу, займають одне останнє місце. Місце команди визначається сумою місць 3 зв'язок. Кругова частина. 1 Підйом лазанням - спуск по вертикальних перилах. Довжина - 6 м. ПС, ПСС на початку лазіння, ПСС і заглушка між етапами; ПС, ПСС в кінці вертикальних перил; 2 ППС на лазінні; перила спуску. 2 Підйом лазанием - спуск по крутопохилій переправі. Довжина лазіння - 6 м; крутопохилої переправи - до 12 м. ПС, ПСС на початку лазіння; ПСС і заглушка між етапами; ПС, ПСС в кінці крутопохилої переправи; 2 ППС на лазінні; перила переправи. 3 Підйом по вертикальних перилах - спуск по вертикальних перилах. Довжина - 6м. ПС, ПСС на початку підйому і в кінці спуску; ПСС і дві заглушки між етапами; перила підйому для учасників. Лінійна частина. 1 клас. Вузли. Кожен учасник зі свого спорядження повинен зав'язати 5 вузлів різного призначення. 2 клас. Підйом по вірьовочной драбині – переправа по мотузці з перилами. Довжина підйому – до 4 м, переправи – до 10 м. Між підетапами – ПСС, ПС. В кінці етапу – ПСС, ПС, КЛ.
3 клас. Колода через яр. Довжина - до 10 м. На початку етапу - заглушка, ПСС, КЛ. В кінці етапу - ЛП, ПСС, КЛ. Траверс. Довжина - до 12 м. Початок, кінець етапу - ПС, ПСС, КЛ; 4 ППС; верхнє і нижнє обмеження. Етапи проходяться без втрати страховки. 4 клас. Траверс по ШТО. Довжина - до 9 м. Початок, кінець етапу - ПС, ПСС, КЛ; 3 ППС. Підйом по ШТО. Довжина - до 8 м. Початок, кінець етапу - ПС, ПСС; 3 ППС. Крутопохила переправа. Довжина - до 12 м. Початок етапу - дві заглушки, ПСС; кінець етапу - ПС, ПСС, КЛ. Перший учасник спускається дюльфером, потім з КС переходить до кінця етапу. Другий спускається по командній переправі.
Сообщение: 27
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация:
-1
Отправлено: 26.12.10 19:50. Заголовок: 1. После окончания п..
1. После окончания прохождения круговой дистанции, можно ли поменять/взять дополнительно снаряжение на 2 часть? 2. Какой диаметр верёвок можно использовать для вязания узлов на 1 классе? 3. 4 класс. Этап крутонаклонная переправа. Во что крепить переправу?
Отправлено: 27.12.10 10:12. Заголовок: 1....насколько я пон..
1....насколько я понял это соревнования связок...Правильно? 2.Какой порядок перехода связок на круговой части??? (после прохождения 1 этапа, связка идет на 2этап или можно на 3 ??? Тоже самое и для других связок… или строго по кругу:1-2-3-1...) 3.В случае если связка догоняет другую, ей останавливают секундомер???
1....насколько я понял это соревнования связок...Правильно? 2.Какой порядок перехода связок на круговой части??? (после прохождения 1 этапа, связка идет на 2этап или можно на 3 ??? Тоже самое и для других связок… или строго по кругу:1-2-3-1...) 3.В случае если связка догоняет другую, ей останавливают секундомер???
1. Правильно. Соревнования связок. 2. Строго по кругу, в зависимости от места старта. 3. Отсечки на круговой части не предусмотрены.
Когда связка заявляется на клас дистанции ? На жеребьевке.
...Круто! не видя в глаза сложность этапов (траверс, траверс по ШТО, подъем по ШТО)... а пере заявится непосредственно в зале нельзя будет ??? еще пару вопросов: в Условиях ничего не сказано про транспортировку груза по этапам ( или все строго по Настановам... если да то этап траверс по ШТО непроходим/п.н.2.7.3 якщо це траверс скельної ділянки/...) По этапу "Крутопохила переправа" /4 класс/ наводить необходимо двойную перильною веревку???
Отправлено: 30.12.10 14:17. Заголовок: PlBC пишет: в Услов..
PlBC пишет:
цитата:
в Условиях ничего не сказано про транспортировку груза по этапам ( или все строго по Настановам... если да то этап траверс по ШТО непроходим/п.н.2.7.3 якщо це траверс скельної ділянки/...)
п.н.2.7.3. Транспортування вантажу заборонено: -участникам,які проходять на командній страховці етапи: підйом по скелям (при нижній командній страховці) переправа по колоді, траверс скельної ділянки... на траверсе с ШТО - 3ППС, т.е. протащить рюкзак (контрольный груз) по наведенным связкой перилам нет возможности... просьба объяснить (бестолковому ориентировщику, был перерыв в полгода в чтении Настанов...) прохождение этапа "Траверс по ШТО"! (обычно в условиях дополнительно пишут требования по транспортировке груза 1 или 2 участником... на некоторых этапах ("колода" например) конкретно! запрещают движение с грузом 1го участника... ...в розділ 6 Умови проходження етапів, Етап 6 "Траверс скельної ділянки або схилу" написано: Можливість транспортуваня вантажу першим учасником визначається Умовами... (про інших не слова...) В Ваших Умовах немає... а в Настановах запрещено /див.вище/т.к и 1 и 2 участник двигается на командной страховке... или наводить двойные командные/грузовые перила- вроде в новых Настановах нет такого понятия...)??? или второй участник может двигаться с грузом ??? martynov_serg пишет:
цитата:
Достаточно одинарной командной+судейский фал...
в оборудовании этапа не было указано наличие судейского фала...
п.н.2.7.3. Транспортування вантажу заборонено: -участникам,які проходять на командній страховці етапи: підйом по скелям (при нижній командній страховці) переправа по колоді, траверс скельної ділянки... на траверсе с ШТО - 3ППС, т.е. протащить рюкзак (контрольный груз) по наведенным связкой перилам нет возможности... просьба объяснить (бестолковому ориентировщику, был перерыв в полгода в чтении Настанов...) прохождение этапа "Траверс по ШТО"! (обычно в условиях дополнительно пишут требования по транспортировке груза 1 или 2 участником... на некоторых этапах ("колода" например) конкретно! запрещают движение с грузом 1го участника... ...в розділ 6 Умови проходження етапів, Етап 6 "Траверс скельної ділянки або схилу" написано: Можливість транспортуваня вантажу першим учасником визначається Умовами... (про інших не слова...) В Ваших Умовах немає... а в Настановах запрещено /див.вище/т.к и 1 и 2 участник двигается на командной страховке... или наводить двойные командные/грузовые перила- вроде в новых Настановах нет такого понятия...)??? или второй участник может двигаться с грузом ??
Документи Ви цитуєте правильно. Вам залишилось вирішити. як же транспортувати вантажна цьому етапі, якщо не можна ні першому, ні другому, і по перилам теж не отримається. Це вже питання тактики і задача команди їх вирішувати
Напишіть, будь-ласка, обладнання етапів на лінійній частині. Наприклад: переправа по мотузці з перилами, колода... - я то розумію, якщо є ЛП, то потрібно наводити перила, але все ж-таки, обладнання дає більше представлення, як хочуть організатори, щоб проходився етап. Чи можна проходити з вантажем по вірьовочной драбині? Траверси горизонтальні, чи є ділянки похилі? Все ж тики напишіть, будь-ласка, умови проходження етапів, як вимагають правила. trovlad задав запитання і їх не можна рахувати за умови. Чому, майже у всіх видах змагань з туризму, у команд у неповному складі є шанс обійти команди в повному складі, навіть на КТМ, а на змаганнях зв'язок, цієї можливості команда немає? Якщо навіть дві зв'язки будуть однієї команди у призерах, то вони програють команді, в якій всі 3 зв'язки будуть на останніх місцях? А зараз зима і не хто не застрахований від хвороби.
Напишіть, будь-ласка, обладнання етапів на лінійній частині. Наприклад: переправа по мотузці з перилами, колода... - я то розумію, якщо є ЛП, то потрібно наводити перила, але все ж-таки, обладнання дає більше представлення, як хочуть організатори, щоб проходився етап.
В мене виникло питання, чи однакові Умови ми з Вами читаємо? турист пишет:
цитата:
Все ж тики напишіть, будь-ласка, умови проходження етапів, як вимагають правила.
Якщо посилаєтесь на Правила, то вкажіть який пункт Ви маєте на увазі. турист пишет:
цитата:
trovlad задав запитання і їх не можна рахувати за умови.
Я на цьому сайті питання не задаю, як правило. Ви про що?турист пишет:
цитата:
Чому, майже у всіх видах змагань з туризму, у команд у неповному складі є шанс обійти команди в повному складі,
Це залежить від способу підведення результатів, а не від виду змагань. В цей раз так написали в Умовах
Отправлено: 03.01.11 20:57. Заголовок: Однакові. Наприклад ..
Однакові. Наприклад в 4 класі в умовах не написано, що на етапі крутопохила є суддівський фал, а він є, хоч це і немає ніякого значення для підготовки команди. Але не можна, такого сказати про етап переправу по мотузці з перилами, якщо в обладнані є тільки нижня перильна мотузка, то потрібно наводити верхню, але якщо буде і верхня і нижня в обладнанні, то зв'язка виконує іншу роботу. Може комусь це і не важно, але для деяких команд це буде суттєва допомога у підготовці до змагань. Дайте відповідь, будь-ласка, про траверс і вірьовочну драбину.
Дайте відповідь, будь-ласка, про траверс і вірьовочну драбину.
Начальник дистанції, як тільки звільниться, дасть відповідь турист пишет:
цитата:
Наприклад в 4 класі в умовах не написано, що на етапі крутопохила є суддівський фал, а він є, хоч це і немає ніякого значення для підготовки команди.
Якраз це дуже важливо, бо від цього залежить яку переправу наводити( це був недолік Умов) Наводити паралельні в 2 класі ще й на висоті було б занадто..
Все даты в формате GMT
2 час. Хитов сегодня: 1
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет