Умови 3 туру Відкритої першості Центру "Гірський туризм" 3 клас
21 листопада Показ дистанції 9.00 Старт 9.30 Жеребкування 18 листопада 13.00 Використання кабелю-опора за обмеженням, повторне- рух за обмеженням. Трое учасників знаходяться на старті, троє умовно потерпілих стоять під маршрутами М2,М3,М4
М1 – підйом вільним лазанням - 3 учасника (перший з суддівською та нижньою командною,всі інші – з верхною командною страховкою) М2, М3, М4 – демонстрация трьох способів підйома з тріщины ( самовилаз, нога-нога, полиспаст будь-якого виду) При всіх трьох способах верхня командна страховка обовязкова. Далі команда переходить по суддівським перилам до М5, попередньо навісивши верхні страховки на М6, М7, М8. М5 – спуск зі здоргуваням мотузок М6,М7,М8 – підйом лазанням (обовязкове використання не менше 2 маршрутів) повторне проходження М5 М9 – підйом ((перший з суддівською та нижньою командною,всі інші – з верхною командною страховкою) М10 – Спуск лазанням скальним ребром. Фалова судівська страховка. М11 – навісна переправа з самонаведенням (перший – по судівській ) М12 – спуск на финиш Стримкість М1 – М8, М12 – 85 градусів, М10 – 40 градусов.
На дистанции будє становлено ПКЧ1 –15 хв. проходження всіх учасників відповідно маршрутів М1-М4; ПКЧ2 повторне проходження всіх учасників М5 та загальний контрольний час , які будуть оголошені до старту першою команди. При перевищення КЧ команда финишрує за особливими умовами, результат визначається згідно п.2.9.4" Методические разъяснения по судейству соревнований по спортивному горному туризму"
Обладнання дистанції..
М1, М9, М10 – верхня судвська страховка. ПС 1 – ПС 9 – накопичувальні судівські перила, рабоча петля. ПС 9 – заглушка. ПС 10 – 2 грузові петли з заглушками, накопичувальні судівські перила, рабоча петля. М11 – Судейська навесна переправа для першого и в подальшому фаловой страховкой для інших участників. М5, М12 – 2 заглушенних карабина та 2 вантажні петлі.
Сообщение: 3
Зарегистрирован: 24.04.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация:
0
Отправлено: 09.11.10 15:18. Заголовок: А можно получить усл..
А можно получить условия почтой на rechepsta@mail.ru? Обязуюсь разместить их на сайте туристического клуба "Оболтусята"!!! Для желающих могу кину ссылку на скачивание в тему!
Вкажіть будь-ласка довжину етапів. чи можливий і дозволений паралельний підйом на етапах М1-М4 та М6 - М8? (Якщо дозволено, то дайте будь-ласка об'єктивну відповідь, чи можливо це зробити, для тих команд які не будуть бачити дистанції до показу) На етапі М5 потрібна командна страховка? Який вид підйому на етапі М-9 (лазіння, вертикальний) На етапі М10 скельним ребром та потрібна командна страховка? Чому два етапи М10? Яким способом спускатися на фініш на етапі М11 і потрібна командна страховка?
Отправлено: 10.11.10 10:19. Заголовок: олег пишет: чи можл..
олег пишет:
цитата:
чи можливий і дозволений паралельний підйом на етапах М1-М4 та М6 - М8? (Якщо дозволено, то дайте будь-ласка об'єктивну відповідь, чи можливо це зробити, для тих команд які не будуть бачити дистанції до показу)
По-перше, будь-ласка зарегіструйтесь, не зарегістрованим більше відвідати не будемо. По-друге, всі команди побачать маршрути одночасно. Разом з тим, хто хоч раз був на стінці прочитавши про спуск ребром і знаючи де пробиті гаки, всю схеми зразу зрозуміє, навіть не дивлячись на намальовану схему. По-третє, обьективну відповідь може дати тільки господь, все що говорить людина субьетивне. І останнє Паралельний підйом звичайно можливий, інакше не було б різних маршрутів, чи буде це зручно сказати важко, поки не побачимо розмежування маршрутів.
Сообщение: 32
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация:
0
Отправлено: 10.11.10 21:37. Заголовок: Разрешен ли переход ..
Разрешен ли переход между М1-4 внизу? Условно пострадавшие, находящиеся в начале М2-М4, пристегиваются к веревками сами? Могут ли они выполнять другие технические действия?
Грамотность вопросов соответствует грамотности Условий...
Грамотность у Ваших учеников, Сергей Владимирович, никто не проверял. но из-за не умения выражать свои просьбы,они не получили во-время то, что хотели. И теперь уже не получите....... заработал сайт, смотрите на сайте
Разрешен ли переход между М1-4 внизу? Условно пострадавшие, находящиеся в начале М2-М4, пристегиваются к веревками сами? Могут ли они выполнять другие технические действия?
На всі питання начальник дистанції відповів "Так"- "Все для людей"
на м2 - м3-м4 можно, на м1, м5, м6, м7, м8, м9, м10, м12 - нужно.
и вообще - я отталкиваюсь от 3 класса ( 20 метров перепад высот) - каждому нужно трижды на стену залезть-слезть. а порядок действий и лидирование - ваша тактика.
Отправлено: 13.11.10 17:18. Заголовок: На етапах 6-8, чи по..
На етапах 6-8, чи потрібна нижня командна страховка для першого учасника команди, чи для першого на кожному з етапів? Страхувати першого нижньою командною страховкою на етапах 1,9 та можливо на етапах 6-8, через "вісімку" в собі, чи все ж таки, будуть вони обладнані ПС та ПСС?
Сообщение: 35
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация:
0
Отправлено: 13.11.10 19:17. Заголовок: Рабочие петли на ПС ..
Рабочие петли на ПС 1-9 локальные или грузовые? Чем оборудован ПС11? Будут ли где-нибудь по дистанции ограничения (кроме кабеля и естественного маятника на маршрутах лазания)?
Вибачте, чомусь пропустив. Страхувати першого нижньою командною страховкою на етапах 1,9 через "вісімку" в собі, чи все ж таки, будуть ці етапи обладнані ПС та ПСС?
Сообщение: 9
Зарегистрирован: 16.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация:
0
Отправлено: 14.11.10 16:36. Заголовок: Обязательно ли испол..
Обязательно ли использовать все три маршрута М-2, М-3, М-4 для демонстрации трёх способов подъёма из трещины ? На М2,М3,М4 есть ли условная травма в принципе? На М-1, М-9 сколько промежуточных крюков?
Рабочие петли на ПС 1-9 локальные или грузовые? Чем оборудован ПС11? Будут ли где-нибудь по дистанции ограничения (кроме кабеля и естественного маятника на маршрутах лазания)?
Каждый ПС подъема оборудован 2 петлями- используйте по своему усмотрению.
Вопрос по ПС 11 (в условиях это ПС для М12) – 2 заглушенних карабина та 2 вантажні петлі. Вопрос понял, добавим накопительные перила и еще 1 петлю.
по ограничениям - ДА, СМ, следующий ответ на вопрос
Отправлено: 14.11.10 17:55. Заголовок: олег пишет: Вибачте..
олег пишет:
цитата:
Вибачте, чомусь пропустив. Страхувати першого нижньою командною страховкою на етапах 1,9 через "вісімку" в собі, чи все ж таки, будуть ці етапи обладнані ПС та ПСС?
Страховать с земли через восьмерку в себе. Земля считается безопастной зоной. По скольку подразумевается разделение дистанции на несколько частей, переход между ними будет ограничен - по верху- работа на ПС9 до второго спуска по М5 по низу - запрещен переход между 1).М1 и М5, 2). с М6, М7, М8 на М9, 3). Правее М9. ну и поскольку маршруты близко, будем запрещать переход с маршрута на маршрут.
Отправлено: 14.11.10 18:24. Заголовок: Поймите, моя цель - ..
Поймите, моя цель - в моих ограниченных условиях дать вам как можно больше свободы для командной работы. Мне хочется, чтобы тактика командной работы играла не последнюю роль. Так что - думайте. Сори за лирическое отступление.
Обязательно ли использовать все три маршрута М-2, М-3, М-4 для демонстрации трёх способов подъёма из трещины ? На М2,М3,М4 есть ли условная травма в принципе? На М-1, М-9 сколько промежуточных крюков?
Отправлено: 15.11.10 07:35. Заголовок: Змагання цікаві і та..
Змагання цікаві і тактика відіграє велику роль. Але у мене запитання: чи дозволена взаємодія між учасниками між маршрутами М1- М4 для виконання тактичних прийомів у низу та зверху етапів?
Не, ну должна быть граница доброте... Свободным лазанием. Все-таки 3 класс...
Уточнение от Главного судьи: Согласно Условиям любым, ( мало что дали условия за 2 недели до соревнований, так еще начинаете их усложнять за 6 дней до старта)я понимаю что горникам не привыкать что Условия меняются прямо перед стартом , во время старта а то и после финиша, но у нас такого не будет. Не ограничили сразу в условиях, значит ограничений по способу подьема не будет. Все изменения только в сторону облегчения. Просьба представителям внимательно перечитывать весь топик , прежде чем задавать вопросы, на некоторые вопросы уже ответили дважды. Просьба начальнику дистанции не спешить с ответами, а хорошо их продумывать..-Ваше разрешение всех пострадавших поднимать как упавших, сводит на нет 2 приёма из 3, но разрешили , значит разрешили
Отправлено: 15.11.10 10:28. Заголовок: олег пишет: Змаганн..
олег пишет:
цитата:
Змагання цікаві і тактика відіграє велику роль. Але у мене запитання: чи дозволена взаємодія між учасниками між маршрутами М1- М4 для виконання тактичних прийомів у низу та зверху етапів?
Именно для этого я заменил "пострадавших" на "провалившихся"
Отправлено: 15.11.10 19:46. Заголовок: Якщо чесно, коли я п..
Якщо чесно, коли я прочитав вперше умови, без відповідей та коментарів то це була логічна, зрозуміла та цікава дистанція, а тепер деякі відповіді вплинуть на тактику команд по різному. І під час проходження команд будуть виникати спірні ситуації, головне, щоб було все дозволено, що не заборонив і дозволив начальник дистанції, але у відповідності до Правил.
Запитання: за умовами перший маршрут М5 і другий М5 це один і той чи це різні маршрути? Дайте, будь-ласка відповідь - згідно правил гірського туризму: чи перший має право іти з вантажем (мотузкою) на лазінні скельним ребром та чи буде рахуватися вантажем мотузка для першого учасника на лазінні, якщо вона закріплена в учаснику який стоїть внизу?
Сообщение: 17
Зарегистрирован: 11.11.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация:
0
Отправлено: 15.11.10 21:24. Заголовок: олег пишет: Якщо че..
олег пишет:
цитата:
Якщо чесно, коли я прочитав вперше умови, без відповідей та коментарів то це була логічна, зрозуміла та цікава дистанція, а тепер деякі відповіді вплинуть на тактику команд по різному.
я собственно этого и добиваюсь. ну не понимаю я искусственных ограничений.олег пишет:
цитата:
І під час проходження команд будуть виникати спірні ситуації, головне, щоб було все дозволено, що не заборонив і дозволив начальник дистанції, але у відповідності до Правил.
ну уж такие мы, горники. см реплику гл судьи от 15.11 в 8:52
что подразумевается под термином "свободное лазанье"?
я не понял в чем подвох... лазание - это когда ты, стена и страховка. тебе надо залезть (слезть), но за страховку тянуть нельзя.бывает 2 видов- свободное и комбинированное (когда периодически можно браться за искусственную точку опоры). PS. ты ж понимаешь, стена- ракушняк. крючья держатся на честном слове. если получится пробить шлямбурами (постараюсь) - разрешу использовать ппс как точки опоры ( но не на ребре).
Отправлено: 16.11.10 11:44. Заголовок: Умови по -новому
Після відповідей і уточнень Умови виглядають так Використання кабелю-опора за обмеженням, повторне- рух за обмеженням. Трое учасників знаходяться на стартіа а трое, що провалилися у тріщіну, під маршрутами М2,М3,М4. Кожен учасник повинен як мінімум пройти наступні точки : С-М5- М6(чи М7, чи М8)-ПС5 – ПС9-ПС10-ПС11-Ф с загальним перепадом висоти не менше 20 метрів.
1. М1 – підйом вільним лазанням - 3 учасника (перший з суддівською та нижньою командною,всі інші – з верхною командною страховкою) 2. М2, М3, М4 – демонстрация трьох способів підйома з тріщины ( самовилаз, нога-нога, полиспаст будь-якого виду) При всіх трьох способах верхня командна страховка обовязкова. Для демонстрації способів рятувальних робіт, можливо використовування будь-якої кількості ПС із пропонованих. 3. Далі команда переходить по суддівським перилам до М5, попередньо навісивши ВИКЛЮЧНО верхні страховки на М6, М7, М8. 4. М5 – спуск зі здоргуваням мотузок 5. М6,М7,М8 – підйом лазанням (обовязкове використання не менше 2 маршрутів) 6. повторне проходження М5 7. М9 – підйом (перший з суддівською та нижньою командною,всі інші – з верхною командною страховкою) 8. М10 – Спуск лазанням скальним ребром. Фалова судівська страховка. 9. М11 – навісна переправа з самонаведенням (перший – по судівській ) 10. М12 – спуск на финиш
Стримкість М1 – М8, М12 – 85 градусів, М10 – 40 градусов. На дистанции будє становлено ПКЧ1 –20 хв. проходження всіх учасників відповідно маршрутів М1-М4; ПКЧ2 повторне проходження всіх учасників М5 та загальний контрольний час , які будуть оголошені до старту першою команди. При перевищення КЧ команда финишрує за особливими умовами, результат визначається згідно п.2.9.4" Методические разъяснения по судейству соревнований по спортивному горному туризму" Можливе лідирування на всій дистанції. У всіх учасників, що працюють вище землі повинна бути командна страховка (самостраховка). Обладнання дистанції.. М1, М9, М10 – верхня судвська страховка. ПС 1 – ПС 8, ПС9, ПС10, ПС11 – накопичувальні судівські перила, робоча петля. ПС 9 – заглушка. ПС 10 – 2 грузові петли з заглушками, рабоча петля. М11 – Судейська навесна переправа для першого и в подальшому фаловой страховкой для інших участників. ПС5 – 2 заглушенних карабина та 2 вантажні петлі. ПС 11 обладнаний 2 заглушками, 2 вантажними петлями, робочою петлею. М1 и М9 – по 2 ППС Обмеження : обмеження по верху- робота на ПС9 тільки після другого спуску по М5 по низу - заборонений перехід між 1).М1 і М5 ; 2) Правіше М9. 3).перехід з маршруту на маршрут М6,М7,М8.
"Меридіан" 1. Савенко Віталій -93 ІІ р 2. Решетнік Анастасія - 94 ІІ р. 3. Плахтирь Анастасія - 96 ІІ р. 4. Буркевич Катерина - 97 ІІІ 5 Гречкін Володимир - 97 3 юн. 6 Таточенко Олександр - 98 2 юн.
Сообщение: 37
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация:
0
Отправлено: 17.11.10 18:04. Заголовок: Заявка на участь в ..
Заявка на участь в гірській техниці старша група
Оболтусята - 1 1. Білий Вячеслав 1992 ІІ 2. Братухін Сергій 1992 ІІ 3. Гончарук Христина 1996 ІІ 4. Лисунець Олександр 1994 І 5. Пінчук Вікторія 1996 ІІ 6. Шведененко Ігор 1992 ІІ
Оболтусята - 2 (до ПКВ -1) 1. Бойченко Олександр 1996 ІІІ 2. Зубрицкий Богдан 1996 ІІ юн 3. Копайгора Диана 1997 ІІІ 4. Осіпова Наталля 1996 ІІ юн 5. Пастушенко Руслан 1997 І юн 6. Цвятко Олексій 1995 ІІ
Сообщение: 39
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация:
0
Отправлено: 17.11.10 18:31. Заголовок: 1. Могут ли участник..
1. Могут ли участники на верхних ПС переносить вдоль склона разбухтованные веревки (к примеру, с М1 на М2). 2. Нужен ли участникам, движущимся по командной навесной, ус с/с на судейской переправе?. 3. Будет ли наказываться (и каким образом) участник, использующий на М1 перила?
1. Могут ли участники на верхних ПС переносить вдоль склона разбухтованные веревки (к примеру, с М1 на М2). 2. Нужен ли участникам, движущимся по командной навесной, ус с/с на судейской переправе?. 3. Будет ли наказываться (и каким образом) участник, использующий на М1 перила?
1. По горным правилам не могут. Благо у нас стенка не 40 метров. 2. Нужен. 3. Нарушение условий. Ну уж по углу залезете так.
Отправлено: 19.11.10 14:20. Заголовок: irixa пишет: А з ум..
irixa пишет:
цитата:
А з умовами вже визначились? Може в кінці дистанції ЗЧ?
В гірському туризмі немає поняття заданого часу, але фактично фініш по особливим умовам таким і є. Проміжного фінішу не має, але йти далі команду ніхто заставити не може, якщо команда пройшла якесь пкч, а далі не йде, то вона фінішувала на наступному пкч по особливим умовам.
Все даты в формате GMT
2 час. Хитов сегодня: 4
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет