Отправлено: 21.11.18 11:02. Заголовок: смуга перешкод зв'язки старші
24 грудня 2018 року. ЗОШ № 42. Жеребкування 20 грудня в 11.00. У заявці від кожної команди повинен бути вказаний дорослий суддя. Показ дистанції о 9.00. Старт першої команди о 9.30. Вхід в зал тільки у змінному взутті. Зв`язки, які складаються з двох учасників молодшого віку та зв`язки дорослих сплачують стартовий внесок в розмірі 40 гривень. Звязки дорослих звільняються від оплати стартового внеску за умови участі у суддівстві. Із вдячністю буде сприйнятий благодійний внесок на розвиток залу у розмірі 5 гривень зі зв`язки Загальні положення. Команда розподіляється на три зв’язки по два учасника, чи дві звязки по три участники, які стартують одночасно з вихідних ділянок обраного блоку або етапу. Склад зв'язок під час дистанції не змінюється. Кожна зв’язка може обрати для проходження блоки або етапи, що мають різну складність, виражену в балах. Один і той же етап (будь-яким варіантом, якщо він є) зв’язка може пройти лише один раз. На етапах які мають спільні ПС( якщо такі можливі ), може одночасно працювати не більше двох зв'язок одночасно. На етапах, які розташовані один над одним, учасник не може працювати під іншим учасником. Залишати спорядження можна лише на: ПС на ВД та ЦД будь-якого блоку. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, спорядження, яке не закріплене, вважаєтся втраченим! Позитивні бали за проходження блоку зв’язка отримує лише у випадку руху на другому етапі хоча б одним учасником. У випадку проходження одного етапу, позитивні бали отримує після початку руху на етапі другим учасником. Початок роботи на першому етапі блоку є підставою для зарахування штрафних балів за етап. Результат зв’язки може бути від’ємним. Транспортування вантажу - згідно Регламенту. Виконання системи «самоскиду» є обов’язковим. При втраті більше трьох основних мотузок зв’язка припиняє роботу на дистанції за технічну не підготовленість. Неповні команди будуть об’єднуватися примусово. Заданий час роботи на дистанції – 25хв. ( можлива коректировка в обидва боки)По закінченню ЗЧ штрафується лише те спорядження, яке залишається на ДП етапів, де працюють учасники, або працювали. Підведення підсумків. Результат зв’язки – сума набраних балів мінус штрафні бали. Вищі місця посідають зв’язки, які набрали більшу суму балів. У випадку однакового результату, вище місце у зв’язки, яка має менше штрафних балів. Якщо і цей показник однаковий – за меншим часом роботи на дистанції. Результат команди – сума набраних зв’язками балів. Вищі місця посідають команди з більшою сумою балів. При рівності балів вище місце отримує команда, що має більш високий результат зв’язки.
Блоки: 1. Крутопохила переправа вгору - спуск вертикальними перилами. 12 – 6 м. 80 б. Обладнання: ВД – ПС, КЛ; ДП підйому – СП, СС для першого учасника; між підетапами – ПСП, 2 ЗСК; ЦД – ПС. 2. А. Підйом лазінням - спуск вертикальними перилами. 6 - 6 м. 60 б. Лазіння нескладне. Б. Підйом лазінням – підйом потерпілого – спуск по вертикальних перилах. 6 – 6 м. 120 б. В. Підйом лазінням – спуск потерпілого з самовипуском. 100 б Варіанти Б, В – лазіння є сумісним та вважається складним. Обладнання: ВД – ПС , ДП – 2 ППС (суддівські карабіни), обмежувальні лінії, СС для першого учасника; між під етапами – ЗСК, ПКП – карабін; ЦД – ПС. Підйом потерпілого будь-яким способом поліспасту. Травма у потерпілого опік обох рук. Потерпілий стає потерпілим на початку руху на ділянці перешкоди. 3. Підйом лазінням - навісна переправа - траверс схилу. 150 б. 6 – 22 м. Обладнання: ВД - ПС, ДП - 2 ППС, СС для першого учасника; між під етапами – 2 ЗСК; ДП – суддівські перила; ЦД навісної переправи – ПСС; ВД траверсу ПСС, ДП – суддівські перила ( 2 горизонтальні ділянки, похила ділянка вниз, ЦД - КЛ. Кріплення перил на проміжних гаках нежорстке. Зверніть увагу, що лазіння на 2 блоці ( Б, В) та лазіння на блоці 3 є сумісним. 4. Траверс схилу - крутопохила переправа вниз с/н 100 б. 16 м. Обладнання: ВД - КЛ; ДП - суддівські перила, вертикальна ділянка вгору, 2 горизонтальні ділянки; між під етапами - ЗСК, ПКП - карабін; ДП круто похилої – перший учасник спускається дюльфером до закінчення вертикальної ділянки, далі на командній страховці продовжує рух до КЛ.ЦД – ПС, ЗСК, КЛ. 5. А. Підйом по вертикальних перилах з перестібуванням – спуск по вертикальних перилах. 90 б. 6 – 6 м. Б. Підйом по вертикальних перилах з перестібуванням - спуск потерпілого- спуск по вертикальних перилах. 120 б. Травма у потерпілого – опік обох рук. Потерпілий стає потерпілим на початку руху на ділянці перешкоди. Обладнання: ВД - ПС, СС для першого учасника; ДП – суддівські перила,з вузлом посередині, який є ЛО; між під етапами – ЗСК, ПКП - карабін; ЦД –ПС. Верхній ПС в безопорному просторі. 6. А. ШТО - спуск по вертикальних перилах. 120 б. 6 – 6 м. Б. ШТО – підйом потерпілого – спуск потерпілого – спуск по вертикальних перилах. 200 б.
Обладнання: ВД - ВО, СС для першого учасника; ДП - 6 ППС(суддівські карабіни); між підетапами - ЗСК,ПКП - карабін; ЦД - ПС.
В. ШТО – траверс – спуск по вертикальних перилах 140 б. 6 – 8 – 6 м. Обладнання : ВД –ПС, СС для першого учасника; ДП – 6 ППС( суддівські карабіни); між під етапами ПС; ДП траверсу суддівські перила; між під етапами 2 ЗСК; ЦД – ПС. Травма у потерпілого - опік обох рук. Потерпілий стає потерпілим на початку руху на ділянці перешкоди. Обов’язкова зміна потерпілого. 7. Контест. 130 б .Довжина етапу – 48 м. Обладнання: ВО, СП, СС. Кожен учасник повинен пройти не менше 12 м. Підлога під час руху - за обмеженням, за винятком моменту зміни учасників. Учасники самі видають контестну мотузку. Після закінчення відмітки 48 метрів учасник що страхує, спускає другого участника вниз. Етап зараховується, якщо пройдено всі 48 метрів. Етапи: 8. ШТО. 70 б. 12 м. ВД – ВО; ДП – 4 ППС( суддівські карабіни) ЦД – ВО.
9. Колода 60 б. 6 м. ВД – ВО, ЗСК, КЛ; ДП – колода; ЦД – ВО, КЛ.
10.Навісна переправа. 40 б. 12 м. Обладнання: ВД - ПСС, КЛ; ДП – суддівські перила; ЦД - ПСС, КЛ. 11.Горизонтальний маятник. 50 б. 12 м. Обладнання: ВД -ПС,КЛ, ЗСК; ДП – суддівські перильна мотузка для ніг; ЦД - ПСС, КЛ. 12. Вузли. За кожен зав’язаний вузол, учасники отримують 2 бали. Повторювання вузла у однієї зв’язки не дозволяється. Якщо учасник з в’язки зав’язав вузол з штрафом, перев’язувати іншому учаснику не можна. Зав’язаний вузол можна здавати судді на ВД або ЦД етапу чи блоку, або у відведеному для цього місці.
Отправлено: 30.11.18 19:40. Заголовок: Зверніть увагу на сх..
Зверніть увагу на схему - ШТО вверх !!! Обмеження полиця, а саме металеві поручні чорного кольору. Щодо ЗНАЧНИХ змін в розташуванні блоку: Змінена довжина крутопохилої та місце кріплення переправи. Довжина крутопохилої - 12 м. Нову схему блоків буде опубліковано в Фейсбуці.
Отправлено: 04.12.18 16:51. Заголовок: 1. На всіх блоках (е..
1. На всіх блоках (етапах) з перепадом висоти, де в обладнанні не вказано внизу КЛ - там всюди безпечна зона? 2. Блок 6 - чи потрібно першому учаснику, рухаючись по ШТО, пропускати КС через всі 6 ППС, чи лише через деякі?
Невже хтось задав це питання. Чому я попередньо і відповіла, що читайте Умови, щоб хтось звернув увагу!!!! Так, те спорядження яке було залишене на ВД / ЦД блоку чи етапу однією зв'язкою, можуть користуватися інші участники. Якщо залишене на ВД тоді для тих хто ще не пройшов, якщо ЦД тоді для тих хто пройшов. Це стосується також зв'язки, яка залишала спорядження.
Отправлено: 10.12.18 13:23. Заголовок: MariKol пишет: На м..
MariKol пишет:
цитата:
На мою думку, необхідно умови писати так, щоб меньше було питань
Слушна думка, хотілось би щоб коженначальник дистанції про памятав , коли пише Умови - а то на стандартній дистанції особистої смуги перешкод питання зайняли більше трьох сторінок.
Отправлено: 10.12.18 15:42. Заголовок: Ми всі вчимося на св..
Ми всі вчимося на своїх або чужих помилках, мабуть ідеальних умов не існує. Завжди є ті хто щось не дочитав, не зрозумів або "новачки". Якщо переходити на особистості, то начальник дистанції з особистої техніки СПЕЦІАЛЬНО не писав так умови, щоб потрібно було задавати питання.
Все даты в формате GMT
2 час. Хитов сегодня: 2
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет