On-line: гостей 0. Всего: 0 [подробнее..]
Добро пожаловать на наш сайт

АвторСообщение
администратор


Сообщение: 153
Зарегистрирован: 15.12.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 14.04.11 12:40. Заголовок: крос-похід 20111


Дистанція проходиться за системою «жорсткого ралі»

Дистанція ІV класу:
Орієнтовна довжина етапів – до 30 м
1. Орієнтування в заданому напрямку
2. Визначення азимуту
3. Навісна переправа через яр.
4. Крутопохила навісна переправа вниз. Перший учасник переправляється по суддівським перилам, котрі для останніх учасників становляться суддівською перильною страховкою.
5. Підйом по скелі середньої складності.
6. Спуск потерпілого з супроводжуючим.
7. Підйом по схилу.
8. В’язання вузлів. Кожний учасник в’яже по два вузли, що витягнути по жеребу. Заданий час на етапі – 1 хвл
Пари вузлів:
1. Брамшкотовый -УИАА
2. Австрійський схоплюючий- срединний
3. Грепвайн -провідник вісімка
4. Зустрічна вісімка- стремено
5. Подвійний провідник- булінь
6. Штик- схоплюючий
9. Переправа по мотузці з перилами. Перший учасник переходить по нижнім суддівським перилам, як по навесной переправі. Команда наводить верхню перильну мотузку.

Дистанція ІІІ класу:
Орієнтовна довжина етапів – до 30 м
1. Орієнтування в заданому напрямку
2. Визначення азимуту
3. Навісна переправа через яр. Перший учасник переправляється по суддівським перилам, які для наступних учасників виконують роль суддівський перильної страховки.
4. Підйом по скелі середньої складності.
5. Спуск вертикальними перилами.
6. Підйом по схилу.
7. В’язання вузлів. Кожний учасник в’яже по два вузли, що витягнути по жеребу. Заданий час на етапі – 1 хвл
Пари вузлів див. дист. ІV класу
8. Переправа по мотузці з перилами. Перший учасник переходить по подвійним верхнім суддівським перилам, як по навесной переправі. Команда наводить нижню перильну мотузку.

Підведення підсумків згідно Правил.
Уточнення умов дистанції – на змаганнях.


Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
Ответов - 22 , стр: 1 2 All [только новые]





Сообщение: 25
Настроение: +
Зарегистрирован: 06.10.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 18.04.11 07:37. Заголовок: перечень этапов это ..


перечень этапов это конечно хорошо, но для выбора класса дистанции необходимо еще знать КЧ этапов
nikturcentr пишет:

 цитата:
Підведення підсумків згідно Правил.


В Правилах не описаны варианты подведения итогов, когда команды выступают на разных классах и кроме того в Правилах описан не один вариант - просьба уточнить более подробно подведение итогов

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 155
Зарегистрирован: 15.12.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 18.04.11 08:21. Заголовок: elena пишет: В Прав..


elena пишет:

 цитата:
В Правилах не описаны варианты подведения итогов, когда команды выступают на разных классах и кроме того в Правилах описан не один вариант - просьба уточнить более подробно подведение итогов


На цих змаганнях не має вибору дистанцій у команд, дистанція 4 класу для старшої групи , дистанція 3 класу для молодшої групи.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Не зарегистрирован
Зарегистрирован: 01.01.70
ссылка на сообщение  Отправлено: 18.04.11 18:51. Заголовок: -А можна на цьому фо..


-А можна на цьому форумі попередньо заявитись? Це буде вважатись як попередня заявка?
-Як добиратись з Первомайська до Іванівки? Чи немає у вас розкладу автобусів чи маршруток(і хоча б приблизну ціну)?
- Етап-навісна в мол., крутопохила та десантна в ст.- натяжка однієї чи двох мотузок?

Спасибо: 0 
Цитата Ответить



Сообщение: 26
Настроение: +
Зарегистрирован: 06.10.09
Откуда: Украина, Николаев
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 18.04.11 20:21. Заголовок: nikturcentr пишет: ..


nikturcentr пишет:

 цитата:
На цих змаганнях не має вибору дистанцій у команд, дистанція 4 класу для старшої групи , дистанція 3 класу для молодшої групи


спасибо, НО вопрос про КЧ на этапах остается в силе - все-равно надо подбирать тактику прохождения

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
администратор


Сообщение: 156
Зарегистрирован: 15.12.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 19.04.11 09:17. Заголовок: Nata пишет: А можна..


Nata пишет:

 цитата:
А можна на цьому форумі попередньо заявитись?


Можна
Nata пишет:

 цитата:
Як добиратись з Первомайська до Іванівки? Чи немає у вас розкладу автобусів чи маршруток(і хоча б приблизну ціну)?


Добиратись треба до мосту через Буг, рейсовим транспортом з Первомайську це дуже складно( тільки автобусами йдуть по трасі Полтава -Кишенів) Телефон маршрутки яку можна замовити в Первомайську 0979060815 Леонід
Nata пишет:

 цитата:
Етап-навісна в мол., крутопохила та десантна в ст.- натяжка однієї чи двох мотузок?

В старшій групі -однозначно дві, в молодшій почекаємо відповіді начальника дистанції

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Не зарегистрирован
Зарегистрирован: 01.01.70
ссылка на сообщение  Отправлено: 19.04.11 16:54. Заголовок: Дякую. Тоді заявочка..


Дякую. Тоді заявочка - Кам’янець-Подільський - 1 команда в молодшу групу та 1 в старшу.

Спасибо: 0 
Цитата Ответить



Сообщение: 13
Зарегистрирован: 24.03.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 19.04.11 20:13. Заголовок: elena пишет: В Прав..


elena пишет:

 цитата:
В Правилах не описаны варианты подведения итогов, когда команды выступают на разных классах и кроме того в Правилах описан не один вариант - просьба уточнить более подробно подведение итогов


Вище місце займає команда,яка має менший технічний штраф,при їх рівності команди посідають одне місце.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 14
Зарегистрирован: 24.03.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 19.04.11 20:25. Заголовок: Nata пишет: - Етап-..


Nata пишет:

 цитата:
- Етап-навісна в мол., крутопохила та десантна в ст.- натяжка однієї чи двох мотузок?



Навісна в мол.-наводиться одинарна,є суддівський фал,
Переправа по вірьовці з перилами в мол.-наводиться одинарна нижня,є верхня суддівська.,
Навісна в стар.-наводиться подвійна,
Крутопохила в стар.-наводиться одинарна,є суддівський фал.,
Переправа по вірьовці з перилами стар.-наводиться верхня подвійна,є нижня суддівська.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 15
Зарегистрирован: 24.03.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 19.04.11 20:29. Заголовок: якщо я правильно зро..


якщо я правильно зрозумів,десантна-це Переправа по вірьовці з перилами.....

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 16
Зарегистрирован: 24.03.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 19.04.11 20:47. Заголовок: elena пишет: спасиб..


elena пишет:

 цитата:
спасибо, НО вопрос про КЧ на этапах остается в силе - все-равно надо подбирать тактику прохождения



будуть ЗЧ
4клас
навісна переправа 18хв
крутопохила вниз 18хв
підйом по скелі 18хв
спуск потерпілого з супроводжуючим 12хв
підйом по схилу 10хв
в"язання вузлів 1хв
переправа по вірьовці з перилами 18хв
визначення азимуту входитиме у час перебігу,етап без судді,необхідно визначити кут на вказаний об"єкт.
3 клас
навісна переправа 18хв
підйом по скелі 18хв
спуск по вертикальних перилах 12хв
підйом по схилу 15хв
в"язання вузлів 1хв
переправа по вірьовці з перилами 18хв
визначення азимуту входитиме у час перебігу,етап без судді,необхідно визначити кут на вказаний об"єкт.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 18
Зарегистрирован: 24.03.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 19.04.11 21:40. Заголовок: Дистанція проходитьс..


Дистанція проходиться за системою «жорсткого ралі»

Дистанція ІV класу:
Орієнтовна довжина етапів – до 30 м
1. Орієнтування в заданому напрямку
2. Визначення азимуту.
етап знаходиться на КП орієнтування,без судді,необхідно визначити кут на вказаний об"єкт
3. Навісна переправа через яр.
Опори і КЛ на початку та в кінці етапу.Перший на командній страховці.
4. Крутопохила навісна переправа вниз. Перший учасник переправляється по суддівським перилам, котрі для останніх учасників становляться суддівською перильною страховкою.
Зверху:2 ЗСК,ПСС,суддівський фал,локальна петля для страхуючого.
Знизу:КЛ,опора,дві локальні петлі.
5. Підйом по скелі середньої складності.
Знизу:дві локальні петлі,суддівська страховка для першого,
Зверху:ПСС,дві локальні петлі.
6. Спуск потерпілого з супроводжуючим.
Зверху:2 ЗСК,ПСС,Локальна петля,суддівська для "потерпілого".
Знизу:дві локальні петлі.
7. Підйом по схилу.
Опори і КЛ на початку та в кінці етапу,4 промарковані опори для організаціі ППС.
8. В’язання вузлів. Кожний учасник в’яже по два вузли, що витягнуті по жеребу(на карточці). Заданий час на етапі – 1 хв
Пари вузлів:
1. Брамшкотовый -УИАА
2. Австрійський схоплюючий- срединний
3. Грепвайн -провідник вісімка
4. Зустрічна вісімка- стремено
5. Подвійний провідник- булінь
6. Штик- схоплюючий
9. Переправа по мотузці з перилами. Перший учасник переходить по нижнім суддівським перилам, як по навесній переправі. Команда наводить верхню перильну мотузку.
Опори і КЛ на початку та в кінці,Нижня суддівська перильна.


Дистанція ІІІ класу:
Орієнтовна довжина етапів – до 30 м
1. Орієнтування в заданому напрямку.
2. Визначення азимуту.
етап знаходиться на КП орієнтування,без судді,необхідно визначити кут на вказаний об"єкт.
3. Навісна переправа через яр.
Опори і КЛ на початку та в кінці етапу.Перший з командною страховкою по суддівській переправі,яка для інших стає фалом.
4. Підйом по скелі середньої складності.
Знизу:дві локальні петлі,суддівська страховка для першого,
Зверху:ПСС,дві локальні петлі.
5. Спуск по вертикальних перилах.
Зверху:2 ЗСК,ПСС,Локальна петля,
Знизу:дві локальні петлі.
6. Підйом по схилу.
Опори і КЛ на початку та в кінці етапу,4 промарковані опори для організаціі ППС.
7. В’язання вузлів. Кожний учасник в’яже по два вузли, що витягнуті по жеребу(на карточці). Заданий час на етапі – 1 хв
Пари вузлів:
1. Брамшкотовый -УИАА
2. Австрійський схоплюючий- срединний
3. Грепвайн -провідник вісімка
4. Зустрічна вісімка- стремено
5. Подвійний провідник- булінь
6. Штик- схоплюючий
8. Переправа по мотузці з перилами. Перший учасник переходить по верхнім суддівським перилам, як по навесній переправі. Команда наводить нижню перильну мотузку.
Опори і КЛ на початку та в кінці,верхня суддівська перильна мотузка.

Уточнення умов дистанції,порядок проходження етпів– на змаганнях.

ПСС-пункт самостраховки,перила самостраховки
КЛ-контрольна лінія
ЗСК-заглушений суддівський карабін
ППС-проміжний пункт страховки

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Сообщение: 19
Зарегистрирован: 24.03.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 19.04.11 22:02. Заголовок: Увага на дистанції к..


Увага на дистанції крос-походу є етапи,на яких необхідно наводити командні ПСи,ПССи,таППСи.Етапи вибрані безпечні,у безпечних ділянках,з метою навчитись правильно організовувати страховку в реальних умовах.
вимоги до них:
Локальна петля-обведена навколо опори(обведена напівсхоплюючим навколо опори)петля з основної вірьовки,або з сертифікованої стропи.Зав"язана вузлом за призначенням з настанов,або закріплена карабіном.
Вантажна петля-обведена навколо опори(обведена напівсхоплюючим навколо опори)петля з подвійної основної вірьовки,або з подвійної сертифікованої стропи.Зав"язана подвійним(двома)вузлом(вузлами) за призначенням з настанов,або закріплена двома карабінами.
Петлі із "схоплюючих","репиків",вірьовки діаметром менше 10мм забороняються.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Не зарегистрирован
Зарегистрирован: 01.01.70
ссылка на сообщение  Отправлено: 20.04.11 19:07. Заголовок: А чому замість навіш..


А чому замість навішування петель не можна використовувати опори?

Спасибо: 0 
Цитата Ответить



Сообщение: 20
Зарегистрирован: 24.03.11
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 20.04.11 20:00. Заголовок: Nata пишет: А чому ..


Nata пишет:

 цитата:
А чому замість навішування петель не можна використовувати опори?



можна використовувати опри(напр.стати на самостраховку,закріпити кінець вірьовки і т.д),
на етапі "підйом по схилу" обов"язкове наведення петель на ППС.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Не зарегистрирован
Зарегистрирован: 01.01.70
ссылка на сообщение  Отправлено: 20.04.11 20:12. Заголовок: Дякую. Скажіть будь-..


Дякую. Скажіть будь-ласка заїзд на змагання 30-го?

Спасибо: 0 
Цитата Ответить
администратор


Сообщение: 159
Зарегистрирован: 15.12.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 21.04.11 07:26. Заголовок: Так до17.00..


Так до17.00

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Не зарегистрирован
Зарегистрирован: 01.01.70
ссылка на сообщение  Отправлено: 21.04.11 17:13. Заголовок: Ще таке питання-проп..


Ще таке питання-пропозиція. Чи неможливо зробити організовану доставку з Первомайська до місця змагань? Можливо компанувати по кілька команд, і замовити якогось пазіка, щоб всіх вже возив? Приймаючи до уваги, що рейсового як ви кажете, туди нічого не ходить, це було б дуже зручно і мабуть дешевше, чим кожен шукатиме собі щось самотужки.

Спасибо: 0 
Цитата Ответить
администратор


Сообщение: 162
Зарегистрирован: 15.12.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 22.04.11 07:34. Заголовок: Ідея може і добра, а..


Ідея може і добра, але від Миколаєва до Первомайська 200км, тому проблему я можу вирішити тільки так як і Ви, тобто за телефоном. Телефон я Вам дав

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить



Не зарегистрирован
Зарегистрирован: 01.01.70
ссылка на сообщение  Отправлено: 22.04.11 08:58. Заголовок: За тим телефоном бус..


За тим телефоном бус всього на 8 місць.

Спасибо: 0 
Цитата Ответить
администратор


Сообщение: 164
Зарегистрирован: 15.12.09
Репутация: 0
ссылка на сообщение  Отправлено: 22.04.11 10:11. Заголовок: Якщо команди з одніє..


Якщо команди з однієї області не можуть домовитися, то ....

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
Ответов - 22 , стр: 1 2 All [только новые]
Ответ:
1 2 3 4 5 6 7 8 9
большой шрифт малый шрифт надстрочный подстрочный заголовок большой заголовок видео с youtube.com картинка из интернета картинка с компьютера ссылка файл с компьютера русская клавиатура транслитератор  цитата  кавычки моноширинный шрифт моноширинный шрифт горизонтальная линия отступ точка LI бегущая строка оффтопик свернутый текст

показывать это сообщение только модераторам
не делать ссылки активными
Имя, пароль:      зарегистрироваться    
Тему читают:
- участник сейчас на форуме
- участник вне форума
Все даты в формате GMT  2 час. Хитов сегодня: 0
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет