On-line: гостей 0. Всего: 0 [подробнее..]
Добро пожаловать на наш сайт

АвторСообщение
администратор


Сообщение: 411
Зарегистрирован: 22.09.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 20.04.15 10:42. Заголовок: Командна смуга перешкод 2015


«Командна смуга перешкод» старшої та молодшої групи. Подача заявок до 11:00 7 травня 2015р. Місце проведення Урочище «Дубки» з кінцевої зупинки маршрутного таксі №13,31,32 буде маркування.
Показ дистанції об 10:00 11.05.2015р. Старт першої команди о 10:30. Опис дистанції є 4 варіанти проходження дистанції І,ІІ,ІІІ,ІVклас. Всі «потерпілі» стають «потерпілими» при початку роботи команди на етапі, перестають бути потерпілими після закінчення роботи команди на етапі.
Підведення підсумків. В командному заліку спочатку посідають команди що пройшли ІV-й клас, потім ІІІ-й клас, потім ІІ-й клас і І-й клас. Після них ідуть ті що не вклалися в КЧ. КЧ стає ЗЧ, вони посідають місця згідно заявленому класу(спочатку скорочення дистанції четвертого, потім третього, потім другого і потім першого класів).
Опис етапів:
І клас
1. Вузли: кожна команда в’яже всі вузли з переліку зі свого спорядження, діаметр будь-який
2. Паралелі: 20м. Обладнання: суддівські перила, КЛ на початку та вкінці етапу.
ПКЧ1- 10 хв
3. Траверс схилу с/н: 30м. Обладнання: КЛ та ПС, ПСС на початку та в кінці етапу,8 ППС
4. Колода: 10м. Обладнання: КЛ на початку та вкінці етапу, суддівські перила, колода.
ПКЧ2 - 25 хв
5. Жерді: Обладнання: 3 жердини, 6 прольотів.
ПКЧ3 30 хв.

ІІ клас
1. Вузли: кожна команда в’яже всі вузли з переліку зі свого спорядження з основних мотузок (крім схоплюючи вузлів та вузлів для зв’язування мотузок різного діаметру)
2. Паралелі: 20м. Обладнання: суддівські перила, КЛ на початку та вкінці етапу.
3. Траверс схилу різнопохилий з с/н (ділянки вниз, горизонтальний, вниз, вгору): 30м. Обладнання: КЛ та ПС, ПСС на початку та вкінці етапу, 3 ППС.
ПКЧ1 18хв.
4. Колода з с/н перил : 20м. Обладнання: ЗСК,КЛ та ПСС на початку та в кінці етапу, колода.
5. Підйом по вертикальних перилах: 6м. Перший учасник підіймається по суддівських перилах, всі інші по командних перилах. Для першого обов’язкова командна страховка. Обладнання: ПС, ПСС на початку та вкінці етапу, та 2 ЗСК вгор(спільні з круто похилою переправою).
ПКЧ2- 33хв.
6. Крутопохила переправа вниз: 20 м. Обладнання: суддівські перила, ПС,ПСС на початку та вкінці етапу, 2 ЗСК вгорі.
7. Спуск по спортивному з с/н: 31м. Обладнання: КЛ на початку та вкінці етапу, ЗСК на початку етапу.
ПКЧ3 43 хв.
ІІІ клас
1. Вузли: кожна команда в’яже всі вузли з переліку зі свого спорядження з основних мотузок (крім схоплюючи вузлів та вузлів для зв’язування мотузок різного діаметру)
2. Паралелі: 20м. Обладнання: суддівські перила, КЛ на початку та вкінці етапу.
3. Траверс схилу різнопохилий з с/н (ділянки вниз, горизонтальний, вниз, вгору): 30м. Обладнання: КЛ та ПС, ПСС на початку та вкінці етапу, 3 ППС.
4. Колода з с/н перил: 20м. Обладнання: ЗСК, КЛ та ПСС на початку та в кінці етапу, колода.
5. Підйом по вертикальних перилах: 6м. Перший учасник підіймається по суддівських перилах, всі інші по командних перилах. Для першого обов’язкова командна страховка. Обладнання: ПС, ПСС на початку та вкінці етапу, та 2 ЗСК вгорі.
6. Крутопохила переправа вниз: 20 м. Обладнання: суддівські перила, ПС, ПСС на початку та вкінці етапу, 2 ЗСК вгорі.
7. Спуск по спортивному з с/н: 31м. Обладнання: КЛ на початку та вкінці етапу, 2ЗСК на початку етапу.
8. Надання до лікарняної допомоги. Виготовлення нош . Транспортування потерпілого 100м.дві жердини видаються суддями(матеріали для виготовлення нош та надання першої мед. допомоги команді принести на місце етапу до старту).
9. Навісна переправа з с/н: 50 м. Перший учасник проходить вбрід в три такти. Обладнання: КЛ та ЗСК на початку та вкінці етапу.
ПКЧ1-ПКЧ3 аналогічно 2 класу,ПКЧ 4 58 хв. (після останнього етапу)
ІV клас
1. Вузли: кожна команда в’яже всі вузли з переліку зі свого спорядження з основних мотузок (крім схоплюючи вузлів та вузлів для зв’язування мотузок різного діаметру)
2. Паралелі: 20м. Обладнання: суддівські перила, КЛ на початку та вкінці етапу.
3. Траверс схилу різнопохилий з с/н (ділянки вниз, горизонтальний, вниз, вгору): 30м. Обладнання: КЛ та ПС, ПСС на початку та вкінці етапу, 3 ППС.
4. Колода з с/н перил: 20м. Обладнання: 2 ЗСК, КЛ та ПСС на початку та вкінці етапу, колода.
5. Підйом по вертикальних перилах: 6м. Перший учасник підіймається по суддівських перилах, всі інші по командних перилах. Для першого обовязкова командна страховка. Обладнання: ПС, ПСС на початку та вкінці етапу, та 2 ЗСК вгорі.
6. Крутопохила переправа вниз з с/н : 20 м. Обладнання: суддівські перила для першого, ПС, ПСС на початку та вкінці етапу, 2 ЗСК вгорі.
7. Спуск по спортивному з с/н: 31м. Обладнання: КЛ на початку та вкінці етапу, ЗСК на початку етапу.
8. Надання до лікарняної допомоги. Виготовлення нош . Транспортування потерпілого 100м.(матеріали для виготовлення нош та надання першої мед. допомоги команді принести на місце етапу до старту дві жердини та три поперечинивидаються суддями).
9. Навісна переправа з с/н та транспортуванням пасивного потерпілого: 50 м. Перший учасник проходить вбрід в три такти. Обладнання: КЛ та ЗСК на початку та вкінці етапу.
Для ІІІ класу ноші можна виготовляти з будь-яких підручних матеріалів(головне щоб не зламались та не впав потерпілий).
Для ІV класу ноші обов’язково в'язати по Кропфу та переправляти потепілого на цих ношах по навісній переправі (потерпілий обирається жеребкуванням на етапі медицина та закінчує бути потерпілим на фініші.
Фініш всіх класів відбувається в фінішному квадраті.
ПКЧ1-ПКЧ2 аналогічно 2 класу, ПКЧ3 - 48 хв.(після спуску) ПКЧ 4 - 68 хв. (після останнього етапу)


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
Ответов - 59 , стр: 1 2 3 All [только новые]





Сообщение: 229
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 24.04.15 07:38. Заголовок: Уважаемый начальник ..


Уважаемый начальник дистанции, нам вчера пообещали, что в ближайшие два дня вы ответите на наши вопросы. На вопросы Сергея Владимировича ответили полностью, мои пока в процессе. Очень надеюсь, что до конца этого дня я получу долгожданный ответ насчёт оборудования этапа траверс и этапа медицина. А то как то нехорошо получается: одной команде вы отвечаете на вопросы по оборудованию (всплывают какие-то опоры), а мои вопросы игнорируются. Надеюсь на ваше понимание.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 421
Зарегистрирован: 22.09.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 26.04.15 19:24. Заголовок: Нина пишет: всплыва..


Нина пишет:

 цитата:
всплывают какие-то опоры)


не буду цитировать остальные высказывания по поводу траверса- просто открою маленькую тайну, что ПС или ППС это опоры, они могут быть в виде петли, в виде дерева, в виде заглушенного карабина.
Возмущаться надо другим, что ответ Ильи противоречит Условиям, поскольку ППС это локальные опоры по определению
При такой конфигурации траверса конечно лучше исправить на ПС, по крайней мере два последних точно. При чем средний на котором заглушенный карабин, однозначно ПС.

Спасибо: 1 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 291
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 26.04.15 20:43. Заголовок: Если не трудно, расс..


Если не трудно, расставьте ПКВ по дистанциям!

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 422
Зарегистрирован: 22.09.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 27.04.15 11:36. Заголовок: Высота крепления пер..


Высота крепления переправы будет задан ЗАГЛУШКОЙ,, примерно 2 м, овраг глубже 1м, но есть посредине бугор, касание за который судится не будет....

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 423
Зарегистрирован: 22.09.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 27.04.15 11:39. Заголовок: Травмы пострадваших ..


Травмы пострадваших 3 кл- перелом обеих рук и травматический шок, на 4 классе - турист после солнечного удара упал со скалы, симптомы узнаете на этапе.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 424
Зарегистрирован: 22.09.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 27.04.15 12:39. Заголовок: trovlad пишет: При ..


trovlad пишет:

 цитата:
При такой конфигурации траверса конечно лучше исправить на ПС, по крайней мере два последних точно. При чем средний на котором заглушенный карабин, однозначно ПС.


Решение по траверсу, все промежуточные пункты-ПС(оборудовные грузовыми петлями, а средний заглушкой)

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 230
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 27.04.15 12:56. Заголовок: По условиям пострада..


По условиям пострадавший перестаёт быть пострадавшим после окончания работы команды на данном этапе. Имелось в виду после того, как пострадавшему окажут помощь и пронесут 100 м (тут же будет достаточно и 3 участников) или же пока все участники команды пробегут эти 100 м?


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 425
Зарегистрирован: 22.09.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 27.04.15 13:13. Заголовок: Нина пишет: По усло..


Нина пишет:

 цитата:
По условиям пострадавший перестаёт быть пострадавшим после окончания работы команды на данном этапе. Имелось в виду после того, как пострадавшему окажут помощь и пронесут 100 м (тут же будет достаточно и 3 участников) или же пока все участники команды пробегут эти 100 м?



Условия и Настановы отвечают на Ваш вопрос.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 426
Зарегистрирован: 22.09.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 27.04.15 13:15. Заголовок: Місця КЧ та його роз..


Місця КЧ та його розмір КЧ виділено червоним коліром в Умовам

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 231
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 27.04.15 14:29. Заголовок: какие длинны каждого..


какие длинны каждого участка траверса?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 429
Зарегистрирован: 22.09.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 27.04.15 14:44. Заголовок: Нина пишет: какие д..


Нина пишет:

 цитата:
какие длинны каждого участка траверса?


Илья обещал все длины уточнить в воскресенье.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 232
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 05.05.15 09:08. Заголовок: Очень хотелось бы по..


Очень хотелось бы получить ответ по поводу длин участков траверса. Всё таки жеребьёвка уже на носу.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 292
Зарегистрирован: 10.03.10
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 05.05.15 11:55. Заголовок: Присоединюсь к Нине ..


Присоединюсь к Нине Игоревне - помощь пострадавшему оказываем устно или нужны реальные действия?
Я правильно понял, на третьем классе носилки любого типа?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 9
Зарегистрирован: 22.04.15
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 05.05.15 21:05. Заголовок: Нина пишет: какие ..


Нина пишет:

 цитата:

какие длинны каждого участка траверса?


Траверс : 11 м вниз, 4 м горизонтально, 8 м вниз, 13 м вверх
(И общая длина получается 36 м)

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 10
Зарегистрирован: 22.04.15
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 05.05.15 21:08. Заголовок: trovlad пишет: 3. Т..


trovlad пишет:

 цитата:
3. Траверс схилу с/н: 30м. Обладнання: КЛ та ПС, ПСС на початку та в кінці етапу,8 ППС


Вместо 8 ППС у первого класса будет 7 ППС, и длина не 30 м, а 31 м

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 11
Зарегистрирован: 22.04.15
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 05.05.15 21:11. Заголовок: martynov_serg пишет:..


martynov_serg пишет:

 цитата:
Присоединюсь к Нине Игоревне - помощь пострадавшему оказываем устно или нужны реальные действия?
Я правильно понял, на третьем классе носилки любого типа?


Нужны реальные действия и носилки любого типа( главное чтобы не сломались)

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 274
Зарегистрирован: 19.01.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 06.05.15 02:49. Заголовок: Яка стрімкість спуск..


Яка стрімкість спуску по схилу?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 235
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: -1
ссылка на сообщение  Отправлено: 06.05.15 07:36. Заголовок: Поскольку длины неко..


Поскольку длины некоторых этапов изменились, не могли бы вы уточнить длину этапа навесная 3 класса. Она остаётся как указано в условиях ровно 50 м?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 430
Зарегистрирован: 22.09.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 06.05.15 08:24. Заголовок: В связи с изменением..


В связи с изменением длин чуть увеличено КВ на всех классах, навесная короче не станет, по словам Ильи других деревьев там нет

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 12
Зарегистрирован: 22.04.15
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 06.05.15 19:19. Заголовок: oleg01121972 пишет: ..


oleg01121972 пишет:

 цитата:

Яка стрімкість спуску по схилу?

до 50 градусов.


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
Ответов - 59 , стр: 1 2 3 All [только новые]
Ответ:
1 2 3 4 5 6 7 8 9
большой шрифт малый шрифт надстрочный подстрочный заголовок большой заголовок видео с youtube.com картинка из интернета картинка с компьютера ссылка файл с компьютера русская клавиатура транслитератор  цитата  кавычки моноширинный шрифт моноширинный шрифт горизонтальная линия отступ точка LI бегущая строка оффтопик свернутый текст

показывать это сообщение только модераторам
не делать ссылки активными
Имя, пароль:      зарегистрироваться    
Тему читают:
- участник сейчас на форуме
- участник вне форума
Все даты в формате GMT  2 час. Хитов сегодня: 2
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет