Умови 3 туру Відкритої першості Центру "Гірський туризм" 3 клас
21 листопада Показ дистанції 9.00 Старт 9.30 Жеребкування 18 листопада 13.00 Використання кабелю-опора за обмеженням, повторне- рух за обмеженням. Трое учасників знаходяться на старті, троє умовно потерпілих стоять під маршрутами М2,М3,М4
М1 – підйом вільним лазанням - 3 учасника (перший з суддівською та нижньою командною,всі інші – з верхною командною страховкою) М2, М3, М4 – демонстрация трьох способів підйома з тріщины ( самовилаз, нога-нога, полиспаст будь-якого виду) При всіх трьох способах верхня командна страховка обовязкова. Далі команда переходить по суддівським перилам до М5, попередньо навісивши верхні страховки на М6, М7, М8. М5 – спуск зі здоргуваням мотузок М6,М7,М8 – підйом лазанням (обовязкове використання не менше 2 маршрутів) повторне проходження М5 М9 – підйом ((перший з суддівською та нижньою командною,всі інші – з верхною командною страховкою) М10 – Спуск лазанням скальним ребром. Фалова судівська страховка. М11 – навісна переправа з самонаведенням (перший – по судівській ) М12 – спуск на финиш Стримкість М1 – М8, М12 – 85 градусів, М10 – 40 градусов.
На дистанции будє становлено ПКЧ1 –15 хв. проходження всіх учасників відповідно маршрутів М1-М4; ПКЧ2 повторне проходження всіх учасників М5 та загальний контрольний час , які будуть оголошені до старту першою команди. При перевищення КЧ команда финишрує за особливими умовами, результат визначається згідно п.2.9.4" Методические разъяснения по судейству соревнований по спортивному горному туризму"
Обладнання дистанції..
М1, М9, М10 – верхня судвська страховка. ПС 1 – ПС 9 – накопичувальні судівські перила, рабоча петля. ПС 9 – заглушка. ПС 10 – 2 грузові петли з заглушками, накопичувальні судівські перила, рабоча петля. М11 – Судейська навесна переправа для першого и в подальшому фаловой страховкой для інших участників. М5, М12 – 2 заглушенних карабина та 2 вантажні петлі.
на м2 - м3-м4 можно, на м1, м5, м6, м7, м8, м9, м10, м12 - нужно.
и вообще - я отталкиваюсь от 3 класса ( 20 метров перепад высот) - каждому нужно трижды на стену залезть-слезть. а порядок действий и лидирование - ваша тактика.
Отправлено: 13.11.10 17:18. Заголовок: На етапах 6-8, чи по..
На етапах 6-8, чи потрібна нижня командна страховка для першого учасника команди, чи для першого на кожному з етапів? Страхувати першого нижньою командною страховкою на етапах 1,9 та можливо на етапах 6-8, через "вісімку" в собі, чи все ж таки, будуть вони обладнані ПС та ПСС?
Сообщение: 35
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация:
0
Отправлено: 13.11.10 19:17. Заголовок: Рабочие петли на ПС ..
Рабочие петли на ПС 1-9 локальные или грузовые? Чем оборудован ПС11? Будут ли где-нибудь по дистанции ограничения (кроме кабеля и естественного маятника на маршрутах лазания)?
Вибачте, чомусь пропустив. Страхувати першого нижньою командною страховкою на етапах 1,9 через "вісімку" в собі, чи все ж таки, будуть ці етапи обладнані ПС та ПСС?
Сообщение: 9
Зарегистрирован: 16.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация:
0
Отправлено: 14.11.10 16:36. Заголовок: Обязательно ли испол..
Обязательно ли использовать все три маршрута М-2, М-3, М-4 для демонстрации трёх способов подъёма из трещины ? На М2,М3,М4 есть ли условная травма в принципе? На М-1, М-9 сколько промежуточных крюков?
Рабочие петли на ПС 1-9 локальные или грузовые? Чем оборудован ПС11? Будут ли где-нибудь по дистанции ограничения (кроме кабеля и естественного маятника на маршрутах лазания)?
Каждый ПС подъема оборудован 2 петлями- используйте по своему усмотрению.
Вопрос по ПС 11 (в условиях это ПС для М12) – 2 заглушенних карабина та 2 вантажні петлі. Вопрос понял, добавим накопительные перила и еще 1 петлю.
по ограничениям - ДА, СМ, следующий ответ на вопрос
Отправлено: 14.11.10 17:55. Заголовок: олег пишет: Вибачте..
олег пишет:
цитата:
Вибачте, чомусь пропустив. Страхувати першого нижньою командною страховкою на етапах 1,9 через "вісімку" в собі, чи все ж таки, будуть ці етапи обладнані ПС та ПСС?
Страховать с земли через восьмерку в себе. Земля считается безопастной зоной. По скольку подразумевается разделение дистанции на несколько частей, переход между ними будет ограничен - по верху- работа на ПС9 до второго спуска по М5 по низу - запрещен переход между 1).М1 и М5, 2). с М6, М7, М8 на М9, 3). Правее М9. ну и поскольку маршруты близко, будем запрещать переход с маршрута на маршрут.
Отправлено: 14.11.10 18:24. Заголовок: Поймите, моя цель - ..
Поймите, моя цель - в моих ограниченных условиях дать вам как можно больше свободы для командной работы. Мне хочется, чтобы тактика командной работы играла не последнюю роль. Так что - думайте. Сори за лирическое отступление.
Обязательно ли использовать все три маршрута М-2, М-3, М-4 для демонстрации трёх способов подъёма из трещины ? На М2,М3,М4 есть ли условная травма в принципе? На М-1, М-9 сколько промежуточных крюков?
Все даты в формате GMT
2 час. Хитов сегодня: 1
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет