On-line: гостей 0. Всего: 0 [подробнее..]
Добро пожаловать на наш сайт

АвторСообщение



Сообщение: 223
Настроение: +
Зарегистрирован: 06.10.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 17.05.21 15:47. Заголовок: командна смуга - 2021


Умови дистанції командна смуга перешкод
(за посиланням click herehttps://cutt.ly/KbBrOOi - умови зі схемами)

Змагання проводяться 30.05.2021 року в лісовому масиві “Балабанівський ліс”, старт перших команд - планується о 10:00 годині. Жеребкування 27.05.2021 об 11:00 год. З 18.05.2021 - тренування на місці змагань (кар’єр, колишня “труба” або “ручей”, відома ще як “місце Альтусів”) - ЗАБОРОНЕНО! Кожна команда (крім заявлених на 1 клас складності) - надає одного суддю, який допомагатиме в облаштуванні дистанції та суддівстві (прізвище судді зазначити в заявці). Жеребкування відбувається по групах, - в першій групі команди, які посідають місця в загальному заліку Першості з 1 по 4.
Змагання відбуваються в двох групах (А, Б). Групу, в якій планує виступати команда необхідно зазначити в заявці до початку жеребкування (клас дистанції заявляти НЕ потрібно). Команди групи А змагаються на дистанціях ІІ - IV класів. Команди групи Б - на дистанції І класу складності.
Підведення підсумків: Вищі місця посідають команди, які пройшли більш високий клас. Серед команд, які пройшли однаковий клас місця розподіляються згідно результату. При рівності - вище місце посідає команда, що має менше технічних штрафів, а при рівності і цього показника - перевагу має команда, яка пройшла дистанцію з вищою бальною оцінкою. Команди, які заявились в групу А і не набрали дистанцію ІІ класу складності - посідають місця після команд групи Б, що фінішували.
Попередні умови дистанції групи Б:
Лінійна дистанція І класу складності. Кількість етапів - 5 + 1 спецзавдання, з них етапи найвищої складності - 1А, протяжність дистанції до 300 м
спуск по схилу (1А), 12 м - по суддівських перилах: на початку етапу - підвідні перила самостраховки, в кінці етапу - контрольна лінія;
підйом по схилу (1А), 20 м - по суддівських перилах: початок та кінець етапу - безпечна зона (контрольні лінії);
навісна переправа (1А), до 12 м - по суддівських перилах, команда організовує транспортну мотузку для подолання етапу, початок та кінець етапу - безпечна зона (контрольні лінії);
переправа по вірьовці з перилами (1А), до 14 м - по суддівських перилах, початок та кінець етапу - безпечна зона (контрольні лінії), учасники організовують транспортну мотузку для проходження етапу, вихідна ділянка суміщена з цільовою ділянкою навісної переправи;
рух по купинах (1А): імітація проходження заболоченої ділянки;
спецзавдання в’язання вузлів (1А): учасник може зав'язати лише ОДИН вузол, по ситуаціях, обладнання суддівське:
№ 1: є дві мотузки, які необхідно з’єднати без карабінів;
№ 2: на перильній мотузці є пошкоджена ділянка - необхідно її виключити, щоб можна було працювати з мотузкою далі;
№ 3: необхідно закріпити перила для спуску без карабінів;
Попередні умови дистанції групи А:
Дистанція складається з трьох послідовних блоків (результат команди - сума часів проходження блоків + штрафні бали). Від першого до останнього блоку заміна спорядження - заборонена, залишене спорядження перед проходженням блоку - штраф згідно Регламенту (таке спорядження повертається після фінішу команди на відповідному блоці). Заданий час роботи команди на кожному блоці - 25 хв., час для переходу між блоками і підготовки спорядження жорстко регламентований - 5 хв. (включається відразу після фінішу на блоці, коли всі учасники знаходяться на землі). Між блоками можливі відсідки, під час яких працювати зі спорядженням заборонено.
На кожному блоці команда обирає для себе місце старту та фінішу, набір етапів із заданого переліку, їх послідовність та кількість в залежності від можливостей учасників. Учасники команди долають етапи блоку в заданому напрямі послідовно (не можна розділятися та рухатись на зустріч один одному) - лідирування дозволено. Розпочавши рух на етапі (будь-який учасник) - команда має подолати цей етап в повному складі до закінчення ЗЧ. Пропускати блоки не можна (має бути пройдений принаймні один етап АБО виконане спецзавдання). Проходити перешкоду (між тими самими ПС) в зворотному напрямі можна лише після того, як команда повністю звільнила відвідні ПС на ділянці. Повторювати повністю ідентичні етапи на ОДНОМУ блоці - заборонено (не буде зараховано в клас дистанції + штраф 10 балів “вимушене порушення умов” за кожного учасника). Зверніть увагу, що згідно вимог Технічного Регламенту - максимальна кількість технічних етапів, які може подолати команда на 4 класі - 12, а на 2-3 класі - 10. При перевищенні - зайві етапи не будуть зараховані в клас дистанції. Етап зараховується в клас дистанції в тому випадку, якщо його подолали не менше 2-х учасників (для етапів з транспортуванням потерпілого в коконі - якщо етап подолали 2 учасники і кокон знаходиться в транспортному положенні).
можливі етапи - БЛОК 1
пс2-пс3 (пс3-пс2): похила навісна переправа через яр (16,5 м), з пс2 до пс3 перший учасник піднімається лазінням з нижньою командною (без ППС) та верхньою суддівською страховкою, з пс3 до пс2 перший учасник спускається по командним вертикальним перилам з командною страховкою. Обладнання: пс2- контрольна лінія, вантажна петля, ПКП - дерево (обмеження по висоті - не вище суддівської вантажної петлі), суддівська страховка для 1 учасника; пс3 - перила (або петля) самостраховки, три заглушених суддівських карабіна, ПКП - карабін.
пс1-пс3 (пс3-пс1): підйом лазінням, спуск по вертикальних перилах (6 м), з пс1 до пс3 перший учасник піднімається лазінням з нижньою командною (2 ППС) та верхньою суддівською страховкою. Обладнання: пс1- вантажна петля, суддівська страховка для 1 учасника.
пс3-пс4 (пс4-пс3): переправа по вірьовці з перилами (8 м), перший учасник переправляється по суддівських верхніх перилах як по навісній переправі з транспортною мотузкою, команда організовує нижні перила. ПКП - дерева.
пс4-пс5 (пс5-пс4): спуск по вертикальних перилах з нарощуванням, підйом по вертикальних перилах, підйом потерпілого способом “груди-нога” (або “нога-нога”). Обладнання: пс4 - перила (або петля) самостраховки, вантажна петля, заглушений карабін, суддівські перила для спуску (до 3 м) на кінці яких - заглушений карабін для організації другої ділянки спуску; пс5 - вантажна петля, суддівські перила вертикального підйому для 1 учасника + суддівська страховка.
спецзавдання “В’язання вузлів”: можна проходити лише останнім етапом блоку! команда в’яже 16 вузлів зі свого спорядження з основних мотузок будь-якої довжини, вузол для зав’язування іншого вузла використовувати не можна, в’язати вузли навколо учасників (кінцівок і т. п.) - не можна, вузли для зв’язування мотузок різного діаметру в’язати на провідниках - не можна, після фінішу - всі вузли мають лишится для перевірки суддями (час на перехід команди - 5 хв. буде включено лише після перевірки вузлів, тому в цей час команда зі спорядженням не працює!).
Додатково в клас дистанції команда на цьому блоці отримує бали за перепад висоти в залежності від кількості здійснених підйомів в межах ЗЧ.
можливі етапи - БЛОК 2
пс6-пс7 (пс7-пс6): переправа по вірьовці з перилами, навісна переправа (без потерпілих, з переправою потерпілого в коконі, з переправою активного потерпілого, з переправою двох потерпілих (1 в коконі і 1 активний)) - 15 м, всі потерпілі - учасники команди, для зарахування в клас дистанції балів за спецзавдання “Виготовлення кокону” - команда повинна зав'язати кокон безпосередньо на етапі з розправленої мотузки (використання заготовок не дозволяється) у спеціально відведеній зоні. Активний потерпілий стає потерпілим по прищолкуванню будь-якого свого карабіну до перил переправи і перестає бути потерпілим - по вістібанню всіх його карабінів з перил переправи. Пасивний потерпілий стає потерпілим після того, як лягає на петлі кокона і перестає бути потерпілим після відстібання всіх карабінів від перил переправи. Обладнання: пс6 - контрольна лінія (лінія намокання), вантажна петля, зона для в’язання кокона (якщо виконується спецзавдання), ПКП - дерево; пс7 - небезпечна ділянка, обладнана перилами самостраховки, ПКП дерево (обмеження кріплення командних перил по висоті - не вище суддівських перил самостраховки), вантажна петля, лінія намокання, контрольна лінія. В усіх варіантах перший учасник команди переходить на командній страховці. Перехід пс7-пс8, пс6-пс9 - безпечна ділянка.
пс8-пс9 (пс9-пс8): навісна переправа, навісна переправа з нарощуванням - 22 м, Обладнання: пс8 - товста опора (окружність 2,2 м), вантажна петля, контрольна лінія (лінія намокання) - суддівскі перила спуску (підйому), на кінці яких - заглушка для організації другої частини переправи; пс9 - контрольна лінія (лінія намокання), вантажна петля, суддівскі перила спуску (підйому), на кінці яких - заглушка для організації другої частини переправи. При проходженні етапу навісна переправа (22 м) - перший учасник долає яр на командній страховці. При проходженні варіанту навісна переправа з нарощуванням - перший учасник долає яр по суддівських перилах з самостраховкою (спуск+підйом) - дно яру - небезпечна зона.
Зверніть увагу, що всі варіанти навісних переправ (крім навісної з нарощуванням) - вважаються повністю ідентичними!

можливі етапи - БЛОК 3
пс10-пс11: підйом по схилу, підйом потерпілого (учасник команди) в коконі (15 м), стрімкість схилу - менше 50 градусів, на ділянці перешкоди - 3 ППС, Обладнання: пс 10 - контрольна лінія, вантажна петля, зона для зав’язування кокону (якщо виконується спецзавдання), пс-11 - небезпечна зона - перила самостраховки, опора для кріплення перил - дерево.
для зарахування в клас дистанції балів за спецзавдання “Виготовлення кокону” - команда повинна зав'язати кокон безпосередньо на етапі з розправленої мотузки (використання заготовок не дозволяється) у спеціально відведеній зоні. Потерпілий стає потерпілим після того, як лягає на петлі кокона і перестає бути потерпілим після постановки на самостраховку в кінці підйому.
пс12-пс13: спуск по схилу (15 м), Обладнання: пс12 - небезпечна зона - перила самостраховки, опора для кріплення перил - дерево (не вище суддівських перил самостраховки).
пс14-пс15-пс16 (пс16-пс15-пс14): траверс схилу різнопохилий (горизонтальна ділянка + похила (вниз або вгору)), загальна довжина - до 33 м (горизонтальна ділянка - 14,5 м, 2 ППС), похила ділянка - 18 м (без ППС, якщо вгору - можна використовувати жумари), пс15 розділяє горизонтальну і похилу ділянки траверсу, обладнаний - опора дерево + заглушений одинарний карабін.
Зверніть увагу, що перехід між верхніми ПС (пс11-пс12-пс16) - небезпечна зона і варіантів обходу не передбачено!

таблиця для розрахунку класу складності за посиланням: click herehttps://cutt.ly/YbBrQWg - В таблиці все рахується автоматично - достатньо лише поставити “птичку” в стовпчику D (“відмітка проходж.”) навпроти запланованого етапу (в нижній табличці - одразу буде пораховано складність і кількість етапів та загальні бали дистанції, ще нижче - на чорному тлі - знаходяться параметри різних класів згідно Регламенту - для порівняння).

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
Ответов - 66 , стр: 1 2 3 4 All [только новые]





Сообщение: 237
Настроение: +
Зарегистрирован: 06.10.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 21.05.21 16:05. Заголовок: oleg01121972 пишет: ..


oleg01121972 пишет:

 цитата:
...ось при круто похилій вниз при логічному проходженні, Щоб набрати всі бали отримуємо 13 етап, який потім не буде рахуватися і 4 класу не буде...



Наразі можу лише поспівчувати і порекомендувати уважно читати і умови, і Регламент, і як будуть зараховані етапи в клас і як не будуть зараховані ... ПІСЛЯ змагань, якщо ще залишаться незрозумілі моменти - зможу викласти РІЗНІ (тобто більше 1) варіанти для ІІ класу і 4 класу, з якими у вас виникли проблеми...

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 238
Настроение: +
Зарегистрирован: 06.10.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 21.05.21 20:01. Заголовок: Спецзавдання вузли


Про всяк випадок - уточню по спецзавданню на блоці 1 - "в'язання вузлів" - згідно Умов "... КОМАНДА в'яже 16 вузлів..." Під словом команда - мається на увазі, що КОЖЕН з учасників зав'язує хоча б 1 вузол!

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 902
Зарегистрирован: 22.09.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 21.05.21 20:31. Заголовок: elena пишет: oleg01..


elena пишет:

 цитата:
oleg01121972 пишет:

 цитата:
взагалі, я тільки помітив зміни - виділені червоним на 1 блоці – вибирати лише 1 варіант ( працював до цього на первоначальній таблиці), що за


Ні таблиця, ні первоначальні умови роботи на блоках не змінювалися! Якщо працювали не так - значить неуважно читали умови!..доречі червоним на 1 блоці нічого не виділено!


Червоним там є, але її можна було не робити( як доречі і всю таблицю підрахунку), бо це пояснення для тих,хто взагалі не думає- бо набирати можна висоту раз, або два , або три - зрозуміло що варіант тут може бути тільки один.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 610
Зарегистрирован: 19.01.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 21.05.21 20:50. Заголовок: Дякую за ваші відпов..


Дякую за ваші відповіді – прояснили ситуацію. По розрахунку 2 класу точно знайшов помилку у свойому розумінні. Скиньте будь – ласка на Повний новий Регламент, де є всі розрахунки дистанцій. А то в Турье-МоЕ , я їх не помітив - а таблиця для розрахунку класу складності за посиланням: click herehttps://cutt.ly/YbBrQWg завела мене в оману, або я її не зрозумів…

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 239
Настроение: +
Зарегистрирован: 06.10.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 21.05.21 21:11. Заголовок: oleg01121972 пишет: ..


oleg01121972 пишет:

 цитата:
Скиньте будь – ласка на Повний новий Регламент, де є всі розрахунки дистанцій. А то в Турье-МоЕ , я їх не помітив



Дивіться додаток 1 - параметри дистанцій, додаток 2 - оцінка етапів...перед схемами поліспастів

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 903
Зарегистрирован: 22.09.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 21.05.21 21:21. Заголовок: oleg01121972 пишет: ..


oleg01121972 пишет:

 цитата:
Дякую за ваші відповіді – прояснили ситуацію. По розрахунку 2 класу точно знайшов помилку у свойому розумінні. Скиньте будь – ласка на Повний новий Регламент, де є всі розрахунки дистанцій. А то в Турье-МоЕ , я їх не помітив - а таблиця для розрахунку класу складності за посиланням: click herehttps://cutt.ly/YbBrQWg завела мене в оману, або я її не зрозумів…



На сайті риск лайф Регламент в повному обсязі ( краще дивитися в пдф, бо у вордовському варіанті є проблемки в деяких етапах). В принципі Олена Володимирівна зробила всю роботу по розрахунку за вас - достатньо поставити галочку в ті етапи які плануєте йти і очки з'являються автоматично( в інших ячейках НІЧОГО НЕ РОБІТЬ

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 611
Зарегистрирован: 19.01.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 22.05.21 05:41. Заголовок: Дякую, просто мене в..


Дякую, просто мене в оману завели цифри у підрахунку балів 91та 120 у таблиці. (раніше було Загальна сума балів за технічні етапи, п.1-19 п.2.1.7(не менше) та Загальна сума балів(не менше) і я набирав на 4 клас 91 бал за технічні етапи, а ось 120 балів не набирав за всякі інші параметри. Ось ми йшли все по максимуму, зате потренувались, деякі. А це межа від 91 до 120 балів всього була. А все це, що я не правильно зберіг і роздрукував новий Регламент..

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 100
Зарегистрирован: 20.11.17
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 22.05.21 15:30. Заголовок: Рух з вантажем дозво..


Рух з вантажем дозволено для того, хто на КС?
Чи дозволено волочіння між ПС 7 та ПС 8 на другому блоці ?
На ПСП на ПС 7 учасник має зайти за якусь лінію щоб можна було їх звільнити?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 240
Настроение: +
Зарегистрирован: 06.10.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 22.05.21 16:47. Заголовок: Валентина пишет: Чи..


Валентина пишет:

 цитата:
Чи дозволено волочіння між ПС 7 та ПС 8 на другому блоці ?



На всіх блоках волочіння дозволяється/забороняється згідно Регламенту, між лініями пс7 та пс8 відстань до 10 м

Валентина пишет:

 цитата:
На ПСП на ПС 7 учасник має зайти за якусь лінію щоб можна було їх звільнити?



Так, учасник має зайти за контрольну лінію,яка є в описі обладнання пс7

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 612
Зарегистрирован: 19.01.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 22.05.21 17:03. Заголовок: Ще раз, вибачаюсь за..


Ще раз, вибачаюсь за запитання по набору балів. Шкода скільки паперу витратив для роздрукування знову старого регламенту і часу начальника дистанції давати мені відповіді та читати безглузді питання інших учасників форуму. . Тепер питання по дистанції: Яка травма активного потерпілого, травма потерпілого на підйомі потерпілого способом “груди-нога” (або “нога-нога”), коврик команда транспортує на всіх етапах та блоках, чи переносить його тільки між блоками для роботи з потерпілим, а по інших етапах блоку його не транспортує, чи він буде суддівським?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 241
Настроение: +
Зарегистрирован: 06.10.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 22.05.21 18:43. Заголовок: Валентина пишет: Ру..


Валентина пишет:

 цитата:
Рух з вантажем дозволено для того, хто на КС?


Якщо пунктами 9.7.3-9.7.4 Регламенту напряму не заборонено, - рух з вантажем дозволений

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 242
Настроение: +
Зарегистрирован: 06.10.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 22.05.21 18:51. Заголовок: oleg01121972 пишет: ..


oleg01121972 пишет:

 цитата:
Яка травма активного потерпілого, травма потерпілого на підйомі потерпілого способом “груди-нога” (або “нога-нога”), коврик команда транспортує на всіх етапах та блоках, чи переносить його тільки між блоками



- потерпілий на підйомі груди-нога (нога-нога) - опік правої руки
- активний потерпілий - опіки кістей рук
- килимок для кокону - командний, не буде рахуватися (саме килимок або спальник) втратою спорядження на всіх блоках, при цьому судді за їх збереження не відповідають!

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 243
Настроение: +
Зарегистрирован: 06.10.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 22.05.21 19:04. Заголовок: Потерпілий на 1 блоці


На 1 блоці потерпілий стає потерпілим після початку руху між пс5 - пс4 і перестає бути потерпілим - після закінчення руху на цій ділянці

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 350
Зарегистрирован: 12.12.10
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 22.05.21 20:02. Заголовок: Яке обладнання ПС-14..


Яке обладнання ПС-14, ПС-13?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 244
Настроение: +
Зарегистрирован: 06.10.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 22.05.21 22:35. Заголовок: НикАндр пишет: Яке ..


НикАндр пишет:

 цитата:
Яке обладнання ПС-14, ПС-13?



Обладнані згідно схемі + контрольні лінії

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 613
Зарегистрирован: 19.01.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 23.05.21 09:31. Заголовок: Який порядок старту ..


Який порядок старту буде на одній групі старших і молодших команд?

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 904
Зарегистрирован: 22.09.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 23.05.21 10:40. Заголовок: на 1 класі - спочатк..


на 1 класі - спочатку молодші, а потім старші. На складній - перша четівірка старших, потім потім четвірка молодших ( якщо вони йдуть в цю групу). потім інші старші.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 245
Настроение: +
Зарегистрирован: 06.10.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 25.05.21 15:58. Заголовок: Вузли на1 класі


В телефонному режимі надійшло запитання щодо проходження етапу вузли на ПЕРШОМУ класі складності:

- після проходження етапу купини - будь-які три учасники команди мають зав'язати по 1 вузлу згідно оголошених ситуацій з суддівських мотузок (неробочі кінці цих мотузок (або петель) будуть зафіксовані)

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 351
Зарегистрирован: 12.12.10
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 26.05.21 19:10. Заголовок: Заявка команди «Ед..


Заявка команди «Едельвейс» МОЦНПВТК УМ для участі у відкритій Першості МОЦНПВТК УМ з виду « Командна смуга перешкод», група «А», старша команда:
1.Марченко Андрій, 2001, КМСУ.
2.Беспояско Вікторія, 2005, ІІ р-д.
3.Бабенко Анна, 2003, І р-д.
4.Никитюк Анна, 2005, І р-д.
5.Щербатюк Ксенія, 2005, ІІ р-д.
6.Дубіненко Альона 2001, ІІ р-д.

Заявка команди «Едельвейс» Галицинівського ЦПР для участі у відкритій Першості МОЦНПВТК УМ з виду «Командна смуга перешкод», група «Б», молодша команда:
1.Клімов Данило, 2008, 1 юн.,
2.Мерло Дар’я, 2008, 1 юн.,
3.Сагатдінова Марина, 2009, 1 юн.,
4.Клімова Анна, 2010, 1 юн.,
5.Корольова Анастасія, 2010, 1 юн.,
6.Толстяк Віра, 2010, 3 юн.

Судді від команди: Ревва В.О., Романовська І.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 382
Зарегистрирован: 23.12.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 26.05.21 20:03. Заголовок: Заявка команди Альту..


Заявка команди Альтус 1 мл: група Б
1.Ісаханян Артем 2008.
2.Ковіна Катерина 2010.
3.Махревич Роман 2007.
4.Прохват Дар'я 2010.
5.Солоніна Ксенія 2009.
6.Пацюк Верніка 2009.
суддя: Миропольцев О.М.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
Ответов - 66 , стр: 1 2 3 4 All [только новые]
Ответ:
1 2 3 4 5 6 7 8 9
большой шрифт малый шрифт надстрочный подстрочный заголовок большой заголовок видео с youtube.com картинка из интернета картинка с компьютера ссылка файл с компьютера русская клавиатура транслитератор  цитата  кавычки моноширинный шрифт моноширинный шрифт горизонтальная линия отступ точка LI бегущая строка оффтопик свернутый текст

показывать это сообщение только модераторам
не делать ссылки активными
Имя, пароль:      зарегистрироваться    
Тему читают:
- участник сейчас на форуме
- участник вне форума
Все даты в формате GMT  2 час. Хитов сегодня: 6
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет